Lviv Croissants
![](https://img.franchising.pl/pl/351/fbf/logo_pl.jpg)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Oferta franczyzowa Lviv Croissants jest doskonałym rozwiązaniem dla ambitnych przedsiębiorców poszukujących dobrze ułożonego biznesu w branży gastronomicznej. Lviv Croissant to popularna ukraińska marka, która sprawdziła się na rynku gastronomicznym w Polsce. Dzięki łatwym procesom operacyjnym, unikatowemu produktowi i przystępnym cenom nadal zwiększa liczbę lokali. Zakres pakietu franczyzowego gwarantuje wsparcie w całym procesie przygotowaniu otwarcia lokalu, zaczynając od znalezienia lokalizacji do rozpoczęcia działalności podczas wspólnego otwarcia wraz z zespołem trenerów i dedykowanym menedżerem. Lviv Croissants zadbał o atrakcyjne warunki współpracy z kontrahentami i solidny system magazynowy zabezpieczający zaopatrzenie w importowane i lokalne produkty, które są dopasowane do potrzeb marki i są dostępne tylko w piekarniach Lviv Croissants.
JEDNOSTKI WŁASNE
Ukraina: 23
Polska: 5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ukraina: 132
Polska: 5
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w wyborze i ocenie potencjału konkretnej lokalizacji
- Ewentualna akceptacja wskazanej dla lokalu lokalizacji
- Obliczenie modelu finansowego dla wybranej lokalizacji
- Przydzielenie dedykowanego menedżera do wsparcia na każdym etapie projektu
- Sporządzenie projektu piekarni na podstawie rysunków i schematów.
- Projekt i plan technologiczny na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji pomieszczeń
- Pomoc w wyborze i dopasowaniu wyposażenia i elementów aranżacji dla lokalu.
- Wsparcie HR i przeprowadzenie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych dla pracowników piekarni.
- Wsparcie szkoleniowe trenerów oraz managerów przed otwarciem na miejscu w procesie przygotowania lokalu do otwarcia
- Wsparcie pracowników podczas wspólnego otwarcia lokalu.
- Analiza wskaźników sprzedażowych i komunikowanie ich Franczyzobiorcom.
- Pełne wsparcie marketingowe, tworzenie materiałów promocyjnych, plakatów, ulotek, opracowywanie i wdrażanie akcji marketingowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata wstępna: 10.000 EUR
Opłata miesięczna: 3% od obrotu netto
Przewidywana kwota inwestycji:
- S (centra handlowe 40m2 - 50m2+) od 70.000 EUR
- M - (60m2 - 100m2) od 100.000 EUR
- L - (100m2 - 170m2) od 120.000 EUR
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania do lokalizacji:
- centralne ulice / place / aleje
- lokalizacje o dużym natężeniu ruchu pieszych
- dzielnice biurowe / przy uniwersytetach / centra handlowe
- stacje przesiadkowe / główne skrzyżowania miasta
Wymagania dotyczące lokalu:
- dobra widoczność, duże witryny widoczne z ulicy, miejsce na szyld Lviv Croissants
- brak przeszkód architektonicznych (schody, poręcze, płotki inne przeszkody)
- media: woda, prąd, kanalizacja, wentylacja
- moc elektryczna od 30 kWt.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
![franchising association](/img/fr_association_pl.png)
Fast Food Franchising Group EU sp. z o.o.
Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie, nr 85, lok 21, 02-001, Polska
+48730266722
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Orest Zahrodskyy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Fast Food Franchising Group EU sp. z o.o. (Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie, nr 85, lok 21, 02-001, Polska). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lviv Croissants oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lvivcroissants.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/0aa/a2a/jaki-biznes-sie-oplaci-w-2024.jpg)
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie.
Lviv Croissants, Katane Gelato, Żabka oraz Gentlemen Barber Shop to laureaci konkursu na najlepsze stoiska na tegorocznych Targach Franczyza.
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.