KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
KnockKnock to polska marka warsztatów z majsterkowania dla dzieci.
Budujemy franczyzową sieć warsztatów oferujących zajęcia z majsterkowania już od 3. roku życia aż do dorosłości.
KnockKnock to autorski pomysł i metodologia prowadzenia zajęć technicznych dla dzieci. W oparciu o obserwację dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć i warsztatów stworzyliśmy zajęcia, które odpowiadają na pragnienie tworzenia i kreatywności, które drzemie w każdym małym człowieku.
Wybraliśmy na nasze zajęcia odpowiednie materiały: deseczki, listewki, gwoździe, wkręty, cegiełki, rurki itd. Zebraliśmy odpowiednie narzędzia, które dzieci z zachowaniem zasad ostrożności mogą używać w bezpieczny sposób. Przygotowaliśmy instrukcje, które wprowadzają dzieciaki w świat matematyki i techniki [stem] i prowadzą krok po kroku do zbudowania zaplanowanej konstrukcji.
Wiemy jak ważna jest w działaniu dzieci satysfakcja, która daje motywację do dalszego działania. Na naszych zajęciach dzieci pracują tak, żeby każdy uczestnik mógł z dumą zabrać swoje dzieło do domu.
W ofercie naszych zajęć znajdują się warsztaty pozalekcyjne, warsztaty dla szkół, przedszkoli i grup zorganizowanych, półkolonie, urodziny oraz warsztaty eventowe.
Dbając o standardy warsztatów prowadzonych w ramach marki pozostawiamy partnerowi swobodę w działaniu:
- ustalaniu cen
- wyborze głównej ścieżki działalności (warsztaty dla klientów indywidualnych, warsztaty dla grup, eventy)
- wyborze formy działalności – mobilna, stacjonarna, mieszana.
Zobacz jak fajna może być przygoda z majsterkowaniem i jak możesz na tym zarobić.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co otrzymujesz od KnockKnock?
- Wyłączność na wybranym terytorium (obszar chroniony);
- Stała miesięczna opłata franczyzowa (nie pobieramy żadnych innych prowizji oprócz ustalonej kwoty miesięcznej);
- Atrakcyjne warunki finansowe – niewygórowane opłaty startowe i miesięczne;
- Dostęp do unikatowego curriculum zajęć składającego się z ponad 150 instrukcji i materiałów dla różnych grup wiekowych (baza ta jest nieustannie przez nas rozbudowywana);
- Stworzymy lokalną podstronę internetową, konto w mediach społecznościowych, adres mailowy dedykowany dla twojego obszaru;
- Dostęp do wsparcia praktyków – osoby, które będą pomagały Ci stawiać kroki w tym biznesie pracują cały czas z dzieciakami i prowadzą na co dzień; warsztaty oraz knockknock’owy biznes przez co będziemy wskazywać ci praktyczne, użyteczne rozwiązania, a nie tylko teoretyczne zagadnienia;
- Szkolenie wdrożeniowe;
- Dostęp do materiałów reklamowych oraz agencji reklamowej obsługującej markę KnockKnock;
- Dostęp do sklepu wewnętrznego;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Pakiety startowy dla partnera [skrzynki z narzędziami, wiertarki, wkrętarki, narzędzia murarskie, skrzyneczki z listewkami, materiały na start (listwy, deski, cegiełki, kleje, rurki), plansza z logo – 7,5 tys. zł netto
Opłata licencyjna (jednorazowa) – w zależności od wielkości wybranego terytorium (obszary franczyzy wyznaczamy w oparciu o podział na powiaty) – od 5 tys. zł netto
Opłata miesięczna – w zależności od wielkości wybranego terytorium (obszary franczyzy wyznaczamy w oparciu o podział na powiaty) – od 500 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nie mamy sztywnych wymagań. Żeby pracować i zarabiać na KnockKnock wystarczy, że nie będziesz się bać dzieci i narzędzi – wiertarek, wkrętarek, młotków itd.
Z naszymi instrukcjami dają radę dzieciaki – więc ty na pewno również.
Warsztaty KnockKnock to fajna zabawa, ale i praca wymagająca twojego zaangażowania – przygotowania materiałów, dotarcia do klientów, prowadzenia mediów społecznościowych – a także prowadzenia warsztatów. Im bardziej się zaangażujes, z tym większą skalę biznesu osiągniesz – no i tym więcej zarobisz.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
KnockKnock
ul. Cieszkowskiego 80, 60-462 Poznań
531 509 012
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Szymon Górny
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma KnockKnock (ul. Cieszkowskiego 80, 60-462 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie knockknock.edu.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Typowi mężczyźni mają smykałkę do sportu, majsterkowania, motoryzacji i alkoholu. Prezentujemy kilka pomysłów na biznes właśnie dla nich.
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.