Lviv Croissants

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Oferta franczyzowa Lviv Croissants jest doskonałym rozwiązaniem dla ambitnych przedsiębiorców poszukujących możliwości biznesowych w branży gastronomicznej. Słynna ukraińska marka, która sprawdziła się na gastronomicznym rynku Polski i dzięki łatwym procesom operacyjnym, unikatowemu produktowi i przystępnym cenom nadal zwiększa liczbę lokali nie zważając na żadne przeszkody. Zakres pakietu franczyzowego i usług nadawanych Franczyzobiorcom proponowanych przez Franczyzodawcę gwarantuje wsparcie w całym procesie przygotowaniu otwarcia lokalu, zaczynając od akceptacji lokalizacji do rozpoczęcia działalności podczas wspólnego otwarcia wraz z zespołem trenerów i dedykowanym menedżerem. Lviv Croissants zadbał o atrakcyjne warunki współpracy z kontrahentami i solidny system magazynowy zabezpieczający skuteczne zaopatrzenie w importowane produkty, które są dopasowane do potrzeb marki i są dostępne tylko w piekarniach Lviv Croissants.
JEDNOSTKI WŁASNE
Ukraina: 23
Polska: 5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ukraina: 132
Polska: 5
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w wyborze i ocenie potencjału konkretnej lokalizacji
- Ewentualna akceptacja wskazanej dla lokalu lokalizacji
- Obliczenie modelu finansowego dla wybranej lokalizacji
- Przydzielenie dedykowanego menedżera do wsparcia na każdym etapie projektu
- Sporządzenie projektu piekarni na podstawie rysunków i schematów.
- Projekt i plan technologiczny na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji pomieszczeń
- Pomoc w wyborze i dopasowaniu wyposażenia i elementów aranżacji dla lokalu.
- Wsparcie HR i przeprowadzenie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych dla pracowników piekarni.
- Wsparcie szkoleniowe trenerów oraz managerów przed otwarciem na miejscu w procesie przygotowania lokalu do otwarcia
- Wsparcie pracowników podczas wspólnego otwarcia lokalu.
- Analiza wskaźników sprzedażowych i komunikowanie ich Franczyzobiorcom.
- Pełne wsparcie marketingowe, tworzenie materiałów promocyjnych, plakatów, ulotek, opracowywanie i wdrażanie akcji marketingowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata wstępna: 10.000 EUR
Opłata miesięczna: 3% od obrotu netto
Przewidywana kwota inwestycji:
- S (centra handlowe 40m2 - 50m2+) od 70.000 EUR
- M - (60m2 - 100m2) od 100.000 EUR
- L - (100m2 - 170m2) od 120.000 EUR
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania do lokalizacji:
- centralne ulice / place / aleje
- lokalizacje o dużym natężeniu ruchu pieszych
- dzielnice biurowe / przy uniwersytetach / centra handlowe
- stacje przesiadkowe / główne skrzyżowania miasta
Wymagania dotyczące lokalu:
- dobra widoczność, duże witryny widoczne z ulicy, miejsce na szyld Lviv Croissants
- brak przeszkód architektonicznych (schody, poręcze, płotki inne przeszkody)
- media: woda, prąd, kanalizacja, wentylacja
- moc elektryczna od 30 kWt.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Fast Food Franchising Group EU sp. z o.o.
Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie, nr 85, lok 21, 02-001, Polska
+48730266722
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Orest Zahrodskyy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Fast Food Franchising Group EU sp. z o.o. (Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie, nr 85, lok 21, 02-001, Polska). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lviv Croissants oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lvivcroissants.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie.
Lviv Croissants, Katane Gelato, Żabka oraz Gentlemen Barber Shop to laureaci konkursu na najlepsze stoiska na tegorocznych Targach Franczyza.
Targi Franczyza tuż tuż. Wśród licznych wystawców, obecnych 19-21 października w Pałacu Kultury i Nauki, najliczniej reprezentowaną branżą – jak co rok – będzie gastronomia.
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".

Subway chce przyspieszyć rozwój sieci w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą tej międzynarodowej marki?
Pączkownia Smak Sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Dla franczyzobiorców ma też dodatkową opcję na sezon letni.
Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Obecnie w jej skład wchodzi blisko 190 lokali, a już wkrótce do tego grona dołączą kolejne lokalizacje.
Bike Cafe wchodzi w nowy segment gastronomii – rowerowe lodziarnie pod szyldem Bike Cafe Ice Cream już w przyszłym roku wyjadą na ulice.
Mama Thai serwuje klientom kuchnię krajów Azji. Teraz chce podzielić się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.

Stava proponuje nowy model współpracy – dla inwestorów, którzy wolą mniej angażować się w prowadzenie biznesu.
Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku zdradzamy, jak zarabiać, prowadząc: orientalny salon masażu, sklep z serami, burgerownię i zniczomat.
Sprawdź, jakie techniki i metody warto zastosować, żeby w siedmiu krokach zdobyć dużego klienta.
Ceny mieszkań wystrzeliły, a podaż nie nadąża za popytem. Czy warto obecnie otworzyć agencję nieruchomości?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.