PRZEGLĄD RYNKU

nieruchomości | 02.10.2023

WGN idzie na rekord

W trzecim kwartale tego roku biura WGN zrealizowały o ponad 30 proc. więcej transakcji niż rok temu. Co tak napędza rynek?

W trzecim kwartale tego roku biura WGN zrealizowały o ponad 30 proc. więcej transakcji niż rok temu. Co tak napędza rynek?

nieruchomości | 27.09.2023

Ożywienie na rynku nieruchomości

Zachód Nieruchomości notuje wzrost zainteresowania kupujących zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Franczyzodawca coraz prężniej działa też za granicą.

usługi dla biznesu | 26.09.2023

Dlaczego tak trudno coś sprzedać?

Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 25.09.2023

Technologia napędza biznes

Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.

usługi dla biznesu | 22.09.2023

MBE stawia na firmy

Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 21.09.2023

Najpierw klient, później franczyzobiorca

Zanim Michał Peksa został franczyzobiorcą LucArt, sam robił w sklepach tej sieci zakupy. Jak ocenia markę patrząc na nią z drugiej strony lady?

nieruchomości | 20.09.2023

Fuzja na rynku biur nieruchomości

Freedom Nieruchomości i Investor Nieruchomości połączyły siły. Co to oznacza dla franczyzobiorców?

gastronomia | 18.09.2023

Apetyt na hot dogi

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.

gastronomia | 17.09.2023

Biznes dobrze policzony

– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

usługi dla biznesu | 16.09.2023

Z banku do marketingu

Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?

uroda i fitness | 15.09.2023

Franczyzodawca wprowadza pro’kosmetyki

Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.

edukacja | 13.09.2023

Zarabiamy na warsztatach kulinarnych

Kulinarne Poddasze organizuje warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych. Teraz chce podzielić się z franczyzobiorcami swoim pomysłem na biznes.

moda | 12.09.2023

Second hand ma się dobrze

VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?

gastronomia | 11.09.2023

Nowa marka pizzerii we franczyzie

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.

dom i ogród | 10.09.2023

Wierzę w ten biznes

Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.

nieruchomości | 09.09.2023

Biuro nieruchomości we franczyzie

Sieć nieruchomości Express House niedawno przedstawiła ofertę współpracy a już dopina pierwsze umowy z partnerami.

edukacja | 08.09.2023

Logika pomaga w zarabianiu

Akademia Superminds chce rozwijać się najchętniej w miejscowościach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Kto może prowadzić taki biznes?

gastronomia | 05.09.2023

Biznes ze smakiem

We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.09.2023

Stabilny biznes

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.

2
3
4
5
następna  
ostatnia