Pizzeria Stopiątka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od 20 lat tworzymy pizzę, którą pokochali goście w całej Polsce. Jesteśmy rodzinną firmą kierującą się zasadą transparentności biznesowej i elastycznego podejścia do naszego klienta. Naszych Franczyzobiorców traktujemy jako równorzędnych partnerów biznesowych mając z każdym z nich indywidualny kontakt.
Naszym znakiem rozpoznawczym jest królowa polskich szos - Syrena 105. To dzięki niej nasze lokale mają niepowtarzalny sznyt, a nazwy pizz zostały zaczerpnięte z epoki, w której była produkowana.
Smak serwowanych przez nas dań w połączeniu z oryginalnym konceptem marketingowym i spójną komunikacją marki zaowocował otwarciem ponad 60 placówek franczyzowych. Przez pierwsze 10 lat istnienia marki prowadziliśmy lokale własne i dopracowaliśmy system franczyzowy, tak aby naszym Franczyzobiorcom zaprezentować sprawdzony koncept.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
80
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje kompleksową wiedzę na temat biznesu, szkolenia na początku i w trakcie działalności. Dodatkowo partner sieci korzysta ze wsparcia zarówno struktur centralnych, jak i stałej opieki doradców regionalnych. Franczyzobiorca może również liczyć na pomoc przy projektowaniu, adaptacji lokalu zgodnie ze standardami wizualnymi sieci oraz pełnego wyposażenia. Franczyzodawca zapewnia też wsparcie w rekrutacji i szkoleniu pracowników pizzerii i obsługę logistyczną placówek.
W ramach współpracy franczyzowej oferujemy:
- weryfikację lokalnego rynku pod względem konkurencji i analizę lokalizacji przyszłej pizzerii,
- pomoc przy otwarciu pizzerii,
- kompleksowe szkolenia z zakresu zarządzania biznesem, personelem oraz obsługi klienta,
- gotowe i sprawdzone rozwiązania marketingowe opierające się na zabawie kultową stylistyką PRLu,
- pełne wsparcie IT np. nowoczesny system zamówień online na smartfony,
- opracowaną i aktualizowaną dokumentację HACCP,
- sekret pysznej pizzy i wszystkich dań z menu,
- pełne wsparcie sztabu specjalistów przez cały okres współpracy.
Pizzerie Stopiątka powstają w miastach poniżej 20 tys. mieszkańców i w dużych aglomeracjach. Placówki znajdują się na osiedlach mieszkaniowych, w centrach miast, przy głównych arteriach komunikacyjnych, a także w galeriach handlowych.
Aktualnie poszukujemy partnerów w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem następujących miast:
Białystok, Częstochowa, Katowice, Kielce,Kraków , Lubin, Ostrowiec Świętokrzyski, Piotrków Trybunalski, Poznań,Szczecin Tarnów , Toruń , Tychy, Zabrze.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 120 000 zł ( plus koszty remontu) - Stopiątka ,
Od 150 000 zł ( plus koszty remontu) - Stopiątka in Italia ,
od 60 000 zł( plus koszty remontu) lokalu dedykowanemu wyłącznie dostawom pizzy.
Kwota pokrywa całą inwestycję, czyli m.in. zaplecze gastronomiczne wraz z profesjonalnym sprzętem kuchennym, wyposażenie i wystrój sali jadalnej, kompleksowy projekt i branding lokalu oraz podstawowy remont. Zwrot inwestycji następuje średnio po ok. 18 miesiącach.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wśród naszych franczyzobiorców najchętniej widzimy osoby zaangażowane w swoją pracę, energiczne i chcące się uczyć.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Mastergrupa
ul. Bohaterów Warszawy 102E, 28-100 Busko Zdrój
790 790 102, 500 727 105
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Ciesielski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mastergrupa (ul. Bohaterów Warszawy 102E, 28-100 Busko Zdrój). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizzeria Stopiątka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.105.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?
Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.