Kontakt
PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16, 01-929 Warszawa
tel.: 22 560 80 20, faks: 22 560 80 21
www: profitsystem.pl, email: redakcja@franchising.pl
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KRS
KRS: 183748, NIP: 522-25-50-821
kapitał zakładowy: 603 500 zł (opłacony w całości)
Zakres obowiązków | Dane kontaktowe | |
---|---|---|
Zarząd | ||
Prezes zarządu | Michał Wiśniewski 22 560 80 55 mwisniewski@profitsystem.pl |
|
Członek zarządu | Arkadiusz Słodkowski 22 560 80 56 aslodkowski@profitsystem.pl |
|
Członek zarządu, dyrektor ds. wydawniczych | Anna Smolińska 22 560 80 38 asmolinska@profitsystem.pl |
|
Dział obsługi klienta (reklama) | ||
Menedżer działu obsługi klienta | Justyna Truszczyńska 22 560 80 51 jtruszczynska@franchising.pl |
|
Menedżer ds. kluczowych klientów | Małgorzata Samborska 22 560 80 50 msamborska@franchising.pl |
|
Menadżer obsługi klienta | Aleksandra Wiśniewska 22 560 80 20 awisniewska@franchising.pl |
|
Redakcja | ||
Dziennikarz | Monika Wojniak-Żyłowska 22 560 80 34 mwojniak@franchising.pl |
|
Dziennikarz | Agnieszka Bąbik 22 560 80 34 ababik@franchising.pl |
|
Grafika | Iwona Wiśniewska 22 560 80 33 iwisniewska@franchising.pl |
|
Marketing & Social Media | Agnieszka Turska 22 560 80 30 aturska@franchising.pl |
|
Wideo | Ertan Kaymak 22 560 80 20 ekaymak@franchising.pl |
|
Prenumerata | franchising.pl/zakupy 22 560 80 22 zakupy@franchising.pl |
|
Doradztwo we franczyzie | ||
Analityk, doradca we franczyzie | Karol Kaczmarek 22 560 80 40 kkaczmarek@profitsystem.pl |
|
Prawnik, doradca we franczyzie | Karina Korczyńska 22 560 80 45 kkorczynska@profitsystem.pl |
|
Prawnik, doradca we franczyzie | Michał Skubiszewski 22 560 80 45 mskubiszewski@profitsystem.pl |
|
Public Relations | ||
Menedżer działu PR | Marcin Kaleta 22 560 80 42 mkaleta@profitsystem.pl |
|
Menedżer ds. PR | Magdalena Kurda 22 560 80 43 mkurda@profitsystem.pl |
|
Specjalista ds. PR | Martyna Łuba 22 560 80 43 mluba@profitsystem.pl |
|
Finanse i administracja | ||
Księgowość | Iwona Kozioł 22 560 80 27 ikoziol@profitsystem.pl |
|
Portale zagraniczne | ||
Arabia Saudyjska | FRANCHISING.sa | |
Bośnia i Hercegowina | FRANCHISING.ba | |
Chorwacja | FRANCHISING.hr | |
Czechy | FRANCHISING.cz | |
Łotwa | FRANCHISEinfo.lv | |
Litwa | FRANCHISEinfo.lt | |
Macedonia Północna | FRANCHISING.mk | |
Rosja | FRANCHISINGinfo.ru | |
Rumunia | FRANCHISING.info.ro | |
Serbia | FRANCHISING.rs | |
Słowacja | FRANCHISING.sk | |
Słowenia | FRANCHISING.si | |
Ukraina | FRANCHISING.ua | |
Węgry | FRANCHISING.hu | |
Włochy | START-FRANCHISING.it |
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Istotnym elementem sukcesu w biznesie jest dobra marka. Marka to wyobrażenie i odczucie klientów odnośnie produktów, usług i firmy. Porozmawiaj ze specjalistami w jakim zakresie możemy Cię wspomóc w Twoich działaniach marketingowych.
Rozwój biznesu z wykorzystaniem idei franczyzy ma wiele niewątpliwych zalet. Wsparcie doświadczonego doradcy pozwala szybciej i z sukcesem wdrożyć model franczyzowy. W oparciu o 20 letnie doświadczenie, jesteśmy w stanie pomóc w opracowaniu najlepszych rozwiązań dla Twojej firmy.
Polityka cookies portalu Franchising.pl
Zasady ochrony prywatności czytelników portalu „Franchising.pl″ i miesięcznika „Własny Biznes FRANCHISING"
Użytkownicy portalu Franchising.pl mogą korzystać z narzędzi pomagających im być na bieżąco z wydarzeniami na rynku franczyzy.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...