Gentlemen Barber Shop
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gentlemen Barber Shop to sieć, która powstała z myślą o najbardziej wymagających klientach. Nietuzinkowe wnętrze, najwyższa jakoś usług, najlepsze kosmetyki to wszystko sprawia, ze Gentlemen Barber Shop zwykły barbering zmienił w sztukę. Już dziś możesz stać się częścią tego biznesu, jeżeli szukasz pomysłu na biznes, który pozwoli Ci osiągnąć niezależność finansową przy relatywnie niskiej inwestycji to dobrze trafiłeś ! Napisz do nas i ciesz się swoim biznesem pod szyldem znanej i cenionej marki w branży beauty.
Gentlemen Barber Academy - Akademie Barberingu
Poznań - Wrocław - Katowice - Kraków - Rzeszów - Kielce
Jesteś przedsiębiorcą ? Otwórz własny Gentlemen Barber Shop w leasignu dla firm!
Gotowy kontener barberski w Twojej lokalizacji. Gentlemen Barber Shop Cube w Twoim mieście!
JEDNOSTKI WŁASNE
- Katowice, Sokolska 30
- Kraków, wkrótce otwarcie !
- Lublin, Wincentego Granata 9
- Przemyśl, Kazimierza Wielkiego 12
- Rzeszów, Jana Matejki 9
- Rzeszów, Paderewskiego 51C/U6
- Rzeszów, Leska 4
- Rzeszów, Kwiatkowskiego 44
- Stalowa Wola, Okulickiego 99
- Stalowa Wola, Floriańska 1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Bydgoszcz, wkrótce otwarcie
- Chorzów, Opolska 1
- Gliwice, Ignacego Daszyńskiego 66H
- Gdynia, Obrońców wybrzeża 6/75
- Jarosław, wkrótce otwarcie
- Katowice, Raciborska 6
- Kielce, Klonowa 23
- Kielce, gen. Andersa 5/U2
- Krosno, Humieckiego 2
- Leszno, Towarowa 13
- Łańcut, Jana Pawła II 19/U9
- Łódź, Wspólna 1
- Łódź, Cedry 6
- Ostrowiec Świętokrzyski, wkrótce otwarcie
- Poznań, Rubież 14/43
- Radom, MULTIVO Centrum
- Rzeszów, Marszałkowska 15
- Rzeszów, Strażacka 40
- Rzeszów, Świętej Kingi 24
- Sandomierz, Stefana Żeromskiego 11
- Sanok, Jagiellońska 23
- Słupsk, Filmowa 3A
- Słupsk, Marii Zaborowskiej 16/14
- Świdnik, wkrótce otwarcie
- Tarnów, Lwowska 4
- Tarnobrzeg, Adama Mickiewicza 2
- Poznań, Jeleniogórska 14/LU1
- Warszawa - Sobieskiego 45
- Wrocław, Buforowa 8
- Wrocław, Cynamonowa 8A
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Stworzenie wizualizacji lokalu w oparciu o dotychczasowe realizacje.
- Pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji oraz przedstawienie rozwiązania, które pomogą ją promować.
- Pomoc w znalezieniu wykwalifikowanej obsługi, szkolenia personelu oraz franczyzobiorcy.
- Stała pomoc w promowaniu lokalu oparta o współpracę z firmą marketingową oraz influenserami.
- Organizacja eventów tematycznych, uczestnictwo w lokalnych przedsięwzięciach.
- Pomoc merytoryczna, stałe podnoszenie kwalifikacji franczyzobiorcy oraz nieograniczone możliwości rozwoju.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wkład własny 100 tysięcy złotych;
- Przewidywana suma inwestycji to około 100 tysięcy złotych łącznie z opłatami licencyjnymi.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal powyżej 35 m2;
- Determinacja w dążeniu do zamierzonych celów;
- Stała chęć podnoszenia kwalifikacji;
- Umiejętność zarządzania (umiejętności menadżerskie);
- Nastawienie na współpracę i wspólne wypracowywanie zysków.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gentlemen Barber Shop
Krogulskiego 37/8/2; 35-233 Rzeszów
790371100
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Miłosz Anbatawi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gentlemen Barber Shop (Krogulskiego 37/8/2; 35-233 Rzeszów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gentlemen Barber Shop oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gentlemenbarber.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Typowi mężczyźni mają smykałkę do sportu, majsterkowania, motoryzacji i alkoholu. Prezentujemy kilka pomysłów na biznes właśnie dla nich.
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.