Komfort

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sklepy KOMFORT S.A. to polska firma z przeszło 30-letnią tradycją, będąca liderem rynku w branży podłóg. Firma łączy wieloletnie doświadczenie rynkowe z najlepszymi europejskimi trendami pod względem produktów i formatu sklepu. Dziś oferta obejmuje nie tylko starannie dobraną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych, wykładzin i dywanów, ale także drzwi oraz pełną ofertę do łazienek oraz kuchni, a ostatnio poszerzyła się o kolekcję mebli i artykuły dekoracyjne.
Ponad trzydziestoletnie doświadczenie i wiedza o rynku pozwoliły nam stworzyć atrakcyjny i rentowny model biznesowy.
Bezpieczeństwo naszego modelu franczyzowego polega na tym, że towar jest przekazywany w depozyt — pozostaje własnością Komfort, a Partner nie angażuje własnych środków finansowych w zakup produktów.
Komfort oferuje swoim Franczyzobiorcom:
- najwyższej jakości ofertę produktową, atrakcyjną pod względem wzornictwa i ceny – wszystkie produkty związane z wykończeniem wnętrz – podłogi, drzwi, kuchnie, łazienki, meble, materiały dekoracyjne.
- zarządzanie asortymentem:
- finansowanie w całości zaopatrzenia sklepu Partnera,
- wydajną logistykę, bieżące dostawy, utrzymanie zapasów,
- częstą wymianę kolekcji
- analityka, monitoring rynku, dostawców, konkurencji, trendów, optymalizacja dostaw
- wielopoziomowy Marketing, składający się zarówno z ogólnopolskich kampanii, bardzo intensywnych działań online jak i lokalnego wsparcia każdego ze sklepów
- wsparcie sprzedaży sklepu franczyzowego poprzez przekierowanie zamówień z e-sklepu www.komfort.pl
Sklepy franczyzowe otwieramy w miejscowościach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców.
Optymalna powierzchnia lokalu ok. 400-600 mkw.
JEDNOSTKI WŁASNE
90
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
69 sklepów franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dzielimy się naszym doświadczeniem:
- KOMFORT wspiera Franczyzobiorców w poszukiwaniu i negocjowaniu najkorzystniejszych warunków najmu lokalu
- KOMFORT przygotowuje projekt aranżacji sklepu
- KOMFORT zapewnia pełne wyposażenie sklepu – ekspozycję, infrastrukturę techniczno-informatyczną
- KOMFORT ponosi koszty zatowarowania sklepu Franczyzobiorcy
- KOMFORT zapewnia szkolenia pracowników
- KOMFORT zapewnia marketing
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata wstępna zaczyna się już od 95 tys.zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od naszych Franczyzobiorców oczekujemy:
- Zaangażowania i identyfikacji z marką KOMFORT
- Dysponowania własnym lokalem bądź gotowość do wynajęcia powierzchni (ok. 400 – 600 mkw)
- Doświadczenia w prowadzeniu własnej działalności i zarządzaniu personelem – dodatkowy atut
- Doświadczenia w branży wykończenia wnętrz – dodatkowy atut
- Chęci rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sklepy Komfort S.A.
ul. Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź
885 984 628
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marta Parafińska
Menedżer ds. Franczyzy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sklepy Komfort S.A. (ul. Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Komfort oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.komfort.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
– W naszym modelu franczyzy depozytowej franczyzobiorcy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe ich wynagrodzenie – mówi Marta Parafińska z Komfortu.
Fit Cake, Berlin Doner Kebap, Sklepy Komfort oraz RamenShop otwierają nowe placówki, a Grupa PSB Handel chwali się osiągniętymi przychodami. Przegląd tygodnia 5-11 grudnia.
Branża wykończenia wnętrz korzysta na boomie mieszkaniowym. Może więc warto skorzystać z licencji na biznes w tym segmencie rynku?
Czy prowadząc biznes we franczyzie, można obracać milionami? Oczywiście, że tak.

Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
Jeta otworzyła w tym roku dwa nowe salony łazienkowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes i na jakie wsparcie można liczyć od franczyzodawcy?
Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.

Branża wykończeniowa silnie zależna jest od budowlanki. Jak przedstawiają się perspektywy na bieżący rok?
Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?
Izodom 2000 chętnie nawiąże współpracę z firmami z branży budowlanej i okołobudowlanej. Proponuje im zarobek na energooszczędnym budownictwie.
Ceny w branży wyposażenia domu idą w górę. Jak to się odbija na obrotach sklepów?
Izodom 2000 Polska startuje z franczyzą. Firma specjalizuje się w technologii, która pozwala szybciej tworzyć budynki charakteryzujące się niskimi kosztami utrzymania.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.