Aflamo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy firmą, która tworzy jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży kominków elektrycznych. Nasza przygoda z kominkami zaczęła się w 2008 roku. Pasja sprawiła, że możemy pochwalić się największą ofertą kominków elektrycznych w naszej branży.
Na nasz asortyment składają się:
- kominki do zabudowy
- kominki ścienne
- wkłady kominkowe
- kominki wolnostojące
- kominki bez funkcji grzania
- biokominki
Jako lider tworzymy unikalne produkty i kreujemy trendy. Marka Aflamo jest rozpoznawalna w Polsce, jak i w wielu krajach Europy.
Różnorodny design, rozmiary i kolory naszych kominków dają ogromne możliwości aranżacji zarówno w nowoczesnych, jak i klasycznych wnętrzach. Kominki Aflamo są łatwe w montażu, bezpieczne w użytkowaniu i ekologiczne dla środowiska.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Współpracujemy z wieloma podmiotami takimi jak:
- salony/sklepy meblowe
- sklepy z wyposażeniem wnętrz
- sklepy remontowo-budowlane
- firmy wykończeniowe
- architekci i projektanci
- sklepy internetowe
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jako organizator partnerskiej sieci sprzedaży proponujemy:
- Profesjonalne i fachowe wprowadzenie do branży kominków elektrycznych
- Możliwość łączenia naszych produktów z obecnie istniejącym asortymentem partnera
- Pomoc w doborze aranżacji i ekspozycji
- Dedykowana wizytówka na stronie www.kominki-elektryczne.pl
- Dostęp do materiałów reklamowych i promocyjnych
- Współpraca z marką rozpoznawalną w całej Europie
- Elastyczną formę współpracy
- Obsługę logistyczną zamówień (przygotowanie towaru do wysyłki)
- Brak dodatkowych kosztów związanych z rozpoczęciem współpracy
- Głęboka linia produktowa
- Pomysł na własny biznes z rozpoznawalnym liderem branży kominków elektrycznych
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Całkowita suma inwestycji wraz z ekspozycją ustalana indywidualnie w zależności od możliwości i oczekiwań partnera.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Własna działalność gospodarcza
- Przedsiębiorczość
- Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy
- Chęć rozwoju własnego biznesu
- Pozytywnego nastawienia do klienta
- Dobrej znajomości obsługi komputera
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Klepczyński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Solsquare Sp. z o.o. (ul. Lipowa 67B, 84-230 Rumia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Aflamo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie aflamo.org.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Rozwijająca sieć marketów Mrówka Grupa PSB rośnie szybciej niż cały rynek. Na jakich zasadach można do niej dołączyć?
– Jesteśmy marką globalną, mamy partnerów w wielu krajach świata, ale nieustannie rozwijamy swoją sieć – mówi Jacek Kozłowski, właściciel marki Komandor.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.

Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Skoro przyjdzie nam prowadzić własny biznes na zasadzie franczyzy, dobrze by było, abyśmy wiedzieli, jaka umowa to naprawdę umowa franczyzowa.

– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.