z kraju
Multisoft rozwija sieć MAX & MAX
Spółka Multisoft otwiera swój kolejny sklep w okolicach Warszawy
Co hamuje sieci handlowe
Polacy są najmniej usatysfakcjonowani z usług sieci handlowych spośród wszystkich nacji Europy Wschodniej
Giełda nie wykorzystanych szans
Prywatne spółki coraz rzadziej szukają funduszy na GPW
Nie wystarczy narzekać
Właściciele osiedlowych sklepów powinni zwiększyć swoją konkurencyjność, chcąc walczyć z supermarketami
Jakie promocje lubią klienci?
Nie każdą z form działań marketingowych klienci lubią tak samo
Kolejny hotel sieci Qubus
Norweski Qubus Hotel System otworzył w Legnicy szósty hotel swojej sieci
Jak bronić się przed złodziejami
Sprawy drobnych kradzieży w supermarketach mogą mieć różny finał
Sprawa Czarnej Listy
Właściciel 69isp rezygnuje z używania słowa "franchising" w promocji swojej firmy
RECE zerwało współpracę z Remą
Norweska firma deweloperska RECE zerwała współpracę z dotychczasowym partnerem Rema 1000 Poland
Uprzywilejowani przewoźnicy
Ograniczenia w ruchu czarterowym budzą zastrzeżenia firm turystycznych
Eldorado – rośnie sprzedaż
Spółka Eldorado – osiągnęła w 2001 r. ponad 17-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży
Oficjalne otwarcie Decoradora
W nowo otwartym sklepie Decoradora zgromadzono blisko 15 tys. produktów
LPP otworzy kolejne salony
LPP, spółka projektująca i dystrybuująca odzież zamierza w 2002 roku wypracować 15 mln zł zysku netto
Rozmowy w Orlenie
Pojawiła się szansa na rozwiązanie konfliktu pomiędzy PKN Orlen a stacjami patronackimi spółki
Pizza bardziej włoska
Przez najbliższe pół roku cztery restauracje Pizza Hut będą testować śródziemnomorskie menu
Nowe placówki Grupy Muszkieterów
Do końca roku Muszkieterowie chcą otworzyć 25 sklepów Intermarche i Bricomarche
Kto nalewa benzynę?
Na przejętych od firmy DEA stacjach Shell w Katowicach klienci nie są w stanie ustalić od kogo kupili paliwo
69isp.pl - to nie jest franchising
Stanowisko redakcji portalu Franchising.pl
Eldorado stawia na rozwój
Prezes spółki Eldorado chce stworzyć w ciągu 3-5 lat ogólnopolską sieć sprzedaży
Najmniej z całej Europy
Udział największych koncernów handlowych w rynku żywności w Polsce wynosi nieco ponad 16 proc.