​To, że działając w obszarze nieruchomości można naprawdę nieźle zarobić, wydaje się dość oczywiste, zwłaszcza biorąc pod uwagę dzisiejsze ceny nieruchomości.
 

Prowadząc biuro obrotu nieruchomościami pośrednik dokonuje transakcji kupna-sprzedaży nieruchomości na własne potrzeby mieszkaniowe klientów oraz zakupy w celach inwestycyjnych (flipy, lokata kapitału itp.), a także działa na wzrastającym w Polsce rynku wynajmu nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. 

Wydawałoby się, że najwięksi gracze na rynku pośrednictwa w Polsce to zapewne pośrednicy z licencją z dawnych lat, jeszcze sprzed deregulacji zawodu pośrednika z 2014 r., którzy od lat prowadzą biura nieruchomości. Bez wątpienia takie osoby posiadają rozległą wiedzę i doświadczenie, ale czy rzeczywiście odnoszą największe sukcesy w sprzedaży? Dziś biuro nieruchomości może otworzyć każdy. Ale kto ma największe szanse na spektakularny sukces i ponadprzeciętne zarobki?

Najbardziej skuteczne biura nieruchomości w obecnej, zmieniającej się rzeczywistości to oczywiście te z największą bazą ofert. Żaden klient nie ograniczy wyboru swojego wymarzonego M do kilkunastu czy nawet kilkudziesięciu nieruchomości, które posiada przeciętne biuro nieruchomości w Polsce. Przy tak dużym zróżnicowaniu rynku klienci chcą wybierać niemal ze wszystkiego, co jest dostępne w danym czasie. Dlatego Metrohouse w myśl zasady „duży może dużo więcej”, posiadając bazę ponad 30 000 nieruchomości jest naturalnym wyborem klientów. 

Jednak, jak twierdzi Agata Korzeniewska, dyrektor w sieci biur nieruchomości Metrohouse,  „największa w Polsce baza ofert nieruchomości oraz rozpoznawalna, ciesząca się zaufaniem klientów, stabilna marka nie gwarantują automatycznego sukcesu”. Najskuteczniejsze narzędzia pracy, najsprawniejszy system, najbardziej innowacyjne rozwiązania marketingowe nie zastąpią zaangażowania, systematyczności w działaniu, konsekwencji w budowaniu i zarządzaniu zespołem agentów, czy profesjonalnego podejścia do obsługi klienta. 

Prawidła rządzące rynkiem nieruchomości przed rokiem 2000 r. nie przystają do warunków panujących obecnie w czasie deregulacji zawodu pośrednika, innowacyjnych kanałów marketingu, zmieniających się warunków makroekonomicznych, przy jednoczesnym zdominowaniu obrotu nieruchomościami przez nowoczesne technologie, social media i pokolenie Millenialsów czy już nawet kolejne pokolenia stanowiące coraz bardziej istotną grupę  potencjalnych klientów.

Dlatego Metrohouse dokładnie analizuje, kto najsprawniej wykorzystuje korzyści płynące z przystąpienia do ogólnopolskiej sieciowej agencji nieruchomości, która liczy obecnie 106 biur, budując stabilne biznesy ze znaczącym udziałem w lokalnych rynkach sprzedaży nieruchomości. Wyniki są zaskakujące.

Idealny kandydat na Partnera Franczyzowego

Nie są to pośrednicy z licencją, którzy dokonując transakcji kupna-sprzedaży 10-15 lat temu mierzyli się z zupełnie innymi wyzwaniami. Ci potrzebują takich firm jak Metrohouse przede wszystkim do zmiany narzędzi pracy na nowoczesne (system IT, CRM, e-learning, itp.) oraz innowacyjnego marketingu (social media, drony, spacery 3D, marketing automation itp.). 

- Najskuteczniejsze biura nieruchomości Metrohouse na przestrzeni ostatnich lat, osiągające stabilne, regularne i ponadprzeciętne obroty to te, zarządzane przez managerów nie posiadających wcześniejszego doświadczenia w obrocie nieruchomościami (może poza obrotem własnymi nieruchomościami). Do uruchomienia dochodowego biznesu nie potrzeba doświadczenia na starcie, ale sprawnie zorganizowanego franczyzodawcy, który pokieruje procesem edukacji i zdobywania wiedzy nowego podmiotu, mówi Agata Korzeniewska z Metrohouse. Co jeszcze bardziej zaskakujące, najwyższe regularne przychody generują biura prowadzone m.in. przez przedstawicieli służb mundurowych. – Ich świetna organizacja, dyscyplina i konsekwencja w działaniu przekładają się na sukcesy rekrutacyjne w budowaniu zespołu agentów i zarządzaniu ich pracą na co dzień z wykorzystaniem narzędzi pracy dostępnych w Metrohouse – wyjaśnia Agata Korzeniewska. – Dostarczamy im sprawdzone przez lata know how, jak skutecznie przeprowadzać transakcje oraz promujemy markę wśród klientów poprzez nowoczesne kampanie marketingowe i wizerunkowe, po to aby mogli skupić się jedynie na sprzedaży i zarządzaniu pracą agentów.”

Kolejną dobrze radzącą sobie na rynku grupą partnerów prowadzących wysokodochodowe biura Metrohouse są właściciele m.in. biur podróży i wszelkich salonów obsługi klienta. Jeśli ktoś wcześniej sprzedawał telefony, elementy wyposażenia wnętrz, usługi telewizji kablowej czy prowadził placówkę finansową/ubezpieczeniową, z pewnością z sukcesami przekwalifikuje się lub uzupełni swoją działalność o biuro obrotu nieruchomościami w systemie franczyzowym. Takie osoby są świadome, jak ważne jest obsługa klienta na najwyższym poziomie. Standardy profesjonalnie wykonanej dla klienta usługi znajdują właśnie w Metrohouse. 

Dla wielu nowych franczyzobiorców, którzy dotychczas prowadzili biznesy związane z obsługą klienta cały proces szkoleniowy i wdrożeniowy jest postrzegany jako swego rodzaju wejście na kolejny wyższy poziom kariery zawodowej. Branża obrotu nieruchomościami pozwala na wybranie dogodnej dla Partnera specjalizacji, a wsparcie otrzymane w Metrohouse umożliwia stworzenie nowego biznesu, ale i sposobu na życie. Cieszy nas obserwowanie rozwoju naszych kolejnych przynoszących profitów ich właścicielom placówek, które stworzyliśmy od podstaw dzięki wspólnej determinacji i zaangażowaniu, podsumowuje Agata Korzeniewska. 

 

 


Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Metrohouse.
Dowiedz się więcej
Dane kandydata
Dane kandydata
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank