Forum o artykule: Zarobić na stylu 114
Wszystkie bardziej i mniej znane blogerki modowe są dowodem na to, że można zarabiać na stylu...
Zgadzam się, blogerki są tego przykładem.
To fakt. One zarabiają mnóstwo pieniędzy w ten sposób.
Tylko nikt tak naprawdę nie wie, ile one na tym zarabiają. Więc byłabym ostrożna w takich opiniach.
Taki biznes ma przyszłość głównie w dużych miastach. Trzeba o tym pomyśleć, bo lokalizacja w przypadku ubrań Premium jest jedną z najistotniejszych kwestii. Pamiętajmy, że biznes będzie się kręcił tam, gdzie będą odbiorcy.
W dużych miastach to świetny pomysł na biznes. Myślę, że warto spróbować.
Moim zdaniem tonachwilę obecną jet oklepany temat. Teraz wszyscy robią za wielkich znawców mody i stylu.
Ale ludzie chcą to czytać. I chyba to jest najważniejsze.
na temat ubierania się i mody piszą już chyba wszyscy, a mimo to nadal jeśli kobieta, która nie ma wymiarów modelki, ale nosi taki sobie rozmiar 48 czy nawet 50, chce poczytac coś o modzie dla siebie to ma do wyboru.... no własnie . Nic.
Temat tabu, a przecież większość kobiet nie nosi rozmiaru 38 i nie jest dwuwymiarowa tylko raczej trójwymiarowa. ale o nich nie chce nikt pamiętać, no chyba jedynie w rubryce: dieta - cud!dlatego cieszę się, że Ulla Popken znów poszukuje partnerów do zakładania sklepów. Niby wszystko już jest, ale spodnie w rozm. 50 , o dobrym kroju, to nadal rarytas, po który trzeba parę kilometrów jechać. a wy zastanawiacie się ile klientek kupi szpilki w cenie samochodu! Ludzie. popatrzcie wokól siebie. Klientki stoją i czekają na fajną ofertę. A wy zastanawiacie się jaki biznes otworzyć! na 1 000 000 klientek przypada 1 sklep z sensowną odzieżą damską w dużym rozmiarze! to są realia!!
No właśnie teraz to się zmienia. Dużo się mówi o potrzebach kobiet noszących większy rozmiar.
Niektórzy blogerzy modowi na pewno na tym zarabiają.
kiedyś było dle mnie nie pojęte ze można zarabiać na takich rzeczach. ale w końcu pomyślałem, skoro wsyscy wokół mogą to czemu ja nie? ale żeby sie przełamać spotkałem się z coachem, trenerem rozwoju osobistego Modnym Agentem. Ma ogromne doświadczenie, sam osiągnął sukces zawodowy i teraz chętnie sie tym dzieli. otworzył mi oczy na wiele rzeczy :)
Zarobić na stylu łatwo nie będzie, ale jeżeli ktoś się tym żywo interesuje, to pewnie warto jest podjąć ten trud.
Czy ja wiem? Wydaje mi się, że aż tak źle z ich jakością nie jest.
Blogerki to podobno kokosy zarabiają za reklamowanie produktów
Zarobić na stylu
GPoland może zaoferować franczyzobiorcom kilkadziesiąt marek modowych z segmentu premium w ramach konceptu monobrandowego. Armani Jeans, Calvin Klein Jeans, Coccinelle, Furla, GAS, Liu Jo, Manila Grace, Patrizia Pepe, Pinko, Tru Trussardi – to tylko niektóre z brandów dostępnych na licencji. – Polacy z każdym rokiem przywiązują coraz większą wagę do swojego wizerunku. Dla wielu z nich, ważne jest już nie tylko to, jaką noszą odzież czy dodatki, ale znaczącą rolę odgrywa też marka, bo to ona przesądza o prestiżu i podkreśla status danej osoby – zauważa Marcin Kowalski, menedżer ds. rozwoju GPoland. – Jako wyłączny agent wielu topowych domów mody zauważyliśmy, że klienci coraz częściej sięgają po bardziej awangardowe propozycje, zdecydowanie mniej zachowawcze niż jeszcze kilka lat temu. Ogromną popularnością cieszą się takie marki jak Elisabetta Franchi i Twin Set.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 554
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 207
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 23
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 21
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.