PRZEGLĄD RYNKU

Bricomarche przyspiesza rozwój
Sieć Bricomarche wkrótce powiększy się o trzy kolejne placówki. Nowe sklepy powstaną w Kutnie, Tczewie oraz w Giżycku. W listopadzie muszkieterska sieć będzie liczyć 44 placówki.

Monopol nam niestraszny
– mówi Marek Sadowski, prezes zarządu PAF Operator Pocztowy.

Budujemy jeansową sieć
Cross Jeans buduje sieć sklepów franczyzowych. Firma chce, żeby jej punkty działały w każdym mieście powyżej 50 tys. mieszkańców.

Plany Intermarche
Sieć Intermarche ma powiększyć się jeszcze w tym roku o 12 kolejnych placówek.

LPP stawia na rynki zagraniczne
15 sklepów w Rosji i na Ukrainie, a także ekspansja w Rumunii i Bułgarii. To plany rozwoju sieci sprzedaży giełdowej spółki LPP.

Nowy model współpracy ze Sfinksem
Sphinx, sieć restauracji typu casual dinning, zamierza rozwijać sieć na zasadach klasycznej franczyzy

3 miliardy złotych na inwestycje
Mc Donald’s, najpopularniejsza na świecie sieć z kanapkami, postawiła przeznaczyć na inwestycje w Europie 3 miliardy złotych, i to jeszcze w tym roku.

Simple idzie na Zachód
Spółka Simple otworzyła punkt w Niemczech. Przedstawiciele sieci zapowiadają ekspansję na rynku zagranicznym.

Pierwszy sklep Benedyktynów już działa
W sierpniu został uruchomiony pierwszy sklep franczyzowy opactwa tynieckich Benedyktynów. Do końca roku ma ich powstać 30.

Ambitne plany NG2
NG2 (dawniej CCC) produkujący i sprzedający buty chce w bieżącym roku otworzyć około 80 nowych sklepów.

EM&F we franczyzie
Empik będzie otwierał sklepy franczyzowe w małych miastach.

Kosmetyki naturalnie
- o prowadzeniu sklepu z kosmetykami naturalnymi i zapotrzebowaniu na tego rodzaju produkty, mówi Tomasz Czarski, właściciel Organique.

Nowy Euro-Salon w Wągrowcu
We wtorek, ostatniego dnia lipca, w CH Kaufland w Wągrowcu otwarto kolejny salon Eurokiosku.

Szame na Wschód, LOOKat we franczyzie
Giełdowa spółka Mewa inwestuje w swoje marki odzieżowe. Sieć Szame chce rozwijać w Rosji, a nową markę LOOKat wprowadza we franczyzę.

PAF Operator Pocztowy: dobry rozwój mimo monopolu poczty
Gdyby rynek pocztowy został uwolniony w 2009 roku, obrót prywatnych operatorów byłby większy o 15 proc. PAF Operator Pocztowy mobilizuje siły i prognozuje na koniec 2007 roku przychody na poziomie ok. 430 mln zł.

Bergson dla rowerzystów i licencjobiorców
W sklepach Bergson, które w ciągu najbliższych kilku lat mają działać w większości miast powyżej 100 tys. mieszkańców, pojawiły się produkty z kolekcji rowerowej.

Mieszczuch czerpie z przeszłości
O kolekcji jesienno-zimowej oraz planach rozwoju sieci sprzedaży mówi Jacek Czarnowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu marki Deep.

Redan szuka pieniędzy na rozwój
Spółka Redan handlująca odzieżą Top Secret, Troll i Textilmarket chce pod koniec 2007 roku wyemitować akcje.

Doradzą na licencji
Sandler Sales Institute, amerykańska firma doradcza i szkoleniowa, zamierza rozwijać się w Polsce we franczyzie. Jeszcze w tym roku zostaną podpisane pierwsze umowy.

Premio przyjęte do POF
Premio, sieć serwisów samochodowych typu fast-fit, zostało przyjęte do grona członków Polskiej Organizacji Franczyzodawców (POF).