Jump4U Parki Trampolin
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
JUMP4U to plac zabaw z trampolinami pod dachem. Koncept opera się na idei „fun fitness”, czyli osoby w każdym wieku jednocześnie się bawią i ćwiczą. Jump4u oferuje zdrową zabawę dla klientów indywidualnych, organizację urodzin oraz eventów grupowych.
Jump4u oferuje potencjalnym franczyzobiorcom otwarcie parku trampolin, wyposażonego w profesjonalnie zaprojektowany „świat trampolin” podzielony na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka oraz arenę główną. Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.
Parki trampolin Jump4u to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku. Jest to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes. Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym dla osób prowadzących aktywny tryb życia.
Biznes przynosi stabilny dochód, który rośnie z roku na rok
JEDNOSTKI WŁASNE
Wrocław, Wrocław II, Dzierżoniów, Oława.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw.
- Przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku.
- Wyposażenie parku.
- Rekrutacja i szkolenie personelu
- Przeprowadzenie efektywnego marketingu.
- Wypracowanie przewagi konkurencyjnej.
- Pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt,).
- Bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
- Nakłady inwestycyjne w projekt – od 950 do 1600 zł za m2 parku Polska
- Comiesięczna opłata franczyzowa – 8 % od obrotu parku/miesiąc,
- Comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 1% od obrotu parku/miesiąc
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Powierzchnia hali od 400 m² do 3000 m2
- Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m
- Personel ≥ 7 osób
- Nakłady inwestycyjne ≥ 950 – 1600 zł/m²
- Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną.
- Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno - sportowej.
- Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Zbigniew Macion
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Jaz Sp. z o.o. (UL. Nyska 61A,50-505, Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Jump4U Parki Trampolin oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jump4u.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Bobo Bene to bawialnia w duchu pedagogiki Montessori. Jak zorganizować taki biznes?
Sklep Let’s Party może być rentowny już od pierwszego miesiąca. Jak otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
Mama na pełen etat – tak jeszcze niedawno mówiła o sobie Oliwia Stępak. Teraz jako franczyzobiorczyni prowadzi własny sklep marki GoDan.
Zamknięcie galerii handlowych w czasie pandemii skłoniło Emilię Wasielewską do znalezienia sobie nowego zajęcia. Postawiła na GoDan. Jak jej idzie?
Największym wyzwaniem dla stacjonarnych sklepów z zabawkami są sklepy online. Przewagą tych pierwszych jest jednak obsługa.
GoDan ma już za sobą pierwsze tegoroczne otwarcia, a w planach kolejne.
Marka 5.10.15 co roku otwiera kilkanaście nowych placówek. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny sklep z odzieżą dziecięcą?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.