Zapach biznesu
Perfumy Sorvella powstają na bazie zapachów tureckiej marki Sansiro, obecnej już na 55 rynkach Azji i Europy. W tej chwili klienci mają do wyboru ok. 60 aromatów damskich i 44 męskich.
– Ale nasza oferta stale się poszerza – podkreśla Anna Doliwa-Wiśniewska, menedżer w firmie Sorvella Perfumy. – Nasze wody perfumowane mają najwyższe dopuszczalne stężenie olejków eterycznych, co gwarantuje wyjątkową trwałość. Jednocześnie mają też bardzo atrakcyjną cenę, bo 50-mililitrowa buteleczka kosztuje niespełna 70 zł. Produkty Sorvella to także m.in małe perfumetki, mgiełki do ciała i zapachy do domu. Nasi klienci to osoby, które szukają dobrej jakości perfum, o nucie zapachowej podobnej do znanych światowych marek, ale których nie stać na robienie zakupów w drogich sieciach perfumeryjnych. To także klienci, którzy poszukują znanych, klasycznych zapachów niedostępnych już w drogeriach.
Obecnie pod marką Sorvella funkcjonują cztery wyspy handlowe w Warszawie, m.in. w Galerii Północnej oraz w Wola Parku. Działają też punkty franczyzowe za granicą: w Austrii, Gruzji, Armenii, Kirgistanie, na Ukrainie. Firma przygotowuje się również do otwarcia placówki w Mediolanie.
– Chcemy otwierać palcówki zarówno w dużych miastach, jak Łódź, Poznań czy Wrocław, jak i w mniejszych – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska. – Nasz produkt świetnie sprawdza się na średnich i małych rynkach, gdzie mieszkają klienci z mniej zasobnymi portfelami.
Perfumerie można otwierać zarówno w formacie wysp handlowych, jak i małych butików. Ten drugi format jest przeznaczony dla lokalizacji przy dobrych ulicach handlowych.
Franczyzobiorca sam kupuje wyspę (najczęściej wielkości 2 na 3 m) i przygotowuje ją w obowiązującej w sieci kolorystyce – czerni, bieli i kolorze złotym. Koszt stoiska, razem z obrandowaniem, to ok. 15 tys. zł. Na pierwsze zatowarowanie trzeba przeznaczyć 10 tys. euro.
Franczyzodawca dostarcza wszelkie akcesoria potrzebne do ekspozycji i sprzedaży perfum: torby, opakowania i testery. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Jedyna opłata miesięczna to 150 zł na system sprzedażowy.
– Każdemu licencjobiorcy oraz jego pracownikom zapewniamy szkolenia. Szczególny nacisk kładziemy przy tym na znajomość produktów – dodaje Anna Doliwa-Wiśniewska. – Franczyzobiorca zarabia na marży od sprzedaży, która jest naprawdę wysoka. Średnio wyspa jest w stanie wypracować 50 tys. zł miesięcznego przychodu.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...