Greenpoint

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marka Greenpoint to ubrania dla kobiet poszukujących eleganckich a jednocześnie funkcjonalnych i wygodnych fasonów, pozwalających czuć się swobodnie w każdej sytuacji: w pracy, na spotkaniu biznesowym czy przyjęciu towarzyskim. Kobiecość, komfort i elegancja to hasła, którymi kierują się projektantki marki.
Kolekcje podzielone są na linię biurową oraz codzienną i nieco romantyczną w stylu casual, tak by dopasować się do rytmu dnia każdej kobiety. Dominują kolory nawiązujące do bieżących trendów, ale stonowane, szlachetne i delikatne, harmonijnie łączące się z sobą. W każdym sezonie sztandarowym elementem są modele printowane – bluzki, sukienki, spodnie, które są świetnym uzupełnieniem każdej garderoby.
W ramach kolekcji poszczególne modele łatwo się komponują i uzupełniają. To sprawia, że każdego dnia można z nich stworzyć nową, ciekawą stylizację. Projektanci w naszej firmie to kobiety, które rozumieją kobiece potrzeby i rozterki modowe. Dbamy o to, by nasze produkty były szyte na miarę każdej kobiety.
JEDNOSTKI WŁASNE
95
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
113
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji jest ustalany indywidualnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni od 70 do 100 mkw.,
- miasto pow. 40 tys. mieszkańców,
- atrakcyjne położenie lokalu: centrum handlowe, główna ulica handlowa o dużym przepływie klientów (wtedy lokal na parterze z witryną i wejściem od strony głównego ciągu komunikacyjnego),
- posiadanie prawa do prowadzenia działalności handlowej w lokalu,
- wyposażenie i wizualizacja sklepu zgodnie ze standardami sieci,
- zaangażowanie i determinacja w prowadzeniu biznesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Nowicki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Greenpoint S.A. (ul. Domagały 3, 30-741 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Greenpoint oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie greenpoint.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.
Kacper Steszuk wraz ze wspólnikiem mają już siedem sklepów jednej z marek franczyzowych i chcą otwierać kolejne. Z którym franczyzodawcą tak dobrze układa im się współpraca?

VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
Małgorzata Buszek od 13 lat prowadzi sklep Moodo w Chojnicach i właśnie otwiera kolejny. Jaka jest jej recepta na sukces?
Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.

Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?
– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.