Gruby Benek

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gruby Benek to ogólnopolska sieć pizzerii, zrzeszająca 40 niezależnych partnerów. Szeroka oferta asortymentowa dla Klienta, niepowtarzalna receptura ciasta, doskonałe zaplecze technologiczne oraz pełna standaryzacja wielu obszarów funkcjonowania restauracji to tylko jedne z nielicznych przewag konkurencyjnych jakie posiadają nasi franczyzobiorcy.
20 lat na rynku
Jako sieć nieustannie badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. Posiadamy sprawdzone know-how poparte prawie 20-letnim doświadczeniem, dzięki czemu jesteśmy rzetelnym partnerem do współpracy. Jeśli chcesz rozpocząć przygodę z własnym biznesem, sprawdź co gwarantujemy naszym partnerom.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
45
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Decydując się na współpracę z nami otrzymujesz wsparcie na każdym etapie współpracy. Jako sieć:
- prowadzimy działania marketingowe o zasięgu ogólnopolskim,
- generujemy dla Twojego lokalu zamówienia online przez stronę www.grubybenek.pl,
- zapewniamy pomoc w wyborze lokalizacji oraz negocjujemy warunki umowy najmu,
- od momentu podpisania umowy zostajesz objęty opieką koordynatora regionalnego,
- otrzymujesz od nas projekt technologiczny i wizualizacyjny lokalu,
- wszelkie prace związane z otwarciem restauracji realizujesz zgodnie ze szczegółowo rozpisanym harmonogramem,
- udostępniamy przez lata wypracowane kontakty handlowe wraz z atrakcyjnymi warunkami zakupu,
- uczestniczymy w rekrutacji personelu,
- szkolimy i przekazujemy wszystkie technologie i receptury,
- przekazujemy procedury operacyjne, standardy działania oraz obsługi klienta,
- przygotowujemy spersonalizowany plan kampanii promującej otwarcie Twojego lokalu,
- otrzymujesz od nas bezpłatnie system sprzedażowy, który usprawni codzienną pracę w Twoim lokalu/
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata licencyjna - 5 tys. zł netto,
- opłata franczyzowa - 1,4 tys. zł netto,
- przewidywany koszt inwestycji - od 150 tys. zł ( wysokość kwoty uzależniona jest od stanu lokalu, metrażu oraz zakresu prac jakie należy wykonać).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorca nie musi mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego. Nasz zespół doświadczonych ekspertów przekaże wszystkie ważne informacje oraz nauczy „kręcić placki”. To czego oczekujemy to zaangażowania, sumienności, kreatywności, pozytywnego nastawienia oraz posiadania wymaganych środków finansowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gruby Benek Sp. z o.o.
ul. H. Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź
507 000 063
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Adamski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gruby Benek Sp. z o.o. (ul. H. Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gruby Benek oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.grubybenek.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.
Lody, pizza, food truck czy restauracja? Jeśli myślisz o franczyzie w gastronomii, na Targach Franczyza spotkasz dawców licencji z różnych segmentów tego rynku.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.

– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Rosjanie chcą podrobić McDonald's? Nieco zmodyfikowane logo i nazwa Wujek Wania miałyby zastąpić szyldy światowej sieci w Rosji.
Lidia Zakrevska i jej mąż Konstantin od dwóch lat prowadzą swój biznes pod szyldem Fit Cake. Jak odnaleźli się w polskiej rzeczywistości biznesowej?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.