Koku Sushi

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć Sushi Barów Koku Sushi powstała z myślą o Gościach, którzy poszukują nowych doznań kulinarnych oraz niebanalnych połączeń smaków. Przytulne wnętrze utrzymane jest w charakterystycznej dla kraju kwitnącej wiśni harmonii kolorów. Koku Sushi zaskoczy cię niebanalnym podejściem do sztuki przyrządzania tej wielowiekowej potrawy.
Jesteśmy prężnie rozwijającym się konceptem, opartym na wieloletnim doświadczeniu. Naszym franczyzobiorcom, proponujemy sprawdzony, nowoczesny system zarządzania restauracją. Jesteśmy z wami już od 2004 roku.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
47
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Współpraca obejmuje:
- projekt wyposażenia wnętrz,
- dobór wyposażenia lokalu,
- projekt technologii do Sanepidu,
- receptury potraw oraz menu zgodne z trendami,
- wskazanie sprawdzonych dostawców (wspólny koszyk zakupowy),
- Podręcznik Operacyjny czyli kompendium wiedzy,
- czterotygodniowe szkolenie pracowników,
- regularną kontrolę jakości,
- procedury BHP, instrukcje, Haccap, DPH,
- wsparcie marketingowe (oszczędność kosztów poprzez wspólne drukowanie materiałów reklamowych),
- przede wszystkim nasze 18 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów (minimalizuje ryzyko braku wiedzy i popełnienia błędów).
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od rodzaju otwieranego lokalu:
-
podstawowa wersja lokalu KOKU SUSHI 120 tys. zł. + koszt remontu
-
wersja lokalu KOKU SUSHI PREMIUM 300 tys. zł. + koszt remontu
-
wersja lokalu bez sali konsumpcyjnej 40 tys. zł. + koszt remontu
-
Opłata licencyjna: 25 tys. zł KOKU Sushi STANDARD, KOKU Sushi PREMIUM, KOKU Sushi POINT
-
Opłata miesięczna:
2000 zł zł KOKU SUSHI POINT
2500 zł KOKU SUSHI
3000 zł KOKU SUSHI PREMIUM
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Powierzchnia lokalu:
- 70-100 m2 (lokal KOKU Sushi),
- 120-160 m2 (lokal KOKU Sushi Premium)
- 40 m2 ( lokal KOKU Sushi POINT )
Warunki przystąpienia:
- akceptacja lokalizacji,
- podpisanie umowy,
- zaplecze finansowe,
- zaangażowanie.
Wyłączność:
- miasta do 150 tys. mieszkańców - wyłączność,
- miasta powyżej 150 tys. mieszkańców - rozpatrywane indywidualnie.
Zyskujesz:
- 18 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów,
- korzystanie z marki Koku Sushi,
- sprawdzony system sprzedaży,
- własny system zamówień online,
- aplikacja mobilna Koku Sushi na Androida i IOS,
- regularna aktualizacja karty menu,
- wspólny koszyk zakupowy gwarancją najniższych cen,
- wsparcie marketingowe,
-
rozwój według trendów i ciągłe doskonalenie,
-
uczestniczenie w wewnętrzych spotkaniach, szkoleniach i konkursach kulinarnych.
-
"przywiązanie Gości - program lojalnościowy".
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gastronom S.C.
Jana Kilińskiego 7/1, 15-089 Białystok
796 418 006
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mariusz Olechno
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gastronom S.C. (Jana Kilińskiego 7/1, 15-089 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Koku Sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kokusushi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w najnowszym wydaniu "Własny Biznes FRANCHISING" oraz na Targach Franczyza, które odbędą się 20-22 października w PKiN w Warszawie.
Telepizza i KOKU Sushi otwierają nowe lokale, Edukido przygotowało promocję dla franczyzobiorców, a w rolę kuriera dostarczającego zamówienia z sieci Fit Cake wcielił się robot. Przegląd tygodnia 27 czerwca – 3 lipca.

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.