Koku Sushi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Koku Sushi to firma rodzinna, która jest największą siecią sushi barów w Polsce. Nasza misja to tworzenie nie tylko miejsc, gdzie serwuje się wyjątkowe dania, ale przede wszystkim przestrzeni, w której każdy czuje się jak w domu, otoczony rodziną. Siłę rodziny przekształciliśmy w siłę biznesu. Wartości takie jak zaufanie, wsparcie i wzajemny szacunek są kluczem kształtującym naszą kulturę pracy, relacje z Gośćmi oraz współpracę z Partnerami.
Jesteśmy prężnie rozwijającym się konceptem opartym na wieloletnim doświadczeniu. Naszym Franczyzobiorcom proponujemy sprawdzony i nowoczesny system zarządzania restauracją. Jesteśmy z Wami już od 2004 roku!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
47
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- 25 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów i korzystanie ze sprawdzonej marki KOKU SUSHI
- Bezpieczny start w biznesie - działanie na sprawdzonym modelu franczyzowym, co minimalizuje ryzyko biznesowe
- Know-How gastronomiczne
- Rozwój według najnowszych trendów i ciągle doskonalenie poprzez kompleksowe wsparcie szkoleniowe
- Obroty już od pierwszego dnia otwarcia Twojej restauracji
- Wsparcie marketingowe, wspólną bazę materiałów graficznych oraz gotowe pomysły na dodatkowe działania
- Partnerskie warunki współpracy, ugruntowane na wzajemnym szacunku i wspólnych celach
- Stałe wsparcie merytoryczne w każdym obszarze działalności
- Najlepsze warunki zakupowe dzięki umowom z dostawcami
- Własny system zamówień online
- Aplikacja mobilna KOKU SUSHI na Android i IOS
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od rodzaju otwieranego lokalu
KOKU Sushi BASIC
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 500,- zł oraz inwestycja około 150 000,- zł.
KOKU Sushi
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 500,- zł oraz inwestycja około 300 000,- zł.
KOKU Sushi PREMIUM
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 3 000,- zł oraz inwestycja około 600 000,- zł.
KOKU Sushi POINT
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 000,- zł oraz inwestycja około 100 000,- zł.
- OPŁATA LICENCYJNA OD 20 000,- zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Powierzchnia techniczna lokalu:
- KOKU Sushi BASIC lokal około 60 - 80 m2
- KOKU Sushi lokal około 70 - 120 m2
- KOKU Sushi PREMIUM lokal około 120 - 160 m2
- KOKU Sushi POINT lokal około 40 - 60 m2
Warunki przystąpienia:
- Gotowość do założenia działalności gospodarczej i współpracy w ramach franczyzy
- Zaangażowanie i motywacja
- Kapitał własny, którego wysokość zależy od wybranego modelu biznesowego
- Możliwość pokrycia jednorazowej opłaty licencyjnej w wysokości od 20 000 zł netto w zależności od wybranego modelu biznesowego
Wyłączność:
- miasta do 150 tyś. mieszkańców - wyłączność
- miasta powyżej 150 tyś. mieszkańców - rozpatrywane indywidualnie
Zyskujesz:
- gotowy model biznesowy pozwalający szybko osiągnąć rentowność inwestycji
- wartościowe know-how gastronomiczne zawarte w produkcie
- partnerskie warunki współpracy i "niekorporacyjne" podejście
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gastronom S.C.
Jana Kilińskiego 7/1, 15-089 Białystok
576 515 615
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Magdalena Matejczuk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gastronom S.C. (Jana Kilińskiego 7/1, 15-089 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Koku Sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kokusushi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Rzuć korpo, przejdź na swoje
/26.08.2025
Odejście z korporacji i otwarcie własnego biznesu to poważny krok. Ale wiele osób go zrobiło i nie żałuje.
Sieć oferuje już cztery modele współpracy. Najnowszy z nich stawia na mniejsze lokale, niższe koszty inwestycji oraz minimalistyczny wystrój.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
Popeyes pojawi się w Poznaniu, KOKU Sushi chwali się pierwszym półroczem, a Salad Story odświeża menu. Przegląd tygodnia 13-20 lipca.
W co zainwestować, aby dobrze zarobić – to pytanie nurtuje wielu z nas. Na jakie zarobki mamy szansę we franczyzie?
Restauracja z japońskim menu
/27.11.2025
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
AM AM Kebab zmienia zasady gry
/06.11.2025
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w działalności marki od początku jej istnienia.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.