Gruby Benek

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gruby Benek to ogólnopolska sieć pizzerii, zrzeszająca 40 niezależnych partnerów. Szeroka oferta asortymentowa dla Klienta, niepowtarzalna receptura ciasta, doskonałe zaplecze technologiczne oraz pełna standaryzacja wielu obszarów funkcjonowania restauracji to tylko jedne z nielicznych przewag konkurencyjnych jakie posiadają nasi franczyzobiorcy.
20 lat na rynku
Jako sieć nieustannie badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. Posiadamy sprawdzone know-how poparte prawie 20-letnim doświadczeniem, dzięki czemu jesteśmy rzetelnym partnerem do współpracy. Jeśli chcesz rozpocząć przygodę z własnym biznesem, sprawdź co gwarantujemy naszym partnerom.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
45
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Decydując się na współpracę z nami otrzymujesz wsparcie na każdym etapie współpracy. Jako sieć:
- prowadzimy działania marketingowe o zasięgu ogólnopolskim,
- generujemy dla Twojego lokalu zamówienia online przez stronę www.grubybenek.pl,
- zapewniamy pomoc w wyborze lokalizacji oraz negocjujemy warunki umowy najmu,
- od momentu podpisania umowy zostajesz objęty opieką koordynatora regionalnego,
- otrzymujesz od nas projekt technologiczny i wizualizacyjny lokalu,
- wszelkie prace związane z otwarciem restauracji realizujesz zgodnie ze szczegółowo rozpisanym harmonogramem,
- udostępniamy przez lata wypracowane kontakty handlowe wraz z atrakcyjnymi warunkami zakupu,
- uczestniczymy w rekrutacji personelu,
- szkolimy i przekazujemy wszystkie technologie i receptury,
- przekazujemy procedury operacyjne, standardy działania oraz obsługi klienta,
- przygotowujemy spersonalizowany plan kampanii promującej otwarcie Twojego lokalu,
- otrzymujesz od nas bezpłatnie system sprzedażowy, który usprawni codzienną pracę w Twoim lokalu/
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata licencyjna - 5 tys. zł netto,
- opłata franczyzowa - 1,4 tys. zł netto,
- przewidywany koszt inwestycji - od 150 tys. zł ( wysokość kwoty uzależniona jest od stanu lokalu, metrażu oraz zakresu prac jakie należy wykonać).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorca nie musi mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego. Nasz zespół doświadczonych ekspertów przekaże wszystkie ważne informacje oraz nauczy „kręcić placki”. To czego oczekujemy to zaangażowania, sumienności, kreatywności, pozytywnego nastawienia oraz posiadania wymaganych środków finansowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gruby Benek Sp. z o.o.
ul. H. Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź
507 000 063
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Adamski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gruby Benek Sp. z o.o. (ul. H. Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gruby Benek oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.grubybenek.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Otwieranie biznesu na obczyźnie często jawi się jako przeszkoda nie do pokonania. Tymczasem wielu osobom to się udało – ze wsparciem franczyzodawców.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?
Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.