Kto może mieć swój bank?

Spis treści
Spis treści / Sprawdź o czym przeczytasz w numerze majowym miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
W majowym numerze „Własny Biznes FRANCHISING” odkrywamy m.in. tajniki sukcesu w biznesie motoryzacyjnym, finansach, a także opisujemy biznesy, w które chętnie inwestują młode mamy. Dowiedź się, ile płaci się za franczyzę i jak wygląda zarządzanie bez szefa.
 

Własny Biznes FRANCHISING” to miesięcznik pomysłów na biznes. Piszemy o franczyzie i własnym biznesie. Tego nie przeczytasz w internecie.

Nr 5/2024 (227)

RAPORT SPECJALNY

Zarabiamy na motoryzacji

W branży motoryzacyjnej do wyboru są różne biznesy: warsztat samochodowy, wypożyczalnia aut, sklep motoryzacyjny czy autokomis. Ale jest też spora konkurencja.

SUPERTEMAT

Pomysły na firmę w finansach

Pomimo wysokich stóp procentowych Polacy nadal zaciągają kredyty. Czy to wystarczy, aby branża finansowa była zadowolona ze swojej kondycji i perspektyw?

Kto może mieć swój bank?

Największe sieci bankowe chętnie udzielają licencji na biznes, umożliwiając franczyzobiorcom otwarcie własnej placówki bankowej.

Firma dobrze ubezpieczona

Multiagencje ubezpieczeniowe razem z licencją na biznes dają franczyzobiorcom dostęp do oferty praktycznie wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych, działających na rynku.

POMYSŁY NA FIRMĘ

Impuls do zarabiania

Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu 
personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.

Inwestujemy w stolarkę dla domu

Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?

Powrót do przeszłości

Moda na rekonstrukcje historyczne w Polsce nabiera coraz większego tempa, przyciągając pasjonatów z całego kraju. Sklepy oferujące repliki historyczne stają się coraz bardziej popularne. Jeden z nich prowadzi Krystian Psujek. Jak dociera do potencjalnych klientów?

Psi klient w przedszkolu

Zapewniają opiekę od rana do wieczora czworonogom w każdym wieku. Psie przedszkola to miejsca prowadzone przez ludzi, którzy nie tylko kochają zwierzęta, ale posiadają wiedzę na temat ich zdrowia, psychiki i potrafią zachować zimną krew w trudnych sytuacjach.

Deskorolki prosto z Polski

Trwa deskorolkowy boom. W Polsce powstają skateparki, a krajowy sprzęt liczy się na rynkach zagranicznych. Klienci poszukują deskorolek świetnej jakości i w konkurencyjnej cenie, a za takie uchodzą rodzime produkty.

BIZNES NA SZPILKACH

Bizneswoman z dzieckiem na kolanach

Własna firma niedługo po urodzeniu dziecka? Dlaczego nie! Wiele kobiet wybiera takie rozwiązanie i odnosi sukces. 

OD ZERA DO MILIONERA

Czas płaci miliardami

Ze 120 miliardów dolarów aż 80 procent zarobił po 65. roku życia. Zapytany przez Jeffa Bezosa, dlaczego nie jest powszechnie naśladowany, mimo że jego strategia zarabiania jest tak prosta, odpowiedział: „Dlatego że nikt nie chce bogacić się powoli”. Warren Buffet – 93-latek, inwestycyjna 
wyrocznia z Omaha, znów powiększył majątek.

MÓJ FRANCHISING

Jest dobrze mimo wyzwań

Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.

STEKI MENEDŻERA

Biznes oparty na ludziach

– Naszym celem jest organiczny wzrost i budowanie kanału partnerskiego na solidnych podstawach. Jedną z takich podstaw jest świadomy i kompetentny partner – mówi Jacek Torowski, dyrektor departamentu sieci zewnętrznych Alior Banku.

Sztuka pomagania

– Wsparcie franczyzobiorcy powinno być wszechstronne i ukierunkowane na konkretny efekt. Ma istotnie pomagać w prowadzeniu biznesu, ale nie zastępować zaangażowania partnera – mówią Julianna Surma i Rafał Tatara, dyrektorzy regionalni placówek partnerskich Alior Banku.

BIZNES STYLE

FUKO – sekret mądrego udzielania krytycznych uwag

Praca zespołowa to wyzwanie. Kiedy ktoś pracuje nie tak, jakbyśmy chcieli, są sposoby, aby udzielić mu konstruktywnej informacji zwrotnej. Dzięki technice komunikacyjnej FUKO zyskamy w oczach pracownika i zmotywujemy go do działania.

WŁASNY BIZNES

Biznesowe role Grażyny Wolszczak

– Od zawsze chciałam być niezależna i mieć swoje pieniądze. W liceum namówiłam koleżankę i zatrudniłyśmy się na pół etatu na poczcie jako sprzątaczki. Niestety, szybko nas wywalili, bo kompletnie nie umiałyśmy sprzątać – mówi Grażyna Wolszczak, aktorka i współwłaścicielka Teatru Garnizon Sztuki.

ABC FIRMY

Zarządzanie bez szefa

Holokracja – przejściowa moda czy kontrowersyjny trend? Mimo braku kontroli nad pracownikiem i hierarchicznych struktur na jej wprowadzenie decyduje się coraz więcej firm na świecie.

ABC FRANCZYZY

Ile płaci się za franczyzę?

Model finansowy we franczyzie stanowi istotny element biznesowego planu. Poprzez analizę rentowności i prognozy zysków pozwala uniknąć ukrytych pułapek. Poznaj strategie tworzenia solidnego planu finansowego i osiągnij sukces jako franczyzobiorca.

KATALOG FRANCZYZ

300 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.

Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?

Miesięcznik „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl/zakupy (pojedyncze egzemplarze, subskrypcja, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, a także w sklepie Publio.pl.

PRENUMERATA

Zamów roczną subskrypcję miesięcznika „Własny Biznes FRANCHISING” za 59 zł. Zaoszczędź pieniądze i czas. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic nie będzie Cię kosztować. Zamów teraz -> Franchising.pl/koszyk/prenumerata/


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748