FIRMA
usługi dla konsumentów
Sztuka biznesu
Czy trzeba być ekspertem w branży, aby prowadzić galerię sztuki? I czy to trudny biznes?
usługi dla konsumentów
Otwieramy agencję niań
Czy Polacy szukają niań przez ogłoszenia, czy wolą zaufać profesjonalnej agencji? Kulisy prowadzenia agencji niań zdradzają Agnieszka Daczkowska-Filimon i Agnieszka Witecka z agencji „Niania na medal”.
gastronomia
Zarabiamy na cateringu
Catering coraz częściej pojawia się nie tylko na imprezach firmowych, ale też na zwykłych domówkach czy uroczystościach typu komunia czy chrzciny. Jak zarabiać na cateringu okolicznościowym?
Zyski pod choinką
Ile lat musi rosnąć choinka, żeby nadawała się do sprzedaży? I czy na plantacji choinek praca jest tylko w grudniu?
usługi dla biznesu
Jak zwielokrotnić zyski z franczyzy?
Kiedy krajowy rynek robi się za mały, franczyza może być kluczem do międzynarodowego sukcesu. Dowiedz się, jak rozwinąć biznes poza granicami Polski.
Zachodnie wartości w polityce i biznesie
Z wykładu Piotra Napierały, dowiesz się o znaczeniu etyki i transparentności w biznesie, wpływie wartości demokratycznych na współpracę międzynarodową oraz dlaczego organizacje oparte na kulturze zaufania odnoszą sukcesy.
beauty i fitness
Czy warto inwestować w kluby fitness i od czego zależy sukces sal zabaw?
Fitness czy sale zabaw? Wybór nie jest prosty, ale wystąpienie Filipa Puchalskiego z Xtreme Brands pomoże podjąć decyzję.
usługi dla biznesu
Odblokuj swój potencjał sprzedażowy
Jak osiągnąć sukces w sprzedaży? Joanna Procyszyn zdradza sekrety podejścia Sandlera, które zmienia sposób myślenia o sprzedaży.
Psychologia biznesu i budowanie zespołów w Polsce i Ukrainie?
Jak zarządzać zespołem w międzynarodowym środowisku? Tetiana Alekseieva, ekspertka z Racoon School i UA HUB, tłumaczy różnice kulturowe między Polską a Ukrainą.
edukacja
Debata o branży edukacyjnej we franczyzie
Jakie wyzwania stoją przed franczyzami edukacyjnymi w Polsce? Jakie innowacje napędzają ten sektor? Posłuchaj wykładu, który odbył się na Targach Franczyza 2024.