Gruby Benek

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gruby Benek to ogólnopolska sieć pizzerii, zrzeszająca 40 niezależnych partnerów. Szeroka oferta asortymentowa dla Klienta, niepowtarzalna receptura ciasta, doskonałe zaplecze technologiczne oraz pełna standaryzacja wielu obszarów funkcjonowania restauracji to tylko jedne z nielicznych przewag konkurencyjnych jakie posiadają nasi franczyzobiorcy.
20 lat na rynku
Jako sieć nieustannie badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. Posiadamy sprawdzone know-how poparte prawie 20-letnim doświadczeniem, dzięki czemu jesteśmy rzetelnym partnerem do współpracy. Jeśli chcesz rozpocząć przygodę z własnym biznesem, sprawdź co gwarantujemy naszym partnerom.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
45
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Decydując się na współpracę z nami otrzymujesz wsparcie na każdym etapie współpracy. Jako sieć:
- prowadzimy działania marketingowe o zasięgu ogólnopolskim,
- generujemy dla Twojego lokalu zamówienia online przez stronę www.grubybenek.pl,
- zapewniamy pomoc w wyborze lokalizacji oraz negocjujemy warunki umowy najmu,
- od momentu podpisania umowy zostajesz objęty opieką koordynatora regionalnego,
- otrzymujesz od nas projekt technologiczny i wizualizacyjny lokalu,
- wszelkie prace związane z otwarciem restauracji realizujesz zgodnie ze szczegółowo rozpisanym harmonogramem,
- udostępniamy przez lata wypracowane kontakty handlowe wraz z atrakcyjnymi warunkami zakupu,
- uczestniczymy w rekrutacji personelu,
- szkolimy i przekazujemy wszystkie technologie i receptury,
- przekazujemy procedury operacyjne, standardy działania oraz obsługi klienta,
- przygotowujemy spersonalizowany plan kampanii promującej otwarcie Twojego lokalu,
- otrzymujesz od nas bezpłatnie system sprzedażowy, który usprawni codzienną pracę w Twoim lokalu/
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata licencyjna - 5 tys. zł netto,
- opłata franczyzowa - 1,4 tys. zł netto,
- przewidywany koszt inwestycji - od 150 tys. zł ( wysokość kwoty uzależniona jest od stanu lokalu, metrażu oraz zakresu prac jakie należy wykonać).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorca nie musi mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego. Nasz zespół doświadczonych ekspertów przekaże wszystkie ważne informacje oraz nauczy „kręcić placki”. To czego oczekujemy to zaangażowania, sumienności, kreatywności, pozytywnego nastawienia oraz posiadania wymaganych środków finansowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gruby Benek Sp. z o.o.
ul. H. Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź
507 000 063
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Adamski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gruby Benek Sp. z o.o. (ul. H. Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gruby Benek oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.grubybenek.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Otwieranie biznesu na obczyźnie często jawi się jako przeszkoda nie do pokonania. Tymczasem wielu osobom to się udało – ze wsparciem franczyzodawców.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.