Pizzeria Stopiątka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od 20 lat tworzymy pizzę, którą pokochali goście w całej Polsce. Jesteśmy rodzinną firmą kierującą się zasadą transparentności biznesowej i elastycznego podejścia do naszego klienta. Naszych Franczyzobiorców traktujemy jako równorzędnych partnerów biznesowych mając z każdym z nich indywidualny kontakt.
Naszym znakiem rozpoznawczym jest królowa polskich szos - Syrena 105. To dzięki niej nasze lokale mają niepowtarzalny sznyt, a nazwy pizz zostały zaczerpnięte z epoki, w której była produkowana.
Smak serwowanych przez nas dań w połączeniu z oryginalnym konceptem marketingowym i spójną komunikacją marki zaowocował otwarciem ponad 60 placówek franczyzowych. Przez pierwsze 10 lat istnienia marki prowadziliśmy lokale własne i dopracowaliśmy system franczyzowy, tak aby naszym Franczyzobiorcom zaprezentować sprawdzony koncept.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
80
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje kompleksową wiedzę na temat biznesu, szkolenia na początku i w trakcie działalności. Dodatkowo partner sieci korzysta ze wsparcia zarówno struktur centralnych, jak i stałej opieki doradców regionalnych. Franczyzobiorca może również liczyć na pomoc przy projektowaniu, adaptacji lokalu zgodnie ze standardami wizualnymi sieci oraz pełnego wyposażenia. Franczyzodawca zapewnia też wsparcie w rekrutacji i szkoleniu pracowników pizzerii i obsługę logistyczną placówek.
W ramach współpracy franczyzowej oferujemy:
- weryfikację lokalnego rynku pod względem konkurencji i analizę lokalizacji przyszłej pizzerii,
- pomoc przy otwarciu pizzerii,
- kompleksowe szkolenia z zakresu zarządzania biznesem, personelem oraz obsługi klienta,
- gotowe i sprawdzone rozwiązania marketingowe opierające się na zabawie kultową stylistyką PRLu,
- pełne wsparcie IT np. nowoczesny system zamówień online na smartfony,
- opracowaną i aktualizowaną dokumentację HACCP,
- sekret pysznej pizzy i wszystkich dań z menu,
- pełne wsparcie sztabu specjalistów przez cały okres współpracy.
Pizzerie Stopiątka powstają w miastach poniżej 20 tys. mieszkańców i w dużych aglomeracjach. Placówki znajdują się na osiedlach mieszkaniowych, w centrach miast, przy głównych arteriach komunikacyjnych, a także w galeriach handlowych.
Aktualnie poszukujemy partnerów w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem następujących miast:
Białystok, Częstochowa, Katowice, Kielce,Kraków , Lubin, Ostrowiec Świętokrzyski, Piotrków Trybunalski, Poznań,Szczecin Tarnów , Toruń , Tychy, Zabrze.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 120 000 zł ( plus koszty remontu) - Stopiątka ,
Od 150 000 zł ( plus koszty remontu) - Stopiątka in Italia ,
od 60 000 zł( plus koszty remontu) lokalu dedykowanemu wyłącznie dostawom pizzy.
Kwota pokrywa całą inwestycję, czyli m.in. zaplecze gastronomiczne wraz z profesjonalnym sprzętem kuchennym, wyposażenie i wystrój sali jadalnej, kompleksowy projekt i branding lokalu oraz podstawowy remont. Zwrot inwestycji następuje średnio po ok. 18 miesiącach.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wśród naszych franczyzobiorców najchętniej widzimy osoby zaangażowane w swoją pracę, energiczne i chcące się uczyć.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Mastergrupa
ul. Bohaterów Warszawy 102E, 28-100 Busko Zdrój
790 790 102, 500 727 105
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Ciesielski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mastergrupa (ul. Bohaterów Warszawy 102E, 28-100 Busko Zdrój). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizzeria Stopiątka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.105.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.