Złote czasy dla gastronomii
Gastronomią zaczęły się interesować osoby kompletnie nie związane z tym biznesem - pisze Newsweek Polska. Specyficzną grupę stanowią znane osoby – dla nich posiadanie własnego lokalu to sposób na zdyskontowanie popularności.
-Popularność jest rzeczą ulotną. A my co tu ukrywać, powoli się starzejemy – tłumaczy dla Newsweeka Marek Kondrat, współwłaściciel Prohibicji (wraz z Wojciechem Malajkatem, Zbigniewem Zamachowskim i Bogusławem Lindą). We wrześniu W Białobrzegach powstał piąty lokal tej sieci, wkrótce zostanie otwarty kolejny we Wrocławiu, a pod koniec roku – w Zakopanem.
Posiadanie restauracji czy klubu to również moda. Jednak większość osób decydujących się na gastronomiczny biznes traktuje go serio – jako szansę odnalezienia swojego miejsca na trudnym rynku pracy.
Zajmująca się badaniami rynku firma Cal Company Assistance, szacuje, że liczba miejsc w których można zjeść, wypić i zabawić się wzrośnie do 2005 roku o 60 procent. Zwłaszcza w dużych miastach, gdzie ludzie żyją szybciej i lepiej zarabiają. Będziemy zamożniejsi, ale i bardziej zapracowani, więc wypady do restauracji zastąpią nam w dużym stopniu rodzinne domowe obiady. Dla właścicieli knajp nadchodzą złote czasy.
Więcej: Rafał Pisera, Przemysław Puch, Newsweek Polska, 13 października 2002, str. 55

ZOBACZ W KATALOGU



















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Robert Podleś, właściciel firmy Cobi, zaczynał prowadzić biznes w trudnej komunistycznej rzeczywistości. Dzisiaj jego firma sprzedaje swoje produkty do ponad 40 krajów świata. Ale gdyby nie mama, kto wie jak potoczyłyby się jego losy...
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali