Homla

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Homla to marka wyposażenia wnętrz, która rozwija się na polskim rynku już od paru lat. Główne biuro firmy znajduje się w Krakowie, a salony stacjonarne powstają w centrach handlowych w całej Polsce – między innymi we Wrocławiu, Bydgoszczy, Warszawie czy Krakowie. Obecnie na mapie Polski odnaleźć można 49 salonów własnych i dwa franczyzowe – jednak zaplanowane są kolejne otwarcia.
Głównym założeniem firmy jest przybliżanie nowoczesnego wzornictwa i pokazanie, że może ono równocześnie być funkcjonalne, wygodne oraz dostępne w przystępnej cenie. Wszystkie produkty Homla łączą minimalistyczne piękno z walorami użytecznymi – i za to właśnie pokochali ją także właściciele niewielkich mieszkań. W ofercie znajdują się produkty umożliwiające kompleksowe urządzenie krok po kroku domu, mieszkania, ogrodu czy balkonu.
„Homla to wyjątkowy design w najlepszej cenie i rozwiązania, które sprawiają, że życie konsumentek staje się prostsze i bardziej wygodne. Produkty tej marki pokochają wszystkie osoby, które pragną zachować odpowiedni balans pomiędzy funkcjonalnością, a pięknym wyglądem mebli czy dodatków w dobrej cenie.”
Tę misję Homla pragnie zachować także podczas współpracy franczyzowej. Właśnie dlatego niezależni przedsiębiorcy, którzy chcieliby rozwijać się we współpracy z marką, muszą spełnić podstawowe wymagania sieci. Lista korzyści jest jednak zdecydowanie dłuższa.
JEDNOSTKI WŁASNE
50
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym Partnerom oferujemy:
- wsparcie Franczyzobiorców w poszukiwaniu i doborze lokalizacji negocjowaniu oraz ustaleniu najkorzystniejszych warunków najmu,
- realizację i przygotowanie projektu aranżacyjnego,
- korzystny pakiet narzędzi, oraz wypracowane know-how w zakresie handlu,
- dobór asortymentu oraz najwyższej jakości ofertę produktową, atrakcyjną pod względem wzornictwa i ceny,
- jednolitą politykę cenową,
- zarządzanie asortymentem - wydajną logistykę, bieżące dostawy, stałe zaplecze towarowe, zarządzanie towarem zgodnie z rotacją,
- pełne zatowarowania salonu Franczyzobiorcy,
- stałą komunikację marketingową,
- niezbędne szkolenia pracowników, zgodne ze standardami,
- stałą opiekę i bieżącą pomoc ze strony regionalnego menagera sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji zaczyna się od 1 tys. zł /m2;
- Szacowany okres zwrotu inwestycji - 2 lata.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- optymalna powierzchnia lokalu 300-400 mkw.;
- lokal powinien być zlokalizowany w mieście, które posiada powyżej 30 tys. mieszkańców;
- pod uwagę brane są lokale usługowe w centrach handlowych lub na znanych ulicach handlowych;
- udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności i zarządzaniu personelem;
- gotowość do podpisania umowy na okres 5-ciu lat;
- tytuł prawny do lokalu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Małgorzata Larwa
tel. +48 885 998 466
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma N2H Sp. z o.o. (al. Solidarności 36, 25-323 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Homla oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie homla.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Domy modułowe zyskują w Polsce na popularności. Hausformator proponuje franczyzobiorcom udział w ich produkcji i oczywiście w zyskach z zamówień.
Montażyści wydłużają terminy, a klienci cierpliwie czekają. W branży wykończeniowej trwają żniwa.
Branża wykończenia wnętrz korzysta na boomie mieszkaniowym. Może więc warto skorzystać z licencji na biznes w tym segmencie rynku?
Sleeping Expert chętnie otworzyłby salony w województwach lubuskim, dolnośląskim, pomorskim, lubelskim i warmińsko-mazurskim. Ale nie tylko tam.
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.

Jak skorzystać na boomie budowlano-remontowym? Można np. otworzyć salon z wyposażeniem łazienek.
W ubiegłym roku sieć sklepów Mrówka powiększyła się o 32 markety. Jakie plany ma franczyzodawca na ten rok?
Marka Okna Debow buduje sieć salonów sprzedaży. Ile trzeba zainwestować i jak prowadzić biznes, aby przynosił zyski?
Marcin Walczewski otworzył dwa sklepy pod szyldem Komfort. Czy jest zadowolony ze współpracy z franczyzodawcą?
Teoretycznie nie trzeba mieć kierunkowego wykształcenia, aby projektować ogrody. Jak się pracuje i zarabia w tej branży?
Outlet meblowy pod marką Big Sale Home to pomysł na biznes w dużym mieście. Jak go otworzyć?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.