Koku Sushi

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Koku Sushi to firma rodzinna, która jest największą siecią sushi barów w Polsce. Nasza misja to tworzenie nie tylko miejsc, gdzie serwuje się wyjątkowe dania, ale przede wszystkim przestrzeni, w której każdy czuje się jak w domu, otoczony rodziną. Siłę rodziny przekształciliśmy w siłę biznesu. Wartości takie jak zaufanie, wsparcie i wzajemny szacunek są kluczem kształtującym naszą kulturę pracy, relacje z Gośćmi oraz współpracę z Partnerami.
Jesteśmy prężnie rozwijającym się konceptem opartym na wieloletnim doświadczeniu. Naszym Franczyzobiorcom proponujemy sprawdzony i nowoczesny system zarządzania restauracją. Jesteśmy z Wami już od 2004 roku!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
46
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów i korzystanie ze sprawdzonej marki KOKU SUSHI
- Bezpieczny start w biznesie - działanie na sprawdzonym modelu franczyzowym, co minimalizuje ryzyko biznesowe
- Know-How gastronomiczne
- Rozwój według najnowszych trendów i ciągle doskonalenie poprzez kompleksowe wsparcie szkoleniowe
- Obroty już od pierwszego dnia otwarcia Twojej restauracji
- Wsparcie marketingowe, wspólną bazę materiałów graficznych oraz gotowe pomysły na dodatkowe działania
- Partnerskie warunki współpracy, ugruntowane na wzajemnym szacunku i wspólnych celach
- Stałe wsparcie merytoryczne w każdym obszarze działalności
- Najlepsze warunki zakupowe dzięki umowom z dostawcami
- Własny system zamówień online
- Aplikacja mobilna KOKU SUSHI na Android i IOS
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od rodzaju otwieranego lokalu
KOKU Sushi BASIC
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 500,- zł oraz inwestycja około 150 000,- zł.
KOKU Sushi
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 500,- zł oraz inwestycja około 300 000,- zł.
KOKU Sushi PREMIUM
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 3 000,- zł oraz inwestycja około 600 000,- zł.
KOKU Sushi POINT
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 000,- zł oraz inwestycja około 100 000,- zł.
- OPŁATA LICENCYJNA OD 20 000,- zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Powierzchnia techniczna lokalu:
- KOKU Sushi BASIC lokal około 60 - 80 m2
- KOKU Sushi lokal około 70 - 120 m2
- KOKU Sushi PREMIUM lokal około 120 - 160 m2
- KOKU Sushi POINT lokal około 40 - 60 m2
Warunki przystąpienia:
- Gotowość do założenia działalności gospodarczej i współpracy w ramach franczyzy
- Zaangażowanie i motywacja
- Kapitał własny, którego wysokość zależy od wybranego modelu biznesowego
- Możliwość pokrycia jednorazowej opłaty licencyjnej w wysokości od 20 000 zł netto w zależności od wybranego modelu biznesowego
Wyłączność:
- miasta do 150 tyś. mieszkańców - wyłączność
- miasta powyżej 150 tyś. mieszkańców - rozpatrywane indywidualnie
Zyskujesz:
- gotowy model biznesowy pozwalający szybko osiągnąć rentowność inwestycji
- wartościowe know-how gastronomiczne zawarte w produkcie
- partnerskie warunki współpracy i "niekorporacyjne" podejście
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gastronom S.C.
Jana Kilińskiego 7/1, 15-089 Białystok
796 418 006
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Magdalena Matejczuk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gastronom S.C. (Jana Kilińskiego 7/1, 15-089 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Koku Sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kokusushi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Popeyes pojawi się w Poznaniu, KOKU Sushi chwali się pierwszym półroczem, a Salad Story odświeża menu. Przegląd tygodnia 13-20 lipca.
W co zainwestować, aby dobrze zarobić – to pytanie nurtuje wielu z nas. Na jakie zarobki mamy szansę we franczyzie?
Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.

Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Carat Kebab systematycznie otwiera nowe lokale. Często łączą pod jednym dachem kilka marek tego samego franczyzodawcy.
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.

Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.
Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.