kosmetyki, biżuteria, upominki

kosmetyki, biżuteria, upominki | 29.06.2021

Zarabiamy na perfumach

Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.

Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 18.11.2020

Otwieramy drogerię

Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.07.2020

Trzy sklepy w rok

Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 07.02.2020

Wyspa z kosmetykami

W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 13.11.2019

Mydlarnie w nowej odsłonie

Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.11.2019

Zarabiamy na sprzedaży lakierów

Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.09.2019

Otwieramy mydlarnię

Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 26.08.2019

Hybryda w natarciu

NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 18.08.2019

Jakość wygrywa z ceną

– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 11.07.2019

Firma na wyspach

Agata Jabczyńska długo zastanawiała się, w jaki biznes zainwestować swoje oszczędności. W końcu jej wybór padł na NeoNail.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 22.06.2019

Hybryda się rozwija

Marka Semilac otworzyła pierwszy własny sklep monobrandowy. Nie znaczy to jednak, że rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 15.06.2019

Zysk w mililitrach

Blisko 20 proc. partnerów sieci Refan prowadzi więcej niż jeden punkt z nalewanymi perfumami. Współpracę z franczyzodawcą można nawiązać na kilka sposobów.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.05.2019

Perfumy na wyspach

Marka Sorvella właśnie uruchomiła kolejną wyspę franczyzową. Ile trzeba zainwestować w stoisko z perfumami?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 12.05.2019

Partnerzy poszukiwani

– Idealny partner powinien mieć doświadczenie w branży kosmetycznej i w biznesie – mówi Eva Farkas, przedstawicielka węgierskiej marki Collagen Coctail.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 27.04.2019

Skusił go produkt

Tomasz Bielak na razie prowadzi w Warszawie cztery sklepy Starej Mydlarni. Na razie, bo wkrótce otwiera kolejne.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 23.03.2019

Całe życie z kosmetykami

Elżbieta Twardowska ma cztery franczyzowe wyspy z kosmetykami Golden Rose. Co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 19.02.2019

Licencja na kosmetyki

Stara Mydlarnia planuje mocniejszą ekspansję w galeriach handlowych. Na jak duże wydatki trzeba się przygotować?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.01.2019

Złoty interes

W ubiegłym roku marka W. Kruk potroiła liczbę swoich sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w salon jubilerski?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 09.01.2019

Franczyza na wyspach

Marka NeoNail zamknęła ubiegły rok liczbą 210 wysp handlowych. Gdzie jeszcze szuka franczyzobiorców?

2
3
4
5
następna  
ostatnia