Forum: BPH - finanse i bankowość 106
Z gory dziekuje
Mam jeszcze jedno pytanie. Przy przygotowaniu lokalu jaka czesc sprzetu, wyposazenia jest najdrozsza??
AiG
1. Z własnego doświadczenia wiem że ludzie którzy wybierają się do takiej placówki z natury kierują się w strone marketu żadko zwracają uwagę co jest w pasażu. Jadąc na zakupy często są ograniczeni czasowo więc lecą punkują co im trzeba (szybko)
Jeżeli mają więcej czasu wybierają się do galerii handlowej lub centrum jak zwała tak zwał.
2. Są (były kiedyś nie wiem jak jest teraz problemy) z dogadaniem się z centralą dosyć kosztowny czynsz! niektórych branż nawet nie chca widziec i jeszcze mają różne swoje fochy ale się dowiedz o wszystkim jak nawiążesz rozmowę.
Że sprzętu najdrożesz są oprogramowania ale w BPH chyba jakoś jest inaczej pytaj Magika a druga sprawa dosyć kosztowna jeszcze to drukarki. Nie wiem jakie maja ale zapewne igłówki pytaj magika.
Zdecydowanie komputer z legalnym oprogramowaniem i drukarką.
Co do drukarki to jeśli będziesz miał klientów na wpłaty-opłaty to igłową polecam zdecydowanie (np. OKI z 24-oma igłami) w innym wypadku „laser” z podajnikiem na format A5.
Pozdrawiam Magik
PS.
co to AiG?
piszemy razem.
moje GG: 247049
witam
chcialbym zapytac czy klient wplacajac pieiadze u agenta ma je odrazu zaksiegowane na koncie czy jest tak jak w agencjach pko ze nastepnego dnia roboczego?
Jeśli chodzi o wpłaty na konta BPH to księgowane są automatycznie i widoczne w systemie bankowym, a jeśli chodzi o wpłaty lub przelewy na inny bank dyspozycja wykonywana jest najbliższym „ELIXIREM”. Kiedy taką dyspozycje zaksięguje bank docelowy to już inna sprawa. Czyli mówiąc wprost każdy zlecony przelew lub zlecona wpłata jest „ELIXIREM".
Pozdrawiam Magik
Pozdrawiam Magik.
pozdrawiam
To proste, wpłacam pieniądze na własne konto w Agencji PKO i mam je dopiero na drugi dzień, tak samo przelewy, wychodzą na drugi dzień.
Jak dla mnie nie ten standard i nie tylko dla mnie, to już lepszy wybór: MultiBank!!! Też polecam.
Pozdrowiona Magik, bez Mr. :)
Mam jeszcze kilka pytan.
Stanowisko bedzie jedno wiec...
Czy komputer musi byc markowy z Optimusa czy mozna wykorzystac inny?? (system oczywiscie oryginalny). Jezeli nie to ile kosztuje caly taki z Optimusa??
Czy sejf tez ma byc markowy, jaki jest wydatek jezeli chodzi o sejf dla takiej malej agencji??
To narazie tyle
AiG
Jak możesz wypowiedz się szerzej na ten temat, bo jak na razie to wiemy tyle ze TY prowadzisz i to wszystko. Więcej szczegółów proszę!
Komp w miarę nowy (może być składak) tak aby uciągnął oryginalnego XP to wydatek 1,8 tyś do 2,2 tyś za komplet ( z XP-kiem). Do tego drukarka, polecam zakres cenowy około 1 tyś zł za laser jeśli nowy.
Nowy sejf to około 1,2 tyś zł ale może być używka.
Itd.
Pozdrawiam Magik
Pytanko czy BPH jakos pomaga ze sprzetem tj. leasing, uzywane???
A jak jest z ubezpieczeniem? Ile kosztuje? co z transportem gotowki do oddzialu? Kazde kilka zlotych sie przewozi?
To narazie po raz kolejny tyle:)
AiG
Odpowiem na pierwszą częsć pytania bo na drugą za wiele bym musiał pisać.
Nic nie musi być na siłe, masz dobrego kompa to jest Oki i tyle.
Ja mam sejf używke, taki ważący ze 400 kg, a ośrodka wstawiłem małą kase na zamki dwa i tyle ( ta mała ma homologacje I grupa)
Leasing to 7500 euro sprzęt biurowy, a 20000 euro środki transportu, czynsz inicjacyjny od 25% wartości.
Reszte pytań to do dyr. reg. do spraw agencji.
Pozdrawiam Magik
Pozdrawiam
Dla klienta, który posługuje się kartą magnetyczną „prawie to samo” w agencji PKO BP to „nie to samo”, co w Agencji Banku BPH SA, bo brak dostępu do świeżo wpłaconych środków na koncie powoduje pewien „dyskomfort” nieprzystający do realiów dzisiejszego świata.
Nie bardzo rozumiem dalszą część twojej wypowiedzi, bo przypuszczam, że chodzi ci o złożenie dyspozycji przelewów czy wykonanie ich w tym samym dniu?
Tak samo te „2zł” za dostęp do WWW znaczy strony WWW jak i całą końcową resztę wypowiedzi.
Proszę cię o pełniejsze wyjaśnienie tych kwestii abym mógł się w pełni ustosunkować do nich, bo może nie mam racji w tym, co piszę.
Pozdrawiam Magik
Swoją placówk uruchamiam za około 2 tygodnie. Mam całe wyposażenie, jestem po szkoleniu itd. Czekam tylko na linię telefiniczną, PinPady i dopinam sprawę ubezpieczeń. Pytanie dotyczy właśnie ubezpieczenia gotowki w Agencji, jaką firmę ubezpieczeniową wybrałeś i jakie przedstawiła ci warunki ubezpieczenia tj. minitoring, alarm z powiadomieniem itd.
Pzdr
Giersza
PS.
Napisz gdzie otwierasz
Magik
Otwieram placówkę w Bydgoszczy, w osiedlowym markecie, gdzie jest PKO BP oraz Poczta Polska. Dzisiaj gość z Warty poinformował mnie, że muszę wyłącznie podpisać umowę o konwój pieniędzy z firmą ochroniarską, a co do lokalu, to nie wymagają monitoringu, antynapadu oraz powiadomienia, gdyż takie zabezpieczenia posiada cały obiekt i mój lokal już ich mieć nie musi. Podobno po ostatnich napadach firmy ubezpieczeniowe stawiają wymóg konwojowania. Lokal chcę mieć otwarty tak długo jak pozwala na to system bankowy (8-20) ewentualnie (8.30-19.30) choć może okazać się, że ten zakres godzinowy będzie zbyt długi. Neostrada 256 z dynamicznym IP, choć nie wykluczone, że zmienie na stałe IP. Komputery w wysokich parametrach 2500 Mhz oraz 512 MB Ram, drukarka igłowa OKI oraz laser z górnym skanerem. Pozdrawiam Giersza
wyślij mi na skrzynke nr tel. do siebie to zadzwoniw w sprawie ubezpieczenia.
Magik
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.