FIRMA

Jak zostać makijażystką?
Czy można przejść drogę od pracy z gwiazdami w telewizji do własnej, niezależnej pracowni i lojalnej bazy klientek? Katarzyna Zaremba, makijażystka z 30-letnim doświadczeniem – opowiada o kulisach zawodu, budowaniu marki osobistej i realiach pracy w branży beauty.

beauty i fitness
Franczyza, która robi formę (i wyniki)
Magdalena Liszkowska otworzyła siłownię Xtreme Fitness Gyms w Suwałkach i już przygotowuje drugą lokalizację. Opowiada, jak wygląda codzienność franczyzobiorcy: od rekordowej przedsprzedaży, przez pracę od rana do wieczora, aż po nieoczekiwane sytuacje z życia klubu.

finanse i bankowość
Od marzenia do biznesu
Paulina Maciejewska od lat pracowała w sektorze finansowym i dobrze znała realia bankowości. Ale w pewnym momencie poczuła, że chce czegoś więcej. Gdy pojawiła się możliwość przejęcia placówki PKO Banku Polskiego w Łęczycy – nie wahała się.

art. spożywcze i przemysłowe
Matka i syn o kulisach prowadzenia sklepów Stokrotka
Niektórzy handlują, bo muszą. Inni – bo to kochają. Barbara Pawłowska od 25 lat prowadzi sklepy spożywcze i nie wyobraża sobie innej drogi. Zaczynała od rodzinnego sklepu, w którym sama stała za ladą. Dziś, razem z synem Mikołajem, zarządza trzema sklepami Stokrotka, a w planach mają już czwarty.

Ślimaki niosą zysk
Nie musisz być miłośnikiem ślimaków, by na nich zarabiać. Ale bez cierpliwości, umiejętności planowania i zamiłowania do pracy ze zwierzętami – ten biznes cię pokona. Obejrzyj wywiad z Piotrem Płuską, właścicielem HelixPol, jednej z największych ferm ślimaków w Polsce.

moda
Zawód: stylistka
Jak zarabiać na stylu i zbudować markę osobistej stylistki? Kalina Kaczmarek (Style Doctor) opowiada o modelu biznesowym, klientach, cenniku i kulisach pracy w jednej z najbardziej osobistych usług świata mody. Praktyka zamiast teorii – także dla tych, którzy myślą o własnym biznesie w stylu slow fashion.

Duży Wóz, wielkie przeprowadzki
W tym odcinku rozmawiamy z Maciejem Rzepińskim, założycielem i właścicielem firmy przeprowadzkowej Duży Wóz. To rozmowa nie tylko o transporcie mebli, ale przede wszystkim o budowaniu relacji z klientem, prowadzeniu firmy usługowej i rozwijaniu biznesu w trudnej, fizycznej branży.

finanse i bankowość
Własna placówka bankowa w małym mieście
Chcesz prowadzić własny biznes w stabilnej branży finansowej? Zobacz, jak Mariusz Hajdasz – partner PKO Banku Polskiego – zrealizował to marzenie i otworzył swoją placówkę bankową w Lądku-Zdroju.

usługi dla konsumentów
Jak założyć escape room i na nim zarabiać?
Adam Brykczyński pierwszy raz trafił do escape roomu jako klient. Kilka lat później – razem z Łukaszem Rynkowskim – stworzył Black Cat, jedną z najbardziej znanych marek w branży. Jak zamienił pasję w dochodowy biznes? Ile naprawdę kosztuje zbudowanie pokoju zagadek? Oto kulisy branży, która przyciąga nie tylko graczy, ale i przedsiębiorców.

Jak zbudować dochodowe biuro podróży premium?
Poznaj historię Sunsary – firmy, która postanowiła wyjść poza schemat tanich objazdówek i zaoferować klientom podróże na wyższym poziomie. W tym wywiadzie Tomasz Obuchowicz, współwłaściciel Sunsary, opowiada o budowaniu butikowego biura podróży.