Sayuri Sushi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Naszym celem jest stworzenie sieci 15 lokali franczyzowych, z założeniem, że jeden franczyzobiorca może prowadzić więcej niż jeden lokal franczyzowy.
Dla utrzymania najwyższych standardów jakości oferowanej kuchni, a także dla upewnienia się, że kadra jest odpowiednio wyszkolona, planujemy podejmować współpracę z maksymalnie dwoma franczyzobiorcami rocznie.
JEDNOSTKI WŁASNE
Sayuri Sushi, Zamenhofa 5 76-200 Słupsk
Sayuri Sushi, Sienkiewicza 10, 86-300 Grudziądz
Sayuri Sushi, Rakoczego 9, 80-288 Gdańsk
Submarka:
Bunny Handroll, Grunwaldzka 22, 81-758 Sopot
Bunny Handroll , Aleja Grunwaldzka 87, 80-244 Gdańsk
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZED PODPISANIEM UMOWY
- Pomoc w znalezieniu/wyborze lokalizacji
- Pomoc w doborze wyposażenia lokalu
- Pomoc w niezbędnych kwestiach prawnych związanych z odbiorem lokalu
PRZY OTWARCIU LOKALU
Projektowanie wnętrza
- Szkolenia w zakresie standardów obsługi i funkcjonowania restauracji
- Szkolenia pracownicze
W TRAKCIE PROWADZENIA LOKALU
- Promocja online i offline
- Stała pomoc dedykowanego opiekuna
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji od 60 do 300 tys. zł
Opłaty licencyjne :
1. Opłata wstępna 25 tys. zł netto
2. Opłata bieżąca (miesięczna) 2 tys. zł netto
3. Opłata marketingowa 1% obrotów netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Z nami nie musisz martwić się o nic. Zapewniamy wsparcie na każdym etapie, nie musisz znać się na branży, wszystkiego Cię nauczymy!.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sayuri Sushi Kamil Bronikowski
ul. Zamenhofa 5, 76-200 Słupsk
504 837 285
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Magdalena Fiszer
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sayuri Sushi Kamil Bronikowski (ul. Zamenhofa 5, 76-200 Słupsk ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sayuri Sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sayurisushi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Sayuri Sushi rozpoczyna budowę sieci franczyzowej. Jaką ma propozycję dla franczyzobiorców?
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.