5.10.15.

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w ponad 250 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym 51015kids.eu. Sieć sklepów 5.10.15. to jeden z największych i najszybciej rozwijających się systemów na rynku krajowym. Dobre wyniki osiągane przez sklepy franczyzowe zachęciły nas do zmiany koncepcji dalszego rozwoju naszej sieci sprzedaży.
Rynek zmienia się szybko; to co wcześniej można było zaobserwować w większych miastach teraz widać także w mniejszych miejscowościach – dzieci rodzą się przecież wszędzie! Dzięki rozwojowi modelu franczyzowego możemy szybko i precyzyjnie rozwijać się w nowych lokalizacjach, niezależnie od wielkości danego ośrodka.
Sklepy z Partnerami handlowymi otwieramy w formacie agencyjnym. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na stworzenie systemu franczyzowego przyjaznego dla naszych Partnerów. Warto podkreślić, że franczyzobiorca nie musi inwestować w towar. Takie podejście umożliwia nam pełne zaangażowanie centralnych narzędzi analitycznych, natychmiastową reakcję całej sieci, a z drugiej strony uwalnia naszego partnera od ryzyka związanego z zarządzaniem towarem. Jesteśmy przygotowani na współpracę z osobami, które nie posiadają dużego doświadczenia w handlu. Umożliwia to przekazywane przez nas know-how oraz marka – jedna z najbardziej rozpoznawalnych w segmencie odzieży dziecięcej. Przygotowany w ten sposób system bardzo dobrze spisuje się w obecnych realiach rynkowych. Koncept marki 5.10.15. zakłada oferowanie szerokiej gamy produktów w bardzo atrakcyjnych progach cenowych, co jest szczególnie ważne dla naszych klientów. Nie zapominamy również o dynamicznych akcjach promocyjnych towarzyszącym wprowadzaniu kolejnych kolekcji. Wdrażane przez nas programy lojalnościowe oraz edukacyjne (np. Akademia 5.10.15.) cieszą się olbrzymią popularnością. Nasi klienci to lubią, a nasi partnerzy o tym wiedzą. Tempo nowych otwarć potwierdza, że cieszymy się zaufaniem wśród franczyzobiorców.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
255
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Działanie pod szyldem najbardziej rozpoznawalnej marki odzieży dziecięcej.
- Wiedza oparta na ponad 25 latach doświadczeń.
- Pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji.
- Kompleksowa oferta ubrań dla dzieci w wieku 0-12 lat.
- Wsparcie Partnera i jego personelu w zakresie systemu i technik sprzedaży.
- Liczne działania marketingowe i promocyjne.
- Pomoc w tworzenia wizualizacji oraz ekspozycji sprzedażowych.
- Każdy sklep franczyzowy 5.10.15. pozostaje pod stałą opieką regionalnego przedstawiciela firmy.
- 5.10.15. zapewnia nieodpłatnie towar, zarządza nim i ponosi koszty przecen oraz wyprzedaży kolekcji.
- Jesteśmy solidną marką, nieustannie wspieramy naszych Partnerów poprzez indywidualne doradztwo.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata licencyjna płatna w ratach lub jednorazowo. W skład opłaty licencyjnej wchodzą:
- licencja na używanie znaku towarowego,
- know-how,
- projekt architektoniczny sklepu,
- wsparcie przed otwarciem sklepu,
- kompleksowe szkolenia.
- Całkowity koszt wyposażenia sklepu zaczyna się już od 39 990 zł (oferta dotyczy sklepów o pow. Do 70 m2 z jedną standardowa witryną)..
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokalizacja - centrum handlowe lub główna ulica handlowa w mieście liczącym minimum 15 tys. Mieszkańców.
- Powierzchnia handlowa minimum 55 m2.
- Nie wymagamy żadnego doświadczenia biznesowego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Roman Trzciński
tel. 602 433 600
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Komex S.A. (ul. Bysławska 82, 04-993 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 5.10.15. oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 51015kids.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w najnowszym wydaniu "Własny Biznes FRANCHISING" oraz na Targach Franczyza, które odbędą się 20-22 października w PKiN w Warszawie.

Mama na pełen etat – tak jeszcze niedawno mówiła o sobie Oliwia Stępak. Teraz jako franczyzobiorczyni prowadzi własny sklep marki GoDan.
Zamknięcie galerii handlowych w czasie pandemii skłoniło Emilię Wasielewską do znalezienia sobie nowego zajęcia. Postawiła na GoDan. Jak jej idzie?
Największym wyzwaniem dla stacjonarnych sklepów z zabawkami są sklepy online. Przewagą tych pierwszych jest jednak obsługa.
GoDan ma już za sobą pierwsze tegoroczne otwarcia, a w planach kolejne.
Marka 5.10.15 co roku otwiera kilkanaście nowych placówek. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny sklep z odzieżą dziecięcą?

Marka 5.10.15. nie zwalnia tempa, w ciągu ostatnich tygodni otworzyła 4 nowe sklepy.
Monika Nurzyńska otworzyła sklep GoDan w szczycie pandemii. Czy nie żałuje tej decyzji?
– Zakładając firmę chciałam uniknąć określeń typu „biznes żony znanego męża” – mówi Aleksandra Żebrowska, właścicielka marki Francis & Henry.
Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.
5.10.15 cały czas otwiera nowe sklepy. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Właściciel marki Coccodrillo w II kwartale br. miał przychody o 21 proc. mniejsze niż rok wcześniej.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.