Sayuri Sushi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Naszym celem jest stworzenie sieci 15 lokali franczyzowych, z założeniem, że jeden franczyzobiorca może prowadzić więcej niż jeden lokal franczyzowy.
Dla utrzymania najwyższych standardów jakości oferowanej kuchni, a także dla upewnienia się, że kadra jest odpowiednio wyszkolona, planujemy podejmować współpracę z maksymalnie dwoma franczyzobiorcami rocznie.
JEDNOSTKI WŁASNE
Sayuri Sushi, Zamenhofa 5 76-200 Słupsk
Sayuri Sushi, Sienkiewicza 10, 86-300 Grudziądz
Sayuri Sushi, Rakoczego 9, 80-288 Gdańsk
Submarka:
Bunny Handroll, Grunwaldzka 22, 81-758 Sopot
Bunny Handroll , Aleja Grunwaldzka 87, 80-244 Gdańsk
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZED PODPISANIEM UMOWY
- Pomoc w znalezieniu/wyborze lokalizacji
- Pomoc w doborze wyposażenia lokalu
- Pomoc w niezbędnych kwestiach prawnych związanych z odbiorem lokalu
PRZY OTWARCIU LOKALU
Projektowanie wnętrza
- Szkolenia w zakresie standardów obsługi i funkcjonowania restauracji
- Szkolenia pracownicze
W TRAKCIE PROWADZENIA LOKALU
- Promocja online i offline
- Stała pomoc dedykowanego opiekuna
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji od 60 do 300 tys. zł
Opłaty licencyjne :
1. Opłata wstępna 25 tys. zł netto
2. Opłata bieżąca (miesięczna) 2 tys. zł netto
3. Opłata marketingowa 1% obrotów netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Z nami nie musisz martwić się o nic. Zapewniamy wsparcie na każdym etapie, nie musisz znać się na branży, wszystkiego Cię nauczymy!.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sayuri Sushi Kamil Bronikowski
ul. Zamenhofa 5, 76-200 Słupsk
504 837 285
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Magdalena Fiszer
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sayuri Sushi Kamil Bronikowski (ul. Zamenhofa 5, 76-200 Słupsk ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sayuri Sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sayurisushi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Sayuri Sushi rozpoczyna budowę sieci franczyzowej. Jaką ma propozycję dla franczyzobiorców?
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.