HAC@HAC w katalogu firm
Odzież projektowana jest w Polsce przez grupę projektantów firmy KIDE Sp. z o.o. Dzięki temu powstała kolekcja uwzględniająca światowe trendy i polskie realia rynku. - Tym sposobem nasza odzież spotkała się z uznaniem wśród “małych” klientów i ciągle pozyskuje nowych. - mówi Krzysztof Wysocki, manager ds. marketingu i franchisingu w KIDE.
W ofercie HAC@HAC znajduje się siedem kolekcji, zarówno dziewczęcych jak i chłopięcych. Każda kolekcja dostarczana jest odbiorcom co miesiąc. Tak więc na sklepie zawsze jest coś nowego. - Podstawą współpracy z naszymi klientami jest szeroko rozumiane partnerstwo, za co z resztą jesteśmy chwaleni.- dodaje Krzysztof Wysocki.
Firma Kide Sp. z o.o. powstała na skutek konsolidacji kilku doświadczonych firm branży odzieżowej. Obecnie KIDE dysponuje potencjałem finansowym i ludzkim niespotykanym w tym segmencie na polskim rynku. A to pozwala na skuteczne działania promocyjne, rozwojowe i doradcze. Spółka jest całkowicie polska i ma swoją siedzibę w Toruniu.
Zasady współpracy
Obecnie KIDE buduje sieć sklepów markowych HAC@HAC na zasadach franchisingu, który opiera się na prawdziwie partnerskich zasadach. Franczyzobiorca nie ponosi stałych kosztów opłat marketingowych. Opłaty te są doraźne i zawsze przeznaczone na konkretny cel.
Wizualizacja i meble zostały zaprojektowane tak, aby sklep był maksymalnie funkcjonalny przy najniższych kosztach. Firma KIDE nie zarabia na dostawie wyposażenia sklepu, a wręcz negocjuje jak najlepsze warunki dla swoich franczyzobiorców.
Spółka poszukuje franczyzobiorców w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem dużych miast wojewódzkich i powiatowych. Sklep HAC@HAC może być zlokalizowany w miejscowości powyżej 35 tys. mieszkańców (choć zdarzają się wyjątki). Optymalna wielkość sklepu to ok. 60m2 powierzchni udostępnionej klientowi. Inwestycja w sklep HAC@HAC o powierzchni 60-80m2 wynosi ok. 100 tys. zł, przy czym w tę sumę wliczone jest pierwsze zatowarowanie.
Po podpisaniu umowy, franczyzobiorca otrzymuje pakiet franchisingowy w postaci know-how, podręcznika operacyjnego i materiałów promocyjnych. W trakcie partnerskiej współpracy, działalność franczyzobiorcy wspierana jest m.in. przez promocje marki na rynku ogólnopolskim i lokalnym, szkolenie personelu dwa razy w roku, doradztwo w prowadzeniu sklepu oraz opiekę przedstawicieli handlowych (wizyta co 3 tygodnie).
Potencjalnych franczyzobiorców firma zaprasza do sklepu wzorcowego HAC@HAC, mieszczącego się w Toruniu w Centrum Bielawy (Carrefour).
Info: KIDE Sp. z o.o.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jak powstają bombki w polskiej fabryce
/24.12.2025
Ręczna praca, lata doświadczenia i setki detali składają się na jedną szklaną bombkę. W wywiadzie wideo zaglądamy do fabryki Szkło-Dekor i sprawdzamy, jak powstają ozdoby choinkowe trafiające na światowe rynki.
Rynek nieruchomości nie wrócił do starych reguł – klienci oczekują dziś nie tylko pośrednika, ale przewodnika przez cały proces zakupu. Rośnie rola technologii, liczy się jakość obsługi i zaplecze operacyjne. Sprawdziliśmy, jakie możliwości oferują sieci, które zapraszają do współpracy nowych partnerów.
Tylko w grudniu Berlin Döner Kebap otworzył trzy lokale, w trzech nowych miastach i w trzech odmiennych formatach franczyzowych.
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje się coraz bardziej zróżnicowany i coraz częściej oparty na franczyzie.
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z niej wynika?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ile kosztuje McDonald's?
/18.01.2020
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w pracowniach na zamówienie.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...