Burger King®
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Burger King® – Globalna Marka, Lokalna Szansa
Rozpal swój biznes z marką, którą znają miliony! Burger King® to jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci restauracji na świecie – słynąca z burgerów grillowanych na ogniu i niepowtarzalnego smaku Whoppera®. Od 1954 roku marka podbija serca gości w ponad 100 krajach i prowadzi już ponad 19 000 restauracji na całym świecie.
W Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Rumunia) za rozwój marki odpowiada REX Concepts CEE, wyłączny Master Franczyzodawca Burger King®. Głównym inwestorem REX Concepts jest fundusz McWin, światowy lider w inwestycjach gastronomicznych.
Naszym celem jest dynamiczny rozwój sieci – planujemy otworzyć ponad 200 restauracji Burger King® w Polsce w ciągu najbliższych 10 lat. Dołącz do globalnej marki i rozwijaj swój biznes w partnerstwie z silnym i doświadczonym liderem rynku QSR.
JEDNOSTKI WŁASNE
77
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
95
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Prestiż marki i silny partner – Burger King®to wysoce rozpoznawalna marka; współpraca z Rex Concepts jako master‑franczyzodawcą opiera się na partnerstwie z mającym doświadczenie i kapitał na dynamiczny rozwój podmiotem
- Know‑how i wsparcie operacyjne – Rex Concepts zapewnia kompleksowe wsparcie na każdym etapie: od wyboru lokalizacji, projektu a następnie w adaptacji i wyposażeniu restauracji, po szkolenia personelu, oraz wsparcie operacyjne i doradztwo w trakcie trwania umowy franczyzowej.
- Cyfrowa innowacja –Wszystkie restauracje wyposażone są w nowoczesne rozwiązania: kioski samoobsługowe do składania zamówień, aplikację mobilną, obsługę przy stoliku (table service) oraz pełną integrację z agregatorami dostaw – z możliwością zamówienia jedzenia do domu
- Marketing i lokalna adaptacja – wsparcie w prowadzeniu kampanii marketingowych dopasowanych do specyfiki polskiego rynku i preferencji klientów na poziomie krajowym i lokalnym
- Logistyka – Zapewniamy pełną obsługę logistyczną poprzez naszych Partnerów oraz atrakcyjne warunki handlowe u naszych dostawców produktów i usług.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 10-letnia umowa franczyzy;
- Przewidywana minimalna kwota inwestycji w zależności od konceptu (Food Court, Drive Through, InLine: 700.000 - 1.000.000 euro)
- Franczyzobiorca wnosi też miesięczną opłatę franczyzową i marketingową.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Rex Concepts poszukuje lokalnych partnerów – franczyzobiorców z doświadczeniem w prowadzeniu biznesu, gotowych na intensywny rozwój sieci. Idealny kandydat posiada:
- Znajomość lokalnego rynku i zdolność szybkiego skalowania biznesu,
- Kapitał lub dostęp do finansowania niezbędnego do otwarcia i prowadzenia restauracji Burger King®;
- Umiejętność zarządzania zespołem i operacjami restauracyjnymi;
- Zgodność z wartościami marki – jakość, doświadczenie gościa, innowacyjność;
- Dysponowanie odpowiednią lokalizacją (własną lub wynajętą), istnieje też możliwość skorzystania z projektów prowadzonych przez Rex Concpets CEE;
- Osoba fizyczna lub prawna;
- Przed zawarciem umowy kandydat na franczyzobiorcę przechodzi rekrutacje oraz szkolenie praktyczne i teoretyczne obejmujące wszystkie aspekty prowadzenia restauracji Burger King®.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
REX Concepts S.A.
ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, 18 piętro
+48 571 339 047, +48 571 338 332
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jacek Jółkowski
Franchising & Business Projects Manager
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma REX Concepts S.A. (ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, 18 piętro). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Burger King® oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie rexconcepts.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pizza z Wielkiej Brytanii wchodzi do Polski
/05.12.2025
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
Definicja franczyzy
/18.07.2008
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Sfinks poprawia rentowność dzięki franczyzie
/21.11.2025
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w działalności marki od początku jej istnienia.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.