4F
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
4F to marka, która oferuje wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Jej znakiem rozpoznawczym jest połączenie jakości, technologii oraz modnych materiałów z nowoczesnym designem. Produkty 4F przeznaczone są zarówno do treningu, jak i codziennego noszenia. Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, a na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022 marka ubrała reprezentacje aż 8 krajów. Odzież 4F produkowana jest w zgodzie z aktualnymi trendami w branży mody i z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Ważnym aspektem strategii marki jest wsparcie aktywności fizycznej na wszystkich poziomach zaawansowania i w wielu dyscyplinach.
Outhorn - relacje z ludźmi, bliskość natury, ciekawość świata czy życie pełne pasji to fundamenty, na którym zbudowany jest Outhorn. Dołącz do społeczności #OuthornCommunity, poznaj naszych bohaterów i odkryj kolekcje, w których łączymy klasyczne wzory z dbałością o jakość materiałów i szycia. Outhorn to marka dla Niej i dla Niego, która idealnie sprawdzi się w trakcie intensywnego dnia w pracy, wycieczki w dowolnym kierunku czy chwili tylko dla Ciebie, zapewniając komfort, wygodę i ubranie, które będzie Twoją najlepszą wizytówką.
Z franczyzobiorcą rozliczamy się na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto.
Przewidujemy dwie formy współpracy:
- Sklep franczyzowy 4F
- Stoisko depozytowe z odzieżą sportową obejmującą marki własne 4F, Outhorn i inne.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Współpraca przy poszukiwaniu optymalnej lokalizacji,
- koordynacja aranżacji wnętrza,
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
- koszty logistyki,
- optymalizacja zatowarowania,
- opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży,
- wsparcie marketingowe,
- system szkoleń,
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Sklep franczyzowy 4F:
- Koszt inwestycji 2900zł/m2 netto, lokal minimum 220m2.
- Stoisko depozytowe 4F/Outhorn:
- Koszt inwestycji 1300zł/m2 netto, lokal minimum 100m2.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Sklepy franczyzowe 4F lokujemy w galeriach handlowych, parkach handlowych oraz centrach handlowych.
- Stoiska depozytowe 4F/Outhorn lokujemy galeriach handlowych, parkach handlowych, centrach handlowych oraz w lokalach przy ulicy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sebastian Klimczyk; Piotr Cygnar
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma OTCF Sp. z o.o. (ul. Saska 25C, 30-720 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 4F oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 4f.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
Małgorzata Buszek od 13 lat prowadzi sklep Moodo w Chojnicach i właśnie otwiera kolejny. Jaka jest jej recepta na sukces?
Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.