Flaster
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Flaster: Przyszłość Reklamy Ruchomej – Mierzalna Precyzja i Zamykanie Luki Między ATL a BTL
Flaster to innowacyjna platforma, która specjalizuje się w dostarczaniu mierzalnych, ruchomych kampanii reklamowych, jednocześnie skutecznie zamykając lukę komunikacyjną między tradycyjnymi działaniami ATL (above-the-line) a aktywacjami BTL (below-the-line).
Wykorzystując pojazdy taksówek i usług przewozowych (rideshare) jako dynamiczne powierzchnie reklamowe, docieramy do odbiorców bezpośrednio w miejskim środowisku. Flaster nie tylko oferuje spersonalizowane doświadczenia marki dla klientów, ale także zapewnia szybką ścieżkę do osiągnięcia międzynarodowej ekspozycjioraz widoczności w kluczowych obszarach miejskich.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5 (Niemcy, Chorwacja, Słowenia, Bośnia i Herceegowina, Bułgaria)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Otrzymujesz wsparcie w obszarach Sprzedaży, Kreacji, Produktu, Technologii i Operacji od globalnej centrali.
Zyskujesz dostęp do portfela globalnych partnerstw z klientami oraz możliwość realizacji kampanii pochodzących z międzynarodowej sieci franczyzowej i prowadzenia sprzedaży krzyżowej poza granicami Polski.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
50 tys. euro za umowę na wyłączność
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nasi idealni partnerzy franczyzowi to osoby gotowe, by znaleźć się w awangardzie zmian w marketingu, które z otwartym sercem i umysłem chcą przyjąć przyszłość reklamy.
Kogo szukamy:
-
Doświadczonych profesjonalistów w dziedzinie marketingu i sprzedaży.
Jeśli już osiągnąłeś sukces w branży reklamowej i szukasz nowych dróg do rozszerzenia swoich wpływów, Flaster oferuje platformę, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Flaster media doo
Kuzminecka ulica 49, 10000 Zagrzeb, Chorwacja
+385 99 2203988
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Luka Glavas - kontakt w języku angielskim
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Flaster media doo (Kuzminecka ulica 49, 10000 Zagrzeb, Chorwacja). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Flaster oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie flaster.co.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Nobel z ekonomii 2025 a franczyza: innowacja to szansa
/13.10.2025
Tegoroczna Nagroda Nobla z ekonomii, choć dotyczy teorii, może mieć praktyczne przełożenie na biznes – szczególnie na franczyzę.
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Definicja franczyzy
/18.07.2008
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Księgowość z AI
/27.12.2024
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.