blue shadow

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Markę blue shadow tworzą ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży odzieżowej - jednak nie to jest najważniejsze. Wartością wyróżniającą jest fakt, że robimy to z pasją i miłością do mody! :)
Duet sióstr, Sara i Roma, rozpoczęły swoją przygodę z branżą fashion, otwierając w 2003 roku mały sklep na Śląsku. Od tego momentu nieustannie dopracowują model funkcjonowania salonów blue shadow. Dążą do wytyczonego standardu, na który składa się profesjonalne doradztwo, połączone ze sztuką stylizacji oraz przyjazna/pozytywna/wspaniała/dobra atmosfera, dzięki której Klientka będzie czuć się po prostu dobrze i komfortowo.
Sklep blue shadow to miejsce, w którym poczucie piękna i kobiecości powinno towarzyszyć każdej Klientce. Miejsce, w którym odkrywamy w każdej kobiecie to, co najpiękniejsze.
Od kilku lat dynamicznie i z dużym zaangażowaniem rozwijamy sieć sklepów franczyzowych, a od kilkunastu lat konsekwentnie budujemy silną markę odzieżową opartą na:
- autorskich kolekcjach w klimacie boho-romantic, niepowtarzalnym wzornictwie inspirowanym trendami,
- polityce krótkich serii i cotygodniowym wprowadzaniu dużej ilości nowych modeli,
- kolekcjach projektowanych i produkowanych w większości w Polsce,
- szerokiej gamie rozmiarów od 34 do 50 mając misję, że niezależnie od rozmiaru każda kobieta może pięknie wyglądać,
- programie doskonalenia naturalnej obsługi Klienta poprzez system specjalistycznych szkoleń kształcący doradców i stylistów (Akademia blue shadow),
- własnym koncepcie visual merchandisingu, który jest niepowtarzalny i wyjątkowy na tle innych marek.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Rozpoczynając współpracę biznesową z nami, możesz liczyć na:
- Partnerskie i indywidualne podejście do funkcjonowania Twojego sklepu.
- Pełny know how nie tylko w zakresie otwarcia sklepu, ale przede wszystkim jego funkcjonowania z nastawieniem na sukces biznesowy.
- Sklep pod szyldem blue shadow wraz ze wsparciem marketingowo-reklamowym na lokalnym i ogólnopolskim rynku.
- Profesjonalną logistykę towarową w oparciu o depozyt – to na naszych barkach będzie spoczywać ten jeden z kluczowych czynników, decydujących o sukcesie w branży odzieżowej.
- Prosprzedażowe działania promocyjne, marketingowe i wyprzedażowe, podnoszące koniunkturę Twojego sklepu.
- Dostęp do Akademii blue shadow, czyli cyklicznych specjalistycznych szkoleń, kształcących Doradców Klienta oraz Stylistów na miejscu w Twoim sklepie.
- Wsparcie ze strony doświadczonych Managerów Regionalnych oraz Głównego Visual Merchandisera, którzy są do Twojej dyspozycji.
- Pomoc przy negocjacjach warunków z Centrami Handlowymi i innymi zewnętrznymi podmiotami.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zaangażowanie w zdobywanie wiedzy i rozwój biznesu,
- Lokal 50-120 m2, optymalnie 80 m2,
- Adaptacja lokalu zgodna ze standardami Blue Shadow,
- Środki na kaucję lub zakup towaru (zależne od formy współpracy).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Kołodziej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma blue shadow (ul. Ks. Świerzego 8, 43-100 Tychy). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego blue shadow oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blueshadow.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.
Blue Shadow otwiera sklepy głównie w mniejszych i średnich miastach. Jak przebiega rozwój sieci?
Zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że przychody największych firm odzieżowych drastycznie spadły. Jaka będzie ich przyszłość?
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Duże miasta kuszą lepszym życiem. W jaki biznes zainwestować, by w wielkomiejskim ścisku znaleźć swoje miejsce i móc liczyć zyski?

Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Danish Design sprzedaje duńskie ubrania z bieżących kolekcji za połowę ceny. Inwestycja w koncept jest niska, a zwrot bardzo szybki.
Franczyzodawca sieci sklepów odzieżowych Quiosque szuka franczyzobiorców. Kto może nim zostać?
Pod szyldem 1Wordloutlet działa około 12 placówek. Do końca roku ma ich być 50. Jak otworzyć taki biznes?

Kacper Steszuk wraz ze wspólnikiem mają już siedem sklepów jednej z marek franczyzowych i chcą otwierać kolejne. Z którym franczyzodawcą tak dobrze układa im się współpraca?
– Mieliśmy kłopoty spowodowane lockdownami. Postępowanie sanacyjne umożliwiło nam ich rozwiązanie – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
– Notujemy wzrosty obrotów w stosunku do czasu sprzed pandemii – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
Polki coraz chętniej ubierają się w second handach. Jak otworzyć taki sklep?
Inwestycja w sklep z używaną odzieżą nie jest duża. Gdzie najlepiej otworzyć taki biznes?
Greenpoint zamyka nierentowne sklepy własne. A jak radzą sobie franczyzobirocy marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.