kosmetyki, biżuteria, upominki

kosmetyki, biżuteria, upominki | 13.11.2019

Mydlarnie w nowej odsłonie

Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?

Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 26.08.2019

Hybryda w natarciu

NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 18.08.2019

Jakość wygrywa z ceną

– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 11.07.2019

Firma na wyspach

Agata Jabczyńska długo zastanawiała się, w jaki biznes zainwestować swoje oszczędności. W końcu jej wybór padł na NeoNail.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 22.06.2019

Hybryda się rozwija

Marka Semilac otworzyła pierwszy własny sklep monobrandowy. Nie znaczy to jednak, że rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 15.06.2019

Zysk w mililitrach

Blisko 20 proc. partnerów sieci Refan prowadzi więcej niż jeden punkt z nalewanymi perfumami. Współpracę z franczyzodawcą można nawiązać na kilka sposobów.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.05.2019

Perfumy na wyspach

Marka Sorvella właśnie uruchomiła kolejną wyspę franczyzową. Ile trzeba zainwestować w stoisko z perfumami?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 12.05.2019

Partnerzy poszukiwani

– Idealny partner powinien mieć doświadczenie w branży kosmetycznej i w biznesie – mówi Eva Farkas, przedstawicielka węgierskiej marki Collagen Coctail.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 27.04.2019

Skusił go produkt

Tomasz Bielak na razie prowadzi w Warszawie cztery sklepy Starej Mydlarni. Na razie, bo wkrótce otwiera kolejne.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 23.03.2019

Całe życie z kosmetykami

Elżbieta Twardowska ma cztery franczyzowe wyspy z kosmetykami Golden Rose. Co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 19.02.2019

Licencja na kosmetyki

Stara Mydlarnia planuje mocniejszą ekspansję w galeriach handlowych. Na jak duże wydatki trzeba się przygotować?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.01.2019

Złoty interes

W ubiegłym roku marka W. Kruk potroiła liczbę swoich sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w salon jubilerski?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 09.01.2019

Franczyza na wyspach

Marka NeoNail zamknęła ubiegły rok liczbą 210 wysp handlowych. Gdzie jeszcze szuka franczyzobiorców?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 05.01.2019

Kosmetyki nie odpuszczają

Sieć Organique boleśnie odczuła w ubiegłym roku zakazu handlu w niedzielę. Jak radzi sobie z tym problemem?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.12.2018

Natura się rozprzestrzenia

Drogeria Natura chce otworzyć w 2019 roku 20 sklepów w modelu agencyjnym.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 19.11.2018

Mydło lubi franczyzę

Mydlarnia u Franciszka udziela franczyzobiorcom kredytu w wysokości 30 tys. zł na zatowarowanie sklepu. Ale najpierw muszą oni wzbudzić zaufanie franczyzodawcy.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 14.11.2018

Zapach z wysp do lokali

Franczyzodawca Aromanti zamknął wszystkie swoje wyspy w centrach handlowych. Zmienił też warunki współpracy z franczyzobiorcami.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 11.10.2018

Zapach biznesu

Sprzedaż perfum pod marką Sorvella to propozycja dla przedsiębiorców zarówno z dużych i mniejszych miast.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.10.2018

Hybrydowa franczyza

W stoisko NeoNail trzeba zainwestować minimum 21 tys. zł netto. Po jakim czasie inwestycja może się zwrócić?

2
3
4
5
następna  
ostatnia