kosmetyki, biżuteria, upominki
![](https://img.franchising.pl/pl/460/1b0/aromas-artesanales-perfumy.jpg)
Perfumy z Hiszpanii
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
![](https://img.franchising.pl/pl/0f4/5b0/nicolas_pellegrini.jpg)
Perfumerie we franczyzie
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
![](https://img.franchising.pl/pl/940/068/adopt-01.jpg)
Otwieramy perfumerię
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
![](https://img.franchising.pl/pl/56f/2fd/wisniewska_doliwa_anna.jpg)
Cena ma znaczenie
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
![](https://img.franchising.pl/pl/669/412/neonail-ewa_wieczorek.jpg)
Dbamy o franczyzobiorców
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
![](https://img.franchising.pl/pl/3d9/c12/refan_sklep.jpg)
Zarabiamy na nalewanych perfumach
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
![](https://img.franchising.pl/pl/df1/ac5/sorvella5.jpg)
Perfumeria we franczyzie
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
![](https://img.franchising.pl/pl/8bb/506/image4-1.jpeg)
Zarobić na sprzedaży biżuterii
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
![](https://img.franchising.pl/pl/65e/54c/neonail.jpg)
Biznes na wyspie
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
![](https://img.franchising.pl/pl/038/e1b/komplet_biz_uterii_z_kolekcji_yes_botanica_7_.jpg)
Otwieramy salon jubilerski
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?
![](https://img.franchising.pl/pl/3d9/c12/refan_sklep.jpg)
Zarabiamy na perfumach
Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.
![](https://img.franchising.pl/pl/3df/2e0/cienie.jpg)
Jak otworzyć własną drogerię?
Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
![](https://img.franchising.pl/pl/f7d/746/ewelina_kyzio.jpg)
Sklep z naturalnymi kosmetykami
– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.
![](https://img.franchising.pl/pl/147/1bd/drogerie-natura1-1.jpg)
Otwieramy drogerię
Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.
![](https://img.franchising.pl/pl/28e/e74/jacek_wichorski_mydlarnia_u_franciszka.jpg)
Trzy sklepy w rok
Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?
![](https://img.franchising.pl/pl/4fd/4f2/klientka-i-sprzedawczyni-na_stoisku_golden_rose.jpg)
Wyspa z kosmetykami
W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?
![](https://img.franchising.pl/pl/1a1/e43/mydlarnia.jpg)
Mydlarnie w nowej odsłonie
Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?
![](https://img.franchising.pl/pl/71a/426/semilac-zajawka.jpg)
Zarabiamy na sprzedaży lakierów
Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.
![](https://img.franchising.pl/pl/f72/59a/stara-mydlarnia-kobieta-1.jpg)
Otwieramy mydlarnię
Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.
![](https://img.franchising.pl/pl/aa7/1b5/neonail-manicure-stock.jpg)
Hybryda w natarciu
NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.
![](https://img.franchising.pl/pl/14a/49b/ania_gocalek_zajawka.jpg)
Jakość wygrywa z ceną
– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.