z kraju

Ustawą w sieci handlowe
Do Sejmu wpłynął poselski projekt ustawy o działalności kupieckiej

Dobry towar zawsze znajdzie nabywcę
Władysław Nazarczuk założył firmę Art Glas Plus, mając pięć tysięcy marek kapitału

Łatwe pieniądze z szybkiego jedzenia
Franchising jest skutecznym lekarstwem na nieuczciwych pracowników

Na początek Shell i DEA
Zagraniczne koncerny umacniają swoją pozycję w Polsce

PKN Orlen rozwija sieć
PKN Orlen wyda do 2005 r. blisko 2,5 mld zł na rozwój sieci stacji benzynowych

Muszkieterowie atakują
Spółka ITM Polska wypracowała w ubiegłym roku 1,5 mln zł zysku netto

Dobre, bo polskie
Polskie, tradycyjne marki mimo pewnego osłabienia w połowie lat 90, święcą spektakularne powroty

Łukoil tworzy sieć
Łukoil chce zbudować w Polsce sieć co najmniej 200 stacji benzynowych

To był zły rok
Tempo wzrostu gospodarczego w 2001 roku sukcesywnie malało

Daewoo-FSO zmniejsza sieć
Daewoo-FSO myśli o kolejnym cięciu sieci dealerskiej

Szansa na eksport
Zagraniczne sieci powoli otwierają się na eksport produktów z Polski

Rozwój sieci Marks & Spencer
Marks & Spencer Franchise chce w tym roku otworzyć w Warszawie dwa nowe sklepy

Wittchen - nasza zachodnia marka
Polski przedsiębiorca sprzedaje wyroby skórzane za 10 mln USD rocznie

Duży polski gracz w handlu
Były właściciel Elektromisu rozwija już swoją trzecią sieć handlową - sieć sklepów Żabka

Precedens z podróbkami
Czy producent musi mieć zarejestrowany w Polsce znak towarowy by GUC chronił jego własność?

Kodak najbardziej znany
Badania znajomości marek i reklam fotograficznych wykazały, że najbardziej znana w Polsce jest marka Kodak

Spór IMC z dealerami
Stowarzyszenie Dealerów Samochodów Marki Seat oskarżyło IMC o nieuczciwą konkurencję

Olimpijska promocja McDonalda
McDonald’s jest oficjalnym sponsorem Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2002 roku w Salt Lake City.

Germanos w Katalogu Firm
Prezentujemy ofertę franchisingową Germanos. Firma sprzedaje produkty i usługi telefonii komórkowej.

Marka to sukces
Marka dla klienta jest pewnego rodzaju gwarancją, że produkt spełnia określone cechy