Hybryda w natarciu
Rok temu w Polsce działało nieco ponad 170 punktów pod logo NeoNail. Obecnie jest ich 226: 155 własnych i 71 franczyzowych w 110 miastach Polski. Firma planuje, że do końca roku sieć sprzedaży będzie liczyć ponad 250 placówek.
– Skupiamy się obecnie na rozwoju w mniejszych miejscowościach. W dużych miastach mamy już po kilka punktów, a te mniejsze to jeszcze nie wyeksploatowane rynki – mówi Sabina Frąckowiak, menedżer ds. sieci franczyzowej NeoNail.
Marka właśnie otworzyła w warszawskiej Galerii Młociny swój trzeci showroom. To miejsce, gdzie odbywają się szkolenia z zakresu stylizacji i pielęgnacji dłoni i paznokci, na każdym poziomie zaawansowania. W showroomie można przetestować lakiery hybrydowe oraz akcesoria do manicure NeoNail. Na miejscu dostępne są też kosmetyki kolorowe marki NEO Make Up (marki należącej – podobnie jak NeoNail – do firmy Cosmo Group), zaplanowane są również szkolenia i pokazy makijażu.
Jeśli chodzi o rozbudowę sieci sprzedaży, to koncept NeoNail rozwija się głównie w formacie wysp handlowych, choć pod jej logo działa też kilka sklepów, np. w centrum handlowym Wroclavia oraz w galerii Malta w Poznaniu. Stoiska otwierane są przede wszystkim w galeriach handlowych. Każdą propozycję lokalizacji centrala firmy weryfikuje pod względem potencjału handlowego. Stoisko o optymalnych wymiarach ma powierzchnię ok. 10 m2. Jednak jego projekt można dostosować do wymogów konkretnej galerii. Koncept ma kilka modeli wysp – różnią się od siebie m.in. wielkością oraz układem punktu sprzedażowego.
Natomiast finansowe warunki inwestycji franczyzodawca zdradza dopiero na spotkaniu z kandydatem na licencjobiorcę.
– Kwoty inwestycji są bardzo różne, zależnie od wybranej przez licencjodawcę opcji – zauważa Sabina Frąckowiak. – Nasza oferta jest elastyczna, szyta na miarę potrzeb i wymagań partnera. Może on np. zdecydować się na zakup wyspy, albo wynająć ja od nas.
Licencjodawca zapewnia, że wspiera partnerów na każdym etapie współpracy: od wyboru lokalizacji, poprzez projekt stoiska, szkolenia dla personelu, zarówno produktowe, jak i z zakresu obsługi klienta.
– Do wszystkich punktów franczyzowych wysyłamy tzw. tajemniczego klienta, który sprawdza jakość obsługi. Co miesiąc nasz partner dostaje raport z takiej wizyty – dodaje Sabina Frąckowiak. – Znajdują się w nim wszelkie uwagi dotyczące pracy sprzedawcy, ekspozycji towaru i ewentualne wskazówki, co należałoby poprawić.
Franczyzodawca nie pobiera żadnych żadnych opłat miesięcznych, ani franczyzowych, ani marketingowych. Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży produktów NeoNail.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Bilard jest popularną rozrywką i dość prostą grą. Trzeba kijem posłać bilę do łuzy. Kto trafia, ten wygrywa – tak samo jak w biznesie. Własny klub bilardowy może być trafną inwestycją.
POPULARNE NA FORUM
Kup Botox, Odchudzanie i Wypełniacze Skórne w Polsce Skontaktuj się pod numerem +4915213457302
Kup Botox, Odchudzanie i Wypełniacze Skórne w Polsce Skontaktuj się pod numerem +4915213457302 Podnieś swoją pewność siebie dzięki Botoxowi, Odchudzaniu i...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....