Helen Doron English / Español
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Helen Doron English – sprawdzona franczyza edukacyjna z globalną marką
Helen Doron English to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek edukacyjnych na świecie, oferująca franczyzę w sektorze nauki języka angielskiego dla dzieci i młodzieży od 3. miesiąca do 19. roku życia. System opiera się na unikalnej metodzie naturalnej nauki języka, która od lat zapewnia wysoką skuteczność i lojalność klientów.
Marka od ponad 40 lat (w Polsce od blisko 30 lat) z sukcesem rozwija się w modelu franczyzowym na rynkach międzynarodowych, oferując partnerom sprawdzony i skalowalny model biznesowy oparty na gotowym know-how.
Franczyzobiorcy korzystają z silnej rozpoznawalności marki, kompleksowego wsparcia biznesowego i metodycznego, gotowych programów nauczania oraz centralnych działań marketingowych. W Polsce metodą Helen Doron co roku uczy się ponad 35 000 uczniów, co potwierdza zaufanie rodziców i trwały popyt na usługi.
To propozycja dla osób, które chcą prowadzić bezpieczny biznes edukacyjny z realnym potencjałem rozwoju i wyraźną wartością społeczną.
JEDNOSTKI WŁASNE
Biura Regionalne Helen Doron Polska – Gdańsk, Lublin, Tychy, Wolbrom, Warszawa, Wrocław
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1200 na świecie, 200 w Polsce
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wstępne szkolenie biznesowe oraz systematyczne szkolenia z zakresu marketingu, zarządzania itp.
- doskonale sprawdzone know-how międzynarodowej sieci,
- autorskie materiały dydaktyczne dla uczniów,
- pomoce edukacyjne do każdego poziomu nauczania,
- wielopoziomowe profesjonalne szkolenia metodyczne dla nauczycieli,
- wyłączność na zakupiony teren
- ogólnopolskie wsparcie marketingowe,
- materiały graficzne,
- coroczne konferencje eksperckie dla nauczycieli i właścicieli szkół,
- wsparcie na każdym etapie zakładania i prowadzenia biznesu,
- wytyczne dotyczące wyposażenia i oznakowania lokalu,
- doradztwo i szkolenia z zakresu obsługi klienta, skutecznej reklamy zewnętrznej i wewnętrznej oraz zarządzania zespołem
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
*zależy od formy współpracy i lokalizacji
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne funkcjonowanie w środowisku metodycznym oraz biznesowym.
- Nastawienie na rozwój, współpracę, otwartość na nowoczesne metody edukacyjne oraz chęć budowania silnej marki edukacyjnej.
- Posiadanie własnego lokalu mile widziane - przestrzeń powinna nadawać się do stworzenia nowoczesnej, przyjaznej dzieciom szkoły językowej (powierzchnia ustalana na podstawie wielkości miasta).
- Doświadczenie w nauczaniu dzieci i młodzieży nie jest wymagane.
- Możliwość przekształcenia istniejącej szkoły językowej w placówkę działającą pod marką Helen Doron English.
- Prowadzenie lub gotowość do założenia działalności gospodarczej.
- Umiejętność zarządzania zespołem, wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne oraz zdolności organizacyjne, niezbędne do kierowania kadrą i koordynowania pracy szkoły.
- Dobra znajomość lokalnego rynku, pozwalająca na skuteczne pozycjonowanie szkoły oraz budowanie relacji z lokalną społecznością.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
5MF Sp. z o.o.
54-608 Wrocław, ul. Marka Hłaski 49 lok. 2
508 100 866
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bartosz Wilk
tel. 884 888 653
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 5MF Sp. z o.o. (54-608 Wrocław, ul. Marka Hłaski 49 lok. 2). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Helen Doron English / Español oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie helendoron.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Które franczyzy wybierają Polacy?
/30.03.2019
McDonald’s, Carrefour, Żabka, RE/MAX – najbardziej znane marki franczyzowe 29-30 marca zaprezentowały swoje pomysły na biznes na Targach Pomysł na firmę w Katowicach.
Carrefour, Żabka, Bank PKO PB, Helen Doron czy Metrohouse – to tylko niektóre z marek, które zaprezentują swoje franczyzy na targach Pomysł na Firmę w Katowicach.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Największe polskie i zagraniczne marki będą miały swoje stoiska na Targach Franczyza, które 18-20 października odbędą się w Warszawie.
Jak zamienić franczyzę w złotodajny interes? Nie wystarczy zapłacić za liencję i czekać aż stan konta zacznie rosnąć. Przedstawiamy pomysły na biznes we franczyzie i nie tylko! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Franczyza na sportowo
/12.12.2025
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Zajęcia pozalekcyjne to nie tylko język angielski. Przyjdź na Targi Franczyza i zobacz, jak wiele jest pomysłów na biznes w branży edukacyjnej.
SmartyKids poszukuje franczyzobiorców, którzy chcą poprowadzić własny biznes edukacyjny.
Early Stage rozwija ogólnopolską sieć szkół języka angielskiego w modelu franczyzowym. Własny biznes edukacyjny można tu rozpocząć już od 8 tys. zł – bez opłaty licencyjnej i bez konieczności posiadania lokalu.
Zaczynał jako uczeń, dziś prowadzi własną placówkę edukacyjną. Wiktor Drabczak pokazuje, jak doświadczenie z jednej strony biurka może zaprocentować po drugiej.
Zarabiaj na treningu pamięci
/10.07.2025
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
– Popyt na korepetycje nie zwalnia, więc my przyspieszamy. Otwieramy nowe placówki w Polsce i wychodzimy za granicę – mówią Marta Lewandowska i Leszek Lewandowski, właściciele sieci Galileusz.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.