Krishome
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
KRISHOME jest partnerską siecią sprzedaży wiodącego polskiego producenta stolarki okiennej. Bazuje na wyróżniającej się spośród konkurencji ofercie łączącej jakość, spójność i komplementarność produktową z oczekiwanym przez klienta poziomem obsługi. Koncepcja zapewnia naszym partnerom szereg gotowych i skutecznych rozwiązań znacząco przybliżających do rynkowego sukcesu.
Zapewniamy stabilność biznesową również w niestabilnych czasach, o czym świadczą przykłady sukcesów naszych partnerów.
Prowadzimy systematyczne badania rynku pod kątem potrzeb klientów indywidualnych oraz biznesowych, jednocześnie uwzględniając trendy i branżową koniunkturę.
Inwestujemy w ogólnokrajowe oraz lokalne kampanie reklamowe we wszystkich mediach oraz współpracujemy z najlepszymi agencjami marketingowymi.
Oferujemy gotowe rozwiązania oraz pomagamy, szkolimy i doradzamy od samego początku poprzez cały przebieg współpracy.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
75 salonów
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Od KRISHOME otrzymujesz:
- gotową koncepcję prowadzenia biznesu
- bezpośrednią współpracę z jednym z największych producentów stolarki otworowej
- jeden system wycen CANTOR dla wszystkich produktów
- gwarancję dostawy w jednym terminie do punktu sprzedaży lub na adres inwestycji
- najwyższy standard obsługi
- indywidualnie dopasowane warunki handlowe
- komplet szkoleń produktowych, montażowych oraz z zakresu obsługi klienta
- szerokie wsparcie marketingowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Główny koszt jaki ponosi Partner Handlowy to wydatki związane z przygotowaniem lokalu. Oferujemy gotowy koncept sprzedażowy i wsparcie w zakresie wyposażenia - przemyślany wystrój, spójny z identyfikacją wizualną wszystkich salonów w sieci, a także ergonomiczną aranżację przestrzeni, w której klient podejmuje decyzje zakupowe
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Partner Handlowy musi posiadać własny lub wynajęty lokal o powierzchni minimalnej 60 m2
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Krishome Sp. z o.o.
Psary Małe, Ul. Budowlana 1, 62-300 Września
+48786457618
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Radosław Gibki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Krishome Sp. z o.o. (Psary Małe, Ul. Budowlana 1, 62-300 Września). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Krishome oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie krispol.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
W tym roku Sleeping Expert ma specjalną ofertę dla franczyzobiorców. Na starcie biznesu mogą sporo zaoszczędzić.
Komfort stawia na sklepy z szerokim asortymentem wyposażenia wnętrz. Jakie są warunki przystąpienia do franczyzy?
Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
Jeta otworzyła w tym roku dwa nowe salony łazienkowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes i na jakie wsparcie można liczyć od franczyzodawcy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.