blue shadow

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Markę blue shadow tworzą ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży odzieżowej - jednak nie to jest najważniejsze. Wartością wyróżniającą jest fakt, że robimy to z pasją i miłością do mody! :)
Duet sióstr, Sara i Roma, rozpoczęły swoją przygodę z branżą fashion, otwierając w 2003 roku mały sklep na Śląsku. Od tego momentu nieustannie dopracowują model funkcjonowania salonów blue shadow. Dążą do wytyczonego standardu, na który składa się profesjonalne doradztwo, połączone ze sztuką stylizacji oraz przyjazna/pozytywna/wspaniała/dobra atmosfera, dzięki której Klientka będzie czuć się po prostu dobrze i komfortowo.
Sklep blue shadow to miejsce, w którym poczucie piękna i kobiecości powinno towarzyszyć każdej Klientce. Miejsce, w którym odkrywamy w każdej kobiecie to, co najpiękniejsze.
Od kilku lat dynamicznie i z dużym zaangażowaniem rozwijamy sieć sklepów franczyzowych, a od kilkunastu lat konsekwentnie budujemy silną markę odzieżową opartą na:
- autorskich kolekcjach w klimacie boho-romantic, niepowtarzalnym wzornictwie inspirowanym trendami,
- polityce krótkich serii i cotygodniowym wprowadzaniu dużej ilości nowych modeli,
- kolekcjach projektowanych i produkowanych w większości w Polsce,
- szerokiej gamie rozmiarów od 34 do 50 mając misję, że niezależnie od rozmiaru każda kobieta może pięknie wyglądać,
- programie doskonalenia naturalnej obsługi Klienta poprzez system specjalistycznych szkoleń kształcący doradców i stylistów (Akademia blue shadow),
- własnym koncepcie visual merchandisingu, który jest niepowtarzalny i wyjątkowy na tle innych marek.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Rozpoczynając współpracę biznesową z nami, możesz liczyć na:
- Partnerskie i indywidualne podejście do funkcjonowania Twojego sklepu.
- Pełny know how nie tylko w zakresie otwarcia sklepu, ale przede wszystkim jego funkcjonowania z nastawieniem na sukces biznesowy.
- Sklep pod szyldem blue shadow wraz ze wsparciem marketingowo-reklamowym na lokalnym i ogólnopolskim rynku.
- Profesjonalną logistykę towarową w oparciu o depozyt – to na naszych barkach będzie spoczywać ten jeden z kluczowych czynników, decydujących o sukcesie w branży odzieżowej.
- Prosprzedażowe działania promocyjne, marketingowe i wyprzedażowe, podnoszące koniunkturę Twojego sklepu.
- Dostęp do Akademii blue shadow, czyli cyklicznych specjalistycznych szkoleń, kształcących Doradców Klienta oraz Stylistów na miejscu w Twoim sklepie.
- Wsparcie ze strony doświadczonych Managerów Regionalnych oraz Głównego Visual Merchandisera, którzy są do Twojej dyspozycji.
- Pomoc przy negocjacjach warunków z Centrami Handlowymi i innymi zewnętrznymi podmiotami.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zaangażowanie w zdobywanie wiedzy i rozwój biznesu,
- Lokal 50-120 m2, optymalnie 80 m2,
- Adaptacja lokalu zgodna ze standardami Blue Shadow,
- Środki na kaucję lub zakup towaru (zależne od formy współpracy).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Kołodziej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma blue shadow (ul. Ks. Świerzego 8, 43-100 Tychy). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego blue shadow oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blueshadow.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że przychody największych firm odzieżowych drastycznie spadły. Jaka będzie ich przyszłość?
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Duże miasta kuszą lepszym życiem. W jaki biznes zainwestować, by w wielkomiejskim ścisku znaleźć swoje miejsce i móc liczyć zyski?
Wojciech Bielicki zrezygnował z prowadzenia studia mebli kuchennych i zainwestował we franczyzowy sklep odzieżowy. Jaką markę wybrał?
Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Adam Więckowski ma 19 sklepów. Wszystkie zamknięte, bo działają w galeriach handlowych. Na pomoc rządową nie może liczyć, bo na liście kodów uprawnionych do wsparcia nie ma jego PKD.
Właściciel marki Gatta przechodzi postępowanie sanacyjne. Chce zamknąć część sklepów własnych. A co z franczyzobiorcami?
Właściciel Muchamy nie wierzył, że jego pasja tworzenia oryginalnych męskich much przerodzi się w biznes, z którego będzie mógł się utrzymać. Skala zainteresowania produktami przerosła jego najśmielsze oczekiwania.
Danish Design ma promocję dla kilku pierwszych franczyzobiorców, którzy w tym roku zdecydują się podpisać umowę. Można zaoszczędzić na inwestycji.
Pod szyldem Wolford franczyzobiorcy mogą otworzyć butik z ekskluzywną bielizną. Ile trzeba przeznaczyć na inwestycję?

Marka Danish Design chce otwierać małe sklepy, aby ograniczać stałe koszty działalności. To pozwala szybciej osiągnąć rentowność.
We współpracy z GPoland można otworzyć butik z ofertą znanych modowych marek premium.
Już po raz drugi Moodo organizuje Dni Otwarte Franczyzy, tym razem w Tuszynie pod Łodzią.
– Zagraniczne rynki badam m.in. poprzez Market Finder Google – mówi Zofia Ślotała, stylistka gwiazd i właścicielka marki Petite Maison.
– Staramy się wspólnie z naszymi franczyzobiorcami opracowywać nowe modele biznesowe – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy multibrandowej agencji GPoland.
Bułgarska marka Brutale szuka franczyzobiorców w Polsce. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.