blue shadow

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Markę blue shadow tworzą ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży odzieżowej – jednak nie to jest najważniejsze. Wartością wyróżniającą jest fakt, że robimy to z pasją i miłością do mody! :)

Duet sióstr, Sara i Roma, rozpoczęły swoją przygodę z branżą fashion, otwierając w 2003 roku mały sklep na Śląsku. Od tego momentu nieustannie dopracowują model funkcjonowania salonów blue shadow. Dążą do wytyczonego standardu, na który składa się profesjonalne doradztwo, połączone ze sztuką stylizacji oraz przyjazna/pozytywna/wspaniała/dobra atmosfera, dzięki której Klientka będzie czuć się po prostu dobrze i komfortowo.

Sklep blue shadow to miejsce, w którym poczucie piękna i kobiecości powinno towarzyszyć każdej Klientce. Miejsce, w którym odkrywamy w każdej kobiecie to, co najpiękniejsze.

Od kilku lat dynamicznie i z dużym zaangażowaniem rozwijamy sieć sklepów franczyzowych, a od kilkunastu lat konsekwentnie budujemy silną markę odzieżową opartą na:

  • autorskich kolekcjach w klimacie boho-romantic, niepowtarzalnym wzornictwie inspirowanym trendami
  • polityce krótkich serii i cotygodniowym wprowadzaniu dużej ilości nowych modeli
  • kolekcjach projektowanych i produkowanych w większości w Polsce
  • szerokiej gamie rozmiarów od 34 do 50 mając misję, że niezależnie od rozmiaru każda kobieta może pięknie wyglądać
  • programie doskonalenia naturalnej obsługi Klienta poprzez system specjalistycznych szkoleń kształcący doradców i stylistów (Akademia blue shadow)
  • własnym koncepcie visual merchandisingu, który jest niepowtarzalny i wyjątkowy na tle innych marek

 

JEDNOSTKI WŁASNE

1

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

9

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Rozpoczynając współpracę biznesową z nami, możesz liczyć na:

  1. Partnerskie i indywidualne podejście do funkcjonowania Twojego sklepu
  2. Pełny know how nie tylko w zakresie otwarcia sklepu, ale przede wszystkim jego funkcjonowania z nastawieniem na sukces biznesowy
  3. Sklep pod szyldem blue shadow wraz ze wsparciem marketingowo-reklamowym na lokalnym i ogólnopolskim rynku
  4. Profesjonalną logistykę towarową w oparciu o depozyt – to na naszych barkach będzie spoczywać ten jeden z kluczowych czynników, decydujących o sukcesie w branży odzieżowej
  5. Prosprzedażowe działania promocyjne, marketingowe i wyprzedażowe, podnoszące koniunkturę Twojego sklepu
  6. Dostęp do Akademii blue shadow, czyli cyklicznych specjalistycznych szkoleń, kształcących Doradców Klienta oraz Stylistów na miejscu w Twoim sklepie
  7. Wsparcie ze strony doświadczonych Managerów Regionalnych oraz Głównego Visual Merchandisera, którzy są do Twojej dyspozycji
  8. Pomoc przy negocjacjach warunków z Centrami Handlowymi i innymi zewnętrznymi podmiotami

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Zaangażowanie w zdobywanie wiedzy i rozwój biznesu;
  •  Lokal 50-120 m2, optymalnie 80 m2;
  • Adaptacja lokalu zgodna ze standardami Blue Shadow;
  • Środki na  kaucję lub zakup towaru (zależne od formy współpracy).

 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

blue shadow

ul. Szpakowa 53, 43-100 Tychy

+48 500 229 941

biznes@blueshadow.pl

blueshadow.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

 Grzegorz Kołodziej

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do blue shadow.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.