Metrohouse bije rekordy zainteresowania współpracą

Koncept prowadzenia agencji nieruchomości pod szyldem znanej marki jest ciekawą propozycją dla osób, którzy myślą o otwarciu własnego biznesu.
 

Jeżeli pomysł na biznes oparty jest na czerpaniu profitów nie tylko z pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, ale również z pośrednictwa kredytowego, zainteresowanie wzrasta jeszcze bardziej.

Sieć biur nieruchomości Metrohouse może pochwalić się niesłabnącym zainteresowaniem swoim konceptem franczyzowym. Działająca już od 16 lat marka, w ubiegłym roku zwiększyła liczbę swoich placówek o kolejne 15. Jej przedstawiciele zapowiadają, że już niebawem będą komunikować otwarcie biura nr 100. – Zainteresowanie prowadzeniem biura franczyzowego Metrohouse jest bardzo duże. Aby usprawnić proces rozmów z kandydatami na franczyzobiorców zwiększyliśmy nasz dotychczasowy zespół managerów rozwoju sieci, mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse. W zeszłym roku firma rozszerzyła też strukturę regionalnych managerów, których zadaniem jest wspieranie franczyzobiorców w bieżącej działalności. 

Przedstawiciele firmy twierdzą, że utrzymujące się na wysokim poziomie zainteresowanie otwarciem biura Metrohouse to efekt kilku czynników. Pierwszy z nich to możliwość uzyskiwania dochodów nie tylko z klasycznego pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, ale również pośrednictwa kredytowego. – Nasz model biznesowy zakłada szeroki zakres obsługi klienta oparty nie tylko na wsparciu przy zakupie/sprzedaży nieruchomości, ale też doborze oferty finansowania. To korzystne rozwiązanie dla każdej ze stron transakcji, mówi Agata Korzeniewska z Metrohouse. Ponadto opracowane przez Metrohouse systemy szkoleń pozwalają na otwarcie biznesu osobom, które dotychczas nie działały na rynku nieruchomości. – Oprócz szkoleń wstępnych, managerskich (Akademia Managera), proponujemy naszym Partnerom cykle szkoleniowe, które rozwijają ich umiejętności z poszczególnych segmentów naszej pracy. Takim przykładem jest Komfort Way – kilkumiesięczny cykl szkoleń skierowany do właścicieli biur Metrohouse, którego celem jest zwiększenie skuteczności w pracy z tzw. umowami wyłącznymi, czy nowy cykl szkoleń związanych z działaniami rekrutacyjnymi i budową zespołu agentów. Dodatkowo agenci  uczestniczą w różnych formach szkoleń, które podnoszą ich kwalifikacje, aktualizują wiedzę i zwiększają konkurencyjność na rynku w zakresie sprzedaży, czy marketingu.

Powodem szczególnej satysfakcji dla Metrohouse i potwierdzeniem skuteczności modelu biznesowego jest otwieranie przez dotychczasowych Partnerów kolejnych biur franczyzowych. – Nasi obecni Partnerzy, którzy zdecydowali się na następne biura są najlepszymi ambasadorami marki na rynku. Dlatego bardzo nas cieszy, że aż dziesięciu z nich w minionym roku zdecydowało się na otwarcie swojego kolejnego biznesu pod marką Metrohouse, mówi Agata Korzeniewska z Metrohouse. Przykładem takiego Partnera jest Michał Spieszyński prowadzący biura Metrohouse w czterech miastach: - Kilka miesięcy po otwarciu biura w Kołobrzegu podjęliśmy decyzję o otworzeniu kolejnych oddziałów. Uznaliśmy, że budowa struktury biur pośrednictwa w sieci Metrohouse jest najkorzystniejszym rozwiązaniem dla rozwoju naszej firmy. Ogólnopolska marka, europejska grupa kapitałowa, ustandaryzowane działania i przyjazna atmosfera — to chyba najmocniejsze punkty Metrohouse. Dodatkowo kilka lat spędzonych w sieci pokazało nam, że Metrohouse to stabilny i przewidywalny partner. 

Z kolei Partner z Torunia otworzył drugie biuro Metrohouse w tym samym mieście. Bartosz Tomaszewski, właściciel biura franczyzowego i Marcin Patalon, manager, przyznają, że cztery lata konsekwentnego budowania zespołu zaowocowały kilkunastoosobowym składem, który w połowie złożony jest z agentów z dłuższym stażem pracy. – Rynek wskazywał, że pracy jest dużo więcej, niż jesteśmy w stanie w sposób odpowiedzialny wziąć na swoje barki w ramach jednego zespołu. Skłoniło nas to do podjęcia pro-rozwojowej decyzji - otwarcia kolejnego biura Metrohouse w drugiej części miasta. Daliśmy jednocześnie szansę na rozwój dotychczasowemu liderowi spośród agentów, jak i szersze możliwości współpracy reszcie zespołu - który jest świadomy - że na rynku nieruchomości "duży" - może dużo więcej.

Obecnie na różnych etapach wdrożenia znajduje się 15 kolejnych biur, które swoją działalność rozpoczną w ciągu najbliższych miesięcy. Ciekawostką może być fakt, że wielu z nowych Partnerów franczyzowych Metrohouse skierowało swoje zapytanie o współpracę tylko do jednej firmy. To pokazuje, jak ważne jest budowanie marki stabilnego i wiarygodnego partnera biznesowego. 


Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Metrohouse.
Dowiedz się więcej
Dane kandydata
Dane kandydata
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank