Re/Max Polska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Własne biuro nieruchomości pod szyldem światowego lidera
Re/Max to światowy lider na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i czołowa marka franczyzowa w branży. Firma powstała w 1973 roku jako biznes rodzinny. Dzisiaj pod szyldem Re/Max działa ponad 8300 biur w ponad 110 krajach świata, w których pracuje ponad 123 000 agentów. Sieć Re/Max Polska tworzy już 35 niezależnych biur.
Fundamenty systemu franczyzowego Re/Max
- ukierunkowanie na ludzi - franczyzobiorcy Re/Max otrzymują dostęp do skutecznych narzędzi sprzedażowych i marketingowych oraz realne wsparcie w wielu obszarach,
- globalny zasięg - aktywna współpraca między wszystkimi biurami Re/Max umożliwia pośrednictwo w obrocie nieruchomościami praktycznie na całym świecie,
- pełna samodzielność - każde biuro Re/Max jest niezależną jednostką franczyzową, która działa na własny rachunek, zapewniając wszystkie korzyści z prowadzenia swojego biznesu,
- tylko umowy na wyłączność - jako jedyna sieć w Polsce stosujemy wyłącznie umowy z klauzulą wyłączności, będące najkorzystniejszym dla obu stron modelem współpracy,
- transparentność - każde biuro Re/Max reprezentuje tylko jedną stronę transakcji i tylko od jednej strony pobiera wynagrodzenie,
- silni franczyzobiorcy - właściciele biur Re/Max to osoby ambitne, zmotywowane i przedsiębiorcze, o wysokiej kulturze osobistej, przestrzegające etyki zawodowej.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
35
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorcy RE/MAX zyskują dostęp do unikatowego know-how - modelu biznesowego sprawdzonego w niemal 50-letniej praktyce. Zachowując niezależność, mogą liczyć na stałe, wszechstronne wsparcie w następujących obszarach:
- budowanie wizerunku - franczyzobiorca rozpoczyna działalność pod rozpoznawalną na wszystkich kontynentach, międzynarodową marką z ponad 40-letnim doświadczeniem,
- rozwój kompetencji i kwalifikacji - na właścicieli biur czeka rozbudowany, wielopoziomowy system szkoleń (szkolenia wstępne, merytoryczne, sprzedażowe, marketingowe, wizerunkowe, rekrutacyjne, administracyjne i wiele innych),
- otwarcie i prowadzenie biura - franczyzobiorca zostaje kompleksowo przeszkolony z zakresu zakładania i zarządzania biurem nieruchomości oraz objęty programem mentorskim i opieką nad rozwojem biznesu (business development). Zyskuje również dostęp do umów, formularzy, standardów, procedur i procesów zapewniających sprawne funkcjonowanie biura,
- działania marketingowe - franczyzobiorcy korzystają ze skutecznych narzędzi marketingowych i usług sprawdzonych dostawców materiałów reklamowych oraz biorą udział we wspólnie organizowanych przedsięwzięciach,
- kontakty biznesowe - franczyzobiorcy są zapraszani na lokalne i międzynarodowe eventy branżowe (międzynarodowa konwencja w Las Vegas, europejska konwencja Re/Max Europe, konferencja Re/Max Polska),
- sprzedaż - Re/Max oferuje dostęp do największej bazy ofert nieruchomości na świecie, tłumaczonych na prawie 40 języków (profesjonalny MLS wraz ze wspólną europejską bazą ofert nieruchomości),
- finanse - sieciowe rabaty i oferty specjalne przekładają się na realną redukcję kosztów prowadzenia indywidualnego biura.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Oczekiwana kwota inwestycji włącznie z opłatą wstępną oraz zabezpieczeniem finansowym na okres tzw. „rozruchu” biura wynosi od 80 tys. zł (kwota uzależniona od lokalizacji biura. Co miesiąc franczyzobiorca uiszcza opłatę stałą, niezależną od ilości przeprowadzonych transakcji oraz odprowadza określony procent swoich przychodów do biura regionalnego. Koszty działalności (wydatki na rekrutacje, technologie, marketing etc.) pojedynczych biur „rozkładają się” na wszystkie jednostki Re/Max i maleją wraz z dołączaniem do sieci kolejnych franczyzobiorców. Dynamicznie działające biuro może osiągnąć break-even-point już w ciągu pierwszego roku istnienia.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Umowa franczyzowa podpisywana jest na okres 5 lat. Biuro powinno zostać uruchomione w ciągu 3 miesięcy od daty jej podpisania.
