OJOO

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Otwórz z nami nowoczesną samoobsługową kawiarnię OJOO. Dzięki OJOO możesz oferować swoim klientom kawę jak z kawiarni – w ciągu minuty i bez personelu. Franczyza dostarcza bezpośrednio w pełni funkcjonalne, oszczędzające miejsce stoiska kawowe z samoobsługą. Oferta koncentruje się na jakości kawiarni i baristy oraz najwyższych standardach.
To sprawia, że franczyza OJOO jest jednym z najprostszych sposobów na rozpoczęcie własnego biznesu. Zarabiaj od pierwszego dnia działania kawiarni przy minimalnym nakładzie pracy z Twojej strony. Postaw na 100% zwrotu z inwestycji i 100% ziaren Arabica!
- Wyjątkowo smaczna kawa i napoje mleczne – receptury i niezawodny i sprawdzony sprzęt. Poświęciliśmy bardzo dużo uwagi wysokiej jakości składnikom.
- Innowacyjne rozwiązania, których nie znajdziesz nigdzie indziej.
Korzystamy z autorskiego, stale rozwijanego systemu informatycznego, który wyróżnia nas na tle konkurencji i zapewnia najwyższą efektywność działania. Nasze unikalne oprogramowanie pozwala na bieżąco monitorować stany magazynowe, optymalizować procesy oraz szybko reagować na potrzeby klientów.
- Już dziś można płacić BLIKIEM (bezpośrednio z ekranu), kryptowalutą oraz zgromadzonymi punktami lojalnościowymi.
Wkrótce wprowadzimy również nowości:
- herbatę matcha;
- automatyczne dozowanie syropów;
- do końca roku – napoje chłodzone;
- reklama na ekranie OJOO;
- nagranie wideo pracy urządzenia;
- specjalna opcja płatności korporacyjnych.
JEDNOSTKI WŁASNE
10 +
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
70 +
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Panel partnerski (zdalny kontrole systemu);
- Aplikacja dla klienta;
- System lojalnościowy, który partner oferuje swoim klientom;
- Płatność BLICK, KRYPTO, CORPORATE oraz kartą;
- Centrum serwisowe i szybka reakcja na awarie;
- Magazyn składników w Warszawie;
- Zamawianie składników bezpośrednio z ekranu maszyny lub w panelu partnerskim.
Możliwość uzupełniania składników i serwisowania maszyn w ramach podpisanej umowy serwisowej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 9 tys. EUR – koszt urządzenia; po zapłaceniu sprzęt przechodzi w pełną własność nabywcy.
- 1 tys. EUR – jednorazowa licencja na oprogramowanie (dla jednego właściciela, obejmuje wszystkie jego maszyny).
- 8 proc. od obrotu netto – prowizyjna, naliczana od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- powierzchnia 120 × 70 cm (1 mkw.)
- jedno standardowe gniazdko 220 V.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Władysław Łukaszewicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma LS Coffee Sp. z o.o (Kaleńska 5 04-367 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego OJOO oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ojoo.io.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.
Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.