Pizzeria Stopiątka
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od 25 lat tworzymy pizzę, którą pokochali goście w całej Polsce. Jesteśmy rodzinną firmą kierującą się zasadą transparentności biznesowej i elastycznego podejścia do naszego klienta. Naszych Franczyzobiorców traktujemy jako równorzędnych partnerów biznesowych mając z każdym z nich indywidualny kontakt.
Naszym znakiem rozpoznawczym jest królowa polskich szos - Syrena 105. To dzięki niej nasze lokale mają niepowtarzalny sznyt, a nazwy pizz zostały zaczerpnięte z epoki, w której była produkowana.
Smak serwowanych przez nas dań w połączeniu z oryginalnym konceptem marketingowym i spójną komunikacją marki zaowocował otwarciem ponad 60 placówek franczyzowych. Przez pierwsze 10 lat istnienia marki prowadziliśmy lokale własne i dopracowaliśmy system franczyzowy, tak aby naszym Franczyzobiorcom zaprezentować sprawdzony koncept.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
85 +
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje kompleksową wiedzę na temat biznesu, szkolenia na początku i w trakcie działalności. Dodatkowo partner sieci korzysta ze wsparcia zarówno struktur centralnych, jak i stałej opieki doradców regionalnych. Franczyzobiorca może również liczyć na pomoc przy projektowaniu, adaptacji lokalu zgodnie ze standardami wizualnymi sieci oraz pełnego wyposażenia. Franczyzodawca zapewnia też wsparcie w rekrutacji i szkoleniu pracowników pizzerii i obsługę logistyczną placówek.
W ramach współpracy franczyzowej oferujemy:
- weryfikację lokalnego rynku pod względem konkurencji i analizę lokalizacji przyszłej pizzerii,
- pomoc przy otwarciu pizzerii,
- kompleksowe szkolenia z zakresu zarządzania biznesem, personelem oraz obsługi klienta,
- gotowe i sprawdzone rozwiązania marketingowe opierające się na zabawie kultową stylistyką PRLu,
- pełne wsparcie IT np. nowoczesny system zamówień online na smartfony,
- opracowaną i aktualizowaną dokumentację HACCP,
- sekret pysznej pizzy i wszystkich dań z menu,
- pełne wsparcie sztabu specjalistów przez cały okres współpracy.
Pizzerie Stopiątka powstają w miastach poniżej 20 tys. mieszkańców i w dużych aglomeracjach. Placówki znajdują się na osiedlach mieszkaniowych, w centrach miast, przy głównych arteriach komunikacyjnych, a także w galeriach handlowych.
Aktualnie poszukujemy partnerów w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem następujących miast:
Białystok, Częstochowa, Katowice, Kielce,Kraków , Lubin, Ostrowiec Świętokrzyski, Piotrków Trybunalski, Poznań,Szczecin Tarnów , Toruń , Tychy, Zabrze.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 120 000 zł ( plus koszty remontu) - Stopiątka ,
Od 150 000 zł ( plus koszty remontu) - Stopiątka in Italia ,
od 60 000 zł( plus koszty remontu) lokalu dedykowanemu wyłącznie dostawom pizzy.
Kwota pokrywa całą inwestycję, czyli m.in. zaplecze gastronomiczne wraz z profesjonalnym sprzętem kuchennym, wyposażenie i wystrój sali jadalnej, kompleksowy projekt i branding lokalu oraz podstawowy remont. Zwrot inwestycji następuje średnio po ok. 18 miesiącach.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wśród naszych franczyzobiorców najchętniej widzimy osoby zaangażowane w swoją pracę, energiczne i chcące się uczyć.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Mastergrupa Marcin Ciesielski
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 12, 28-100 Busko-Zdrój
790 790 102, 500 727 105
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Ciesielski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mastergrupa Marcin Ciesielski ( ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 12, 28-100 Busko-Zdrój). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizzeria Stopiątka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.105.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.