Od franczyzobiorców oczekuje się przede wszystkim:
- motywacji, przedsiębiorczości i maksymalnego zaangażowania w prowadzenie biura (zarządzać biurem franczyzobiorca może osobiście lub poprzez zatrudnionego menedżera),
- wysokiej kultury osobistej i przestrzegania zasad etyki zawodowej,
- dysponowania kapitałem inwestycyjnym na pokrycie opłaty franczyzowej, zakup wyposażenia biura, obrendowanie lokalu oraz ponoszenie stałych i zmiennych kosztów działalności przez kilka pierwszych miesięcy,
- dysponowania lokalem własnym lub wynajętym, w samodzielnie wyszukanej lokalizacji (nie musi być to ścisłe centrum), o minimalnej powierzchni 80 mkw,, z dostępnymi miejscami parkingowymi, wykończonym zgodnie z identyfikacją wizualną marki RE/MAX (lokal akceptuje biuro regionalne).
Kto może zostać franczyzobiorcą?
- aktualnie działające biura nieruchomości, które osiągnęły pułap rozwojowy lub zmagają się z problemem wysokich kosztów prowadzenia biznesu,
- nowopowstałe biura nieruchomości, którym brakuje wiedzy, doświadczenia, technologii czy sprawdzonego modelu biznesowego,
- przedsiębiorcy, którzy planują zmienić albo rozszerzyć profil działalności,
- każda ambitna i przedsiębiorcza osoba, która szuka dobrego pomysłu na biznes.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Re/Max Polska
ul. Lipnicka 4, 43-300 Bielsko-Biała
33 816 51 89
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Beata Pilch
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Re/Max Polska (ul. Lipnicka 4, 43-300 Bielsko-Biała). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Re/Max Polska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie remax-polska.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzobiorcy RE/Max działają na rynku pośredników nieruchomości. Zyski czerpią z zarządzania agentami.
– Połowa pośredników nieruchomości zamyka swoją działalność po pierwszym roku. Znamy przyczynę – mówi Joanna Biskupska, konsultant biznesowy RE/MAX.
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przyszłych przedsiębiorców. W grudniowym numerze "FRANCHISING" podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w nadchodzącym roku.
McDonald’s, Carrefour, Żabka, RE/MAX – najbardziej znane marki franczyzowe 29-30 marca zaprezentowały swoje pomysły na biznes na Targach Pomysł na firmę w Katowicach.
Wiele osób zastanawia się nad zmianą w życiu zawodowym. Przemęczeni codzienną pogonią za cudzymi celami i planami, w chwilach refleksji marzą, “aby rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady”…

Tomasz Kazuś przejął biuro WGN od swojego pracodawcy. Czy było warto?
TripInvest szuka partnerów, którzy będą pozyskiwać klientów w Turcji, Czechach, Norwegii, Danii, a także na Litwie i Węgrzech. Czym będą się zajmować?
– Branża nieruchomości nie wyhamowała w czasie COVID-19 i po ustaniu pandemii nie będzie się musiała odbudowywać – mówi Bartłomiej Kołodziejek z Aspect Nieruchomości.
– Najwięcej osób zainteresowanych otwarciem biura nieruchomości pod naszą marką do tej pory prowadziło agencję podróży – mówi Agata Korzeniewska z Metrohouse.
Investor Nieruchomości chce, aby w przyszłym roku jego sieć franczyzowa liczyła 80 oddziałów. Ile trzeba mieć pieniędzy, żeby móc otworzyć biuro nieruchomości?

– W kolejnych latach, po okresie utrzymywania się cen na poziomie nieprzekraczającym tych sprzed pandemii, nieruchomości znowu zaczną drożeć – mówi Jarosław Wójtowicz z WGN.
Sklep internetowy, agencja reklamowa, a może produkcja biżuterii? W nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" przedstawiamy pomysły na biznes, który można poprowadzić w domu.
Franczyzobiorcy Metrohouse zarabiają na sprzedaży nieruchomości, kredytów i ubezpieczeń.
W czasie pandemii wszystkie biura Aspect Nieruchomości notowały wzrosty sprzedaży. Sierpień i wrzesień były rekordowe w historii firmy.
Grupa WGN w czasie pandemii nie ustaje w rozwoju. Tylko o klientów zagranicznych jest trudniej.
Na początku pandemii rynek nieruchomości zamarł, ale szybko wrócił do normy. Dla Grupy WGN lipiec tego roku był rekordowy pod względem liczby transakcji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku opisujemy jak założyć: pizzerię, studio gamingowe, luksusowy kemping, drogerię, SPA w mieście i salon aut poleasingowych.
Przedstawiamy warunki współpracy z m.in.: Bricomarche, Honda, Concept Energy, Grene, Komfort, VOX, Sleeping Expert, DDD, Majster Budowlane ABC.
W umowach franczyzowych zastrzeżenie kar jest standardowym postanowieniem. Jednak nie zawsze są prawidłowo skonstruowane. Na co zwrócić uwagę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.