Komfort

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sklepy KOMFORT S.A. to polska firma z przeszło 27-letnią tradycją, będąca liderem rynku w branży podłóg. Firma łączy wieloletnie doświadczenie rynkowe z najlepszymi europejskimi trendami pod względem produktów i formatu sklepu. Dziś oferta obejmuje nie tylko starannie dobraną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych, wykładzin i dywanów, ale także drzwi oraz pełną ofertę do łazienek oraz kuchni, a ostatnio poszerzyła się o kolekcję mebli i artykuły dekoracyjne.
Ponad dwudziestoletnie doświadczenie i wiedza o rynku pozwoliła stworzyć bezpieczny i rentowny model biznesowy.
Bezpieczeństwo naszego modelu franczyzowego polega na tym, że towar jest przekazywany w depozyt — pozostaje własnością Komfort, a Partner nie angażuje swoich środków finansowych w zakup produktów.
Komfort oferuje swoim franczyzobiorcom:
- najwyższej jakości ofertę produktową, atrakcyjną pod względem wzornictwa i ceny – wszystkie produkty związane z wykończeniem wnętrz – podłogi, drzwi, kuchnie, łazienki, meble, materiały dekoracyjne.
- zarządzanie asortymentem:
- finansowanie w całości zaopatrzenia sklepu Partnera,
- wydajną logistykę, bieżące dostawy, utrzymanie zapasów,
- częstą wymianę kolekcji
- analityka, monitoring rynku, dostawców, konkurencji, trendów, optymalizacja dostaw
- Wielopoziomowy Marketing, składający się zarówno z ogólnopolskich kampanii, bardzo intensywnych działań online jak i lokalnego wsparcia każdego ze sklepów
- wsparcie sprzedaży sklepu franczyzowego poprzez przekierowanie zamówień z e-sklepu www.komfort.pl
Sklepy franczyzowe otwieramy w miejscowościach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców.
Optymalna powierzchnia lokalu 300-600 mkw.
JEDNOSTKI WŁASNE
100
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
64
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dzielimy się naszym doświadczeniem:
- KOMFORT wspiera Franczyzobiorców w poszukiwaniu i negocjowaniu najkorzystniejszych warunków najmu lokalu
- KOMFORT przygotowuje projekt aranżacji sklepu
- KOMFORT zapewnia pełne wyposażenie sklepu – ekspozycję, infrastrukturę techniczno-informatyczną
- KOMFORT ponosi koszty zatowarowania sklepu Franczyzobiorcy
- KOMFORT zapewnia szkolenia pracowników
- KOMFORT zapewnia marketing
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna zaczyna się już od 95 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od naszych Franczyzobiorców oczekujemy:
- Zaangażowania i identyfikacji z marką KOMFORT
- Dysponowania własnym lokalem bądź gotowość do wynajęcia powierzchni (450 – 650 m2)
- Doświadczenia w prowadzeniu własnej działalności i zarządzaniu personelem
- Doświadczenia w branży wykończenia wnętrz – dodatkowy atut
- Gotowości do podpisania umowy na okres 5 lat
- Chęci rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sklepy Komfort S.A.
ul. Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź
885 984 628
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marta Parafińska
Menedżer ds. Franczyzy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sklepy Komfort S.A. (ul. Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Komfort oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie komfort.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Branża wykończenia wnętrz korzysta na boomie mieszkaniowym. Może więc warto skorzystać z licencji na biznes w tym segmencie rynku?
Czy prowadząc biznes we franczyzie, można obracać milionami? Oczywiście, że tak.
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Marcin Walczewski otworzył dwa sklepy pod szyldem Komfort. Czy jest zadowolony ze współpracy z franczyzodawcą?
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!

Montażyści wydłużają terminy, a klienci cierpliwie czekają. W branży wykończeniowej trwają żniwa.
Sleeping Expert chętnie otworzyłby salony w województwach lubuskim, dolnośląskim, pomorskim, lubelskim i warmińsko-mazurskim. Ale nie tylko tam.
Jak skorzystać na boomie budowlano-remontowym? Można np. otworzyć salon z wyposażeniem łazienek.
W ubiegłym roku sieć sklepów Mrówka powiększyła się o 32 markety. Jakie plany ma franczyzodawca na ten rok?
Marka Okna Debow buduje sieć salonów sprzedaży. Ile trzeba zainwestować i jak prowadzić biznes, aby przynosił zyski?

Teoretycznie nie trzeba mieć kierunkowego wykształcenia, aby projektować ogrody. Jak się pracuje i zarabia w tej branży?
Outlet meblowy pod marką Big Sale Home to pomysł na biznes w dużym mieście. Jak go otworzyć?
- mówi dyrektor działu wsparcia sprzedaży DDD Dobre Dla Domu
Ewelina Gorczyca zrezygnowała z kierowniczych stanowisk i otworzyła własny biznes we franczyzie. Na jaką markę postawiła?
Przyjdź na Targi Franczyza i znajdź biznes dla siebie. Może w branży dom i ogród?
Jacek Charążka prowadzi już dwa sklepy w branży wykończenia wnętrz. Jaki jest jego przepis na sukces?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.