blue shadow

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Markę blue shadow tworzą ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży odzieżowej - jednak nie to jest najważniejsze. Wartością wyróżniającą jest fakt, że robimy to z pasją i miłością do mody! :)
Duet sióstr, Sara i Roma, rozpoczęły swoją przygodę z branżą fashion, otwierając w 2003 roku mały sklep na Śląsku. Od tego momentu nieustannie dopracowują model funkcjonowania salonów blue shadow. Dążą do wytyczonego standardu, na który składa się profesjonalne doradztwo, połączone ze sztuką stylizacji oraz przyjazna/pozytywna/wspaniała/dobra atmosfera, dzięki której Klientka będzie czuć się po prostu dobrze i komfortowo.
Sklep blue shadow to miejsce, w którym poczucie piękna i kobiecości powinno towarzyszyć każdej Klientce. Miejsce, w którym odkrywamy w każdej kobiecie to, co najpiękniejsze.
Od kilku lat dynamicznie i z dużym zaangażowaniem rozwijamy sieć sklepów franczyzowych, a od kilkunastu lat konsekwentnie budujemy silną markę odzieżową opartą na:
- autorskich kolekcjach w klimacie boho-romantic, niepowtarzalnym wzornictwie inspirowanym trendami,
- polityce krótkich serii i cotygodniowym wprowadzaniu dużej ilości nowych modeli,
- kolekcjach projektowanych i produkowanych w większości w Polsce,
- szerokiej gamie rozmiarów od 34 do 50 mając misję, że niezależnie od rozmiaru każda kobieta może pięknie wyglądać,
- programie doskonalenia naturalnej obsługi Klienta poprzez system specjalistycznych szkoleń kształcący doradców i stylistów (Akademia blue shadow),
- własnym koncepcie visual merchandisingu, który jest niepowtarzalny i wyjątkowy na tle innych marek.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Rozpoczynając współpracę biznesową z nami, możesz liczyć na:
- Partnerskie i indywidualne podejście do funkcjonowania Twojego sklepu.
- Pełny know how nie tylko w zakresie otwarcia sklepu, ale przede wszystkim jego funkcjonowania z nastawieniem na sukces biznesowy.
- Sklep pod szyldem blue shadow wraz ze wsparciem marketingowo-reklamowym na lokalnym i ogólnopolskim rynku.
- Profesjonalną logistykę towarową w oparciu o depozyt – to na naszych barkach będzie spoczywać ten jeden z kluczowych czynników, decydujących o sukcesie w branży odzieżowej.
- Prosprzedażowe działania promocyjne, marketingowe i wyprzedażowe, podnoszące koniunkturę Twojego sklepu.
- Dostęp do Akademii blue shadow, czyli cyklicznych specjalistycznych szkoleń, kształcących Doradców Klienta oraz Stylistów na miejscu w Twoim sklepie.
- Wsparcie ze strony doświadczonych Managerów Regionalnych oraz Głównego Visual Merchandisera, którzy są do Twojej dyspozycji.
- Pomoc przy negocjacjach warunków z Centrami Handlowymi i innymi zewnętrznymi podmiotami.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zaangażowanie w zdobywanie wiedzy i rozwój biznesu,
- Lokal 80-120 m2,
- Adaptacja lokalu zgodna ze standardami Blue Shadow,
- Środki na kaucję lub zakup towaru (zależne od formy współpracy).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Kołodziej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma blue shadow (ul. Tuszyńska 61c, 95-030 Rzgów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego blue shadow oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blueshadow.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.
Blue Shadow otwiera sklepy głównie w mniejszych i średnich miastach. Jak przebiega rozwój sieci?
Zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że przychody największych firm odzieżowych drastycznie spadły. Jaka będzie ich przyszłość?
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?

– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.
Przejmij działający i dochodowy sklep marki Marc Cain w Warszawie.
Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.