5.10.15.

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w blisko 240 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym 51015kids.eu. Sieć sklepów 5.10.15. to jeden z największych i najszybciej rozwijających się systemów na rynku krajowym. Dobre wyniki osiągane przez sklepy franczyzowe zachęciły nas do zmiany koncepcji dalszego rozwoju naszej sieci sprzedaży.
Rynek zmienia się szybko; to co wcześniej można było zaobserwować w większych miastach teraz widać także w mniejszych miejscowościach – dzieci rodzą się przecież wszędzie! Dzięki rozwojowi modelu franczyzowego możemy szybko i precyzyjnie rozwijać się w nowych lokalizacjach, niezależnie od wielkości danego ośrodka.
Sklepy z Partnerami handlowymi otwieramy w formacie agencyjnym. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na stworzenie systemu franczyzowego przyjaznego dla naszych Partnerów. Warto podkreślić, że franczyzobiorca nie musi inwestować w towar. Takie podejście umożliwia nam pełne zaangażowanie centralnych narzędzi analitycznych, natychmiastową reakcję całej sieci, a z drugiej strony uwalnia naszego partnera od ryzyka związanego z zarządzaniem towarem. Jesteśmy przygotowani na współpracę z osobami, które nie posiadają dużego doświadczenia w handlu. Umożliwia to przekazywane przez nas know-how oraz marka – jedna z najbardziej rozpoznawalnych w segmencie odzieży dziecięcej. Przygotowany w ten sposób system bardzo dobrze spisuje się w obecnych realiach rynkowych. Koncept marki 5.10.15. zakłada oferowanie szerokiej gamy produktów w bardzo atrakcyjnych progach cenowych, co jest szczególnie ważne dla naszych klientów. Nie zapominamy również o dynamicznych akcjach promocyjnych towarzyszącym wprowadzaniu kolejnych kolekcji. Wdrażane przez nas programy lojalnościowe oraz edukacyjne (np. Akademia 5.10.15.) cieszą się olbrzymią popularnością. Nasi klienci to lubią, a nasi partnerzy o tym wiedzą. Tempo nowych otwarć potwierdza, że cieszymy się zaufaniem wśród franczyzobiorców.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
236
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Działanie pod szyldem najbardziej rozpoznawalnej marki odzieży dziecięcej.
- Wiedza oparta na ponad 25 latach doświadczeń.
- Pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji.
- Kompleksowa oferta ubrań dla dzieci w wieku 0-12 lat.
- Wsparcie Partnera i jego personelu w zakresie systemu i technik sprzedaży.
- Liczne działania marketingowe i promocyjne.
- Pomoc w tworzenia wizualizacji oraz ekspozycji sprzedażowych.
- Każdy sklep franczyzowy 5.10.15. pozostaje pod stałą opieką regionalnego przedstawiciela firmy.
- 5.10.15. zapewnia nieodpłatnie towar, zarządza nim i ponosi koszty przecen oraz wyprzedaży kolekcji.
- Jesteśmy solidną marką, nieustannie wspieramy naszych Partnerów poprzez indywidualne doradztwo.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
1. Opłata licencyjna płatna w ratach lub jednorazowo. W skład opłaty licencyjnej wchodzą:
o licencja na używanie znaku towarowego,
o know-how,
o projekt architektoniczny sklepu,
o wsparcie przed otwarciem sklepu,
o kompleksowe szkolenia.
2. Całkowity koszt wyposażenia sklepu zaczyna się już od 29 990 zł (oferta dotyczy sklepów o pow. do 70 m2 z jedną standardową witryną).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
-
Lokalizacja - centrum handlowe lub główna ulica handlowa w mieście liczącym minimum 15 tys. Mieszkańców.
• Powierzchnia handlowa minimum 55 m2.
• Nie wymagamy żadnego doświadczenia biznesowego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Roman Trzciński
tel. 602 433 600
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
Prezentujemy pomysły na biznes, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie lub prowadzeniem innej firmy.
5.10.15 cały czas otwiera nowe sklepy. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Ruszyły targi i konferencje! Zarezerwuj czas na warszawskie Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki, 15-17 października.

– Zakładając firmę chciałam uniknąć określeń typu „biznes żony znanego męża” – mówi Aleksandra Żebrowska, właścicielka marki Francis & Henry.
Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.
Właściciel marki Coccodrillo w II kwartale br. miał przychody o 21 proc. mniejsze niż rok wcześniej.
Marka Coccodrillo wznawia pracę ok. 100 swoich przyulicznych sklepów. W ciągu najbliższych dwóch tygodni planuje uruchomić kilkadziesiąt kolejnych.
Marka GoDan w czasach epidemii skoncentrowała się na sprzedaży internetowej. Co to oznacza dla franczyzobiorców?

Godan Strefa Uśmiechu chce otworzyć 30 sklepów franczyzowych w 2020 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Wystarczy 30 tys. zł, żeby otworzyć sklep marki Godan. Na ten krok zdecydowali się Magdalena i Sebastian Mirońscy. Czy to była dobra decyzja?
Kanz do końca tego roku chce otworzyć jeszcze dwa salony z odzieżą dla dzieci. W jakich miastach szuka franczyzobiorców?
– Osoba prowadząca sklep powinna posiadać poczucie estetyki i zdolności manualne – mówi Agnieszka Falińska, menadżer ds. rozwoju marki GoDan.
Franczyzodawca Wyspy Szkrabów ma prawie 150 sklepów w całym kraju. Kolejne chce otwierać głównie na północy Polski.
Właściciel marki Coccodrillo zapowiada przeniesienie części sklepów. Nowe placówki chce otwierać głównie w miastach zamieszkałych przez ponad 25 tys. mieszkańców.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.