kosmetyki, biżuteria, upominki

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.09.2019

Otwieramy mydlarnię

Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.

Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 11.07.2019

Firma na wyspach

Agata Jabczyńska długo zastanawiała się, w jaki biznes zainwestować swoje oszczędności. W końcu jej wybór padł na NeoNail.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 22.06.2019

Hybryda się rozwija

Marka Semilac otworzyła pierwszy własny sklep monobrandowy. Nie znaczy to jednak, że rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 15.06.2019

Zysk w mililitrach

Blisko 20 proc. partnerów sieci Refan prowadzi więcej niż jeden punkt z nalewanymi perfumami. Współpracę z franczyzodawcą można nawiązać na kilka sposobów.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.05.2019

Perfumy na wyspach

Marka Sorvella właśnie uruchomiła kolejną wyspę franczyzową. Ile trzeba zainwestować w stoisko z perfumami?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 12.05.2019

Partnerzy poszukiwani

– Idealny partner powinien mieć doświadczenie w branży kosmetycznej i w biznesie – mówi Eva Farkas, przedstawicielka węgierskiej marki Collagen Coctail.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 27.04.2019

Skusił go produkt

Tomasz Bielak na razie prowadzi w Warszawie cztery sklepy Starej Mydlarni. Na razie, bo wkrótce otwiera kolejne.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 23.03.2019

Całe życie z kosmetykami

Elżbieta Twardowska ma cztery franczyzowe wyspy z kosmetykami Golden Rose. Co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 19.02.2019

Licencja na kosmetyki

Stara Mydlarnia planuje mocniejszą ekspansję w galeriach handlowych. Na jak duże wydatki trzeba się przygotować?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.01.2019

Złoty interes

W ubiegłym roku marka W. Kruk potroiła liczbę swoich sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w salon jubilerski?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 09.01.2019

Franczyza na wyspach

Marka NeoNail zamknęła ubiegły rok liczbą 210 wysp handlowych. Gdzie jeszcze szuka franczyzobiorców?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 05.01.2019

Kosmetyki nie odpuszczają

Sieć Organique boleśnie odczuła w ubiegłym roku zakazu handlu w niedzielę. Jak radzi sobie z tym problemem?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.12.2018

Natura się rozprzestrzenia

Drogeria Natura chce otworzyć w 2019 roku 20 sklepów w modelu agencyjnym.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 19.11.2018

Mydło lubi franczyzę

Mydlarnia u Franciszka udziela franczyzobiorcom kredytu w wysokości 30 tys. zł na zatowarowanie sklepu. Ale najpierw muszą oni wzbudzić zaufanie franczyzodawcy.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 14.11.2018

Zapach z wysp do lokali

Franczyzodawca Aromanti zamknął wszystkie swoje wyspy w centrach handlowych. Zmienił też warunki współpracy z franczyzobiorcami.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 11.10.2018

Zapach biznesu

Sprzedaż perfum pod marką Sorvella to propozycja dla przedsiębiorców zarówno z dużych i mniejszych miast.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.10.2018

Hybrydowa franczyza

W stoisko NeoNail trzeba zainwestować minimum 21 tys. zł netto. Po jakim czasie inwestycja może się zwrócić?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.09.2018

Zarabiamy na hybrydzie

– Otwarcie wyspy z lakierami Semilac wymaga inwestycji w wysokości co najmniej 30 tys. zł – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Semilac.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 11.09.2018

Barwny interes

Kosmetyki Golden Rose można sprzedawać zarówno w sklepie, jak i z wyspy handlowej. Który format jest bardziej opłacalny?

2
3
4
5
następna  
ostatnia