Homla
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Homla to marka wyposażenia wnętrz, która rozwija się na polskim rynku już od paru lat. Główne biuro firmy znajduje się w Krakowie, a salony stacjonarne powstają w centrach handlowych w całej Polsce – między innymi we Wrocławiu, Bydgoszczy, Warszawie czy Krakowie. Obecnie na mapie Polski odnaleźć można 63 salonów własnych i 10 franczyzowych – jednak zaplanowane są kolejne otwarcia.
Głównym założeniem firmy jest przybliżanie nowoczesnego wzornictwa i pokazanie, że może ono równocześnie być funkcjonalne, wygodne oraz dostępne w przystępnej cenie. Wszystkie produkty Homla łączą minimalistyczne piękno z walorami użytecznymi – i za to właśnie pokochali ją także właściciele niewielkich mieszkań. W ofercie znajdują się produkty umożliwiające kompleksowe urządzenie krok po kroku domu, mieszkania, ogrodu czy balkonu.
„Homla to wyjątkowy design w najlepszej cenie i rozwiązania, które sprawiają, że życie konsumentek staje się prostsze i bardziej wygodne. Produkty tej marki pokochają wszystkie osoby, które pragną zachować odpowiedni balans pomiędzy funkcjonalnością, a pięknym wyglądem mebli czy dodatków w dobrej cenie.”
Tę misję Homla pragnie zachować także podczas współpracy franczyzowej. Właśnie dlatego niezależni przedsiębiorcy, którzy chcieliby rozwijać się we współpracy z marką, muszą spełnić podstawowe wymagania sieci. Lista korzyści jest jednak zdecydowanie dłuższa.
JEDNOSTKI WŁASNE
63
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym Partnerom oferujemy:
- wsparcie Franczyzobiorców w poszukiwaniu i doborze lokalizacji negocjowaniu oraz ustaleniu najkorzystniejszych warunków najmu,
- realizację i przygotowanie projektu aranżacyjnego,
- korzystny pakiet narzędzi, oraz wypracowane know-how w zakresie handlu,
- dobór asortymentu oraz najwyższej jakości ofertę produktową, atrakcyjną pod względem wzornictwa i ceny,
- jednolitą politykę cenową,
- zarządzanie asortymentem - wydajną logistykę, bieżące dostawy, stałe zaplecze towarowe, zarządzanie towarem zgodnie z rotacją,
- pełne zatowarowania salonu Franczyzobiorcy,
- stałą komunikację marketingową,
- niezbędne szkolenia pracowników, zgodne ze standardami,
- stałą opiekę i bieżącą pomoc ze strony regionalnego menagera sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji zaczyna się od 1 tys. zł /m2;
- Szacowany okres zwrotu inwestycji - 2 lata.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- optymalna powierzchnia lokalu 150 do 300 m2.;
- lokal powinien być zlokalizowany w mieście, które posiada powyżej 30 tys. mieszkańców;
- pod uwagę brane są lokale usługowe w centrach handlowych lub na znanych ulicach handlowych;
- udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności i zarządzaniu personelem;
- gotowość do podpisania umowy na okres 5-ciu lat;
- tytuł prawny do lokalu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Małgorzata Larwa
tel. +48 885 998 466
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma N2H Sp. z o.o. (al. Solidarności 36, 25-323 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Homla oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie homla.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kuba Wojewódzki chce rozwijać swój biznes na licencji. Jak zostać franczyzobiorcą marki Niewinni Czarodzieje TrzyZero?
Otwieramy sklep ze słodyczami, szkołę językową, pizzerię, studio treningu EMS, bawialnię w duchu Montessori, firmę specjalizującą się w cateringu dla psów.
Rynek nieruchomości jest zmienny i mocno konkurencyjny. Franczyza pomaga się na nim wybić i powalczyć o klientów. Której marki biuro nieruchomości otworzyć?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.