Burger King

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Burger King® – Globalna Marka, Lokalna Szansa
Rozpal swój biznes z marką, którą znają miliony!
Burger King® to jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci restauracji na świecie – słynąca z burgerów grillowanych na ogniu i niepowtarzalnego smaku Whoppera®. Od 1954 roku marka podbija serca gości w ponad 100 krajach i prowadzi już ponad 19 000 restauracji na całym świecie.
W Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Rumunia) za rozwój marki odpowiada REX Concepts CEE, wyłączny Master Franczyzodawca Burger King®.
Głównym inwestorem REX Concepts jest fundusz McWin, światowy lider w inwestycjach gastronomicznych.
Naszym celem jest dynamiczny rozwój sieci – planujemy otworzyć ponad 200 restauracji Burger King w Polsce w ciągu najbliższych 10 lat.
Dołącz do globalnej marki i rozwijaj swój biznes w partnerstwie z silnym i doświadczonym liderem rynku QSR.
JEDNOSTKI WŁASNE
77
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
95
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Prestiż marki i silny partner – Burger King to wysoce rozpoznawalna marka; współpraca z Rex Concepts jako master‑franczyzodawcą opiera się na partnerstwie z mającym doświadczenie i kapitał na dynamiczny rozwój podmiotem
- Know‑how i wsparcie operacyjne – Rex Concepts zapewnia kompleksowe wsparcie na każdym etapie: od wyboru lokalizacji, projektu a następnie w adaptacji i wyposażeniu restauracji, po szkolenia personelu, oraz wsparcie operacyjne i doradztwo w trakcie trwania umowy franczyzowej.
- Cyfrowa innowacja –Wszystkie restauracje wyposażone są w nowoczesne rozwiązania: kioski samoobsługowe do składania zamówień, aplikację mobilną, obsługę przy stoliku (table service) oraz pełną integrację z agregatorami dostaw – z możliwością zamówienia jedzenia do domu
- Marketing i lokalna adaptacja – wsparcie w prowadzeniu kampanii marketingowych dopasowanych do specyfiki polskiego rynku i preferencji klientów na poziomie krajowym i lokalnym
- Logistyka – Zapewniamy pełną obsługę logistyczną poprzez naszych Partnerów oraz atrakcyjne warunki handlowe u naszych dostawców produktów i usług.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 10-letnia umowa franczyzy;
- Przewidywana minimalna kwota inwestycji w zależności od konceptu (Food Court, Drive Through, InLine : od 600 tys. euro)
- Franczyzobiorca wnosi też miesięczną opłatę franczyzową i marketingową.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Rex Concepts poszukuje lokalnych partnerów – franczyzobiorców z doświadczeniem w prowadzeniu biznesu, gotowych na intensywny rozwój sieci. Idealny kandydat posiada:
- Znajomość lokalnego rynku i zdolność szybkiego skalowania biznesu,
- Kapitał lub dostęp do finansowania niezbędnego do otwarcia i prowadzenia restauracji Burger King;
- Umiejętność zarządzania zespołem i operacjami restauracyjnymi;
- Zgodność z wartościami marki – jakość, doświadczenie gościa, innowacyjność;
- Dysponowanie odpowiednią lokalizacją (własną lub wynajętą), istnieje też możliwość skorzystania z projektów prowadzonych przez Rex Concpets CEE;
- Osoba fizyczna lub prawna;
- Przed zawarciem umowy kandydat na franczyzobiorcę przechodzi rekrutacje oraz szkolenie praktyczne i teoretyczne obejmujące wszystkie aspekty prowadzenia restauracji Burger King.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
REX Concepts S.A.
ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, 18 piętro
+48 571 339 047, +48 571 338 332
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jacek Jółkowski
Franchising & Business Projects Manager
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma REX Concepts S.A. (ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, 18 piętro). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Burger King oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie rexconcepts.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.

Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.