Gruby Benek
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gruby Benek to ogólnopolska sieć pizzerii, zrzeszająca 40 niezależnych partnerów. Szeroka oferta asortymentowa dla Klienta, niepowtarzalna receptura ciasta, doskonałe zaplecze technologiczne oraz pełna standaryzacja wielu obszarów funkcjonowania restauracji to tylko jedne z nielicznych przewag konkurencyjnych jakie posiadają nasi franczyzobiorcy.
20 lat na rynku
Jako sieć nieustannie badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. Posiadamy sprawdzone know-how poparte prawie 20-letnim doświadczeniem, dzięki czemu jesteśmy rzetelnym partnerem do współpracy. Jeśli chcesz rozpocząć przygodę z własnym biznesem, sprawdź co gwarantujemy naszym partnerom.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
45
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Decydując się na współpracę z nami otrzymujesz wsparcie na każdym etapie współpracy. Jako sieć:
- prowadzimy działania marketingowe o zasięgu ogólnopolskim,
- generujemy dla Twojego lokalu zamówienia online przez stronę www.grubybenek.pl,
- zapewniamy pomoc w wyborze lokalizacji oraz negocjujemy warunki umowy najmu,
- od momentu podpisania umowy zostajesz objęty opieką koordynatora regionalnego,
- otrzymujesz od nas projekt technologiczny i wizualizacyjny lokalu,
- wszelkie prace związane z otwarciem restauracji realizujesz zgodnie ze szczegółowo rozpisanym harmonogramem,
- udostępniamy przez lata wypracowane kontakty handlowe wraz z atrakcyjnymi warunkami zakupu,
- uczestniczymy w rekrutacji personelu,
- szkolimy i przekazujemy wszystkie technologie i receptury,
- przekazujemy procedury operacyjne, standardy działania oraz obsługi klienta,
- przygotowujemy spersonalizowany plan kampanii promującej otwarcie Twojego lokalu,
- otrzymujesz od nas bezpłatnie system sprzedażowy, który usprawni codzienną pracę w Twoim lokalu/
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata licencyjna - 5 tys. zł netto,
- opłata franczyzowa - 1,4 tys. zł netto,
- przewidywany koszt inwestycji - od 150 tys. zł ( wysokość kwoty uzależniona jest od stanu lokalu, metrażu oraz zakresu prac jakie należy wykonać).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorca nie musi mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego. Nasz zespół doświadczonych ekspertów przekaże wszystkie ważne informacje oraz nauczy „kręcić placki”. To czego oczekujemy to zaangażowania, sumienności, kreatywności, pozytywnego nastawienia oraz posiadania wymaganych środków finansowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gruby Benek Sp. z o.o.
ul. H. Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź
534 469 195
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Natalia Kępka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gruby Benek Sp. z o.o. (ul. H. Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gruby Benek oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.grubybenek.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żabka ma rekordową liczbę franczyzobiorców, inne sieci franczyzowe też nie spoczywają na laurach. Przegląd tygodnia 22-28 czerwca.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Otwieranie biznesu na obczyźnie często jawi się jako przeszkoda nie do pokonania. Tymczasem wielu osobom to się udało – ze wsparciem franczyzodawców.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.