Koku Sushi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć Sushi Barów Koku Sushi powstała z myślą o Gościach, którzy poszukują nowych doznań kulinarnych oraz niebanalnych połączeń smaków. Przytulne wnętrze utrzymane jest w charakterystycznej dla kraju kwitnącej wiśni harmonii kolorów. Koku Sushi zaskoczy cię niebanalnym podejściem do sztuki przyrządzania tej wielowiekowej potrawy.
Jesteśmy prężnie rozwijającym się konceptem, opartym na wieloletnim doświadczeniu. Naszym franczyzobiorcom, proponujemy sprawdzony, nowoczesny system zarządzania restauracją. Jesteśmy z wami już od 2004 roku.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
44
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Współpraca obejmuje:
- projekt wyposażenia wnętrz,
- dobór wyposażenia lokalu,
- projekt technologii do Sanepidu,
- receptury potraw oraz menu zgodne z trendami,
- wskazanie sprawdzonych dostawców (wspólny koszyk zakupowy),
- Podręcznik Operacyjny czyli kompendium wiedzy,
- czterotygodniowe szkolenie pracowników,
- regularną kontrolę jakości,
- procedury BHP, instrukcje, Haccap, DPH,
- wsparcie marketingowe (oszczędność kosztów poprzez wspólne drukowanie materiałów reklamowych),
- przede wszystkim nasze 18 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów (minimalizuje ryzyko braku wiedzy i popełnienia błędów).
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od rodzaju otwieranego lokalu:
-
podstawowa wersja lokalu KOKU SUSHI 120 tys. zł. + koszt remontu
-
wersja lokalu KOKU SUSHI PREMIUM 300 tys. zł. + koszt remontu
-
wersja lokalu bez sali konsumpcyjnej 40 tys. zł. + koszt remontu
-
Opłata licencyjna: 25 tys. zł KOKU Sushi STANDARD, KOKU Sushi PREMIUM, KOKU Sushi POINT
-
Opłata miesięczna:
2000 zł zł KOKU SUSHI POINT
2500 zł KOKU SUSHI
3000 zł KOKU SUSHI PREMIUM
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Powierzchnia lokalu:
- 70-100 m2 (lokal KOKU Sushi),
- 120-160 m2 (lokal KOKU Sushi Premium)
- 40 m2 ( lokal KOKU Sushi POINT )
Warunki przystąpienia:
- akceptacja lokalizacji,
- podpisanie umowy,
- zaplecze finansowe,
- zaangażowanie.
Wyłączność:
- miasta do 150 tys. mieszkańców - wyłączność,
- miasta powyżej 150 tys. mieszkańców - rozpatrywane indywidualnie.
Zyskujesz:
- 18 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów,
- korzystanie z marki Koku Sushi,
- sprawdzony system sprzedaży,
- własny system zamówień online,
- aplikacja mobilna Koku Sushi na Androida i IOS,
- regularna aktualizacja karty menu,
- wspólny koszyk zakupowy gwarancją najniższych cen,
- wsparcie marketingowe,
-
rozwój według trendów i ciągłe doskonalenie,
-
uczestniczenie w wewnętrzych spotkaniach, szkoleniach i konkursach kulinarnych.
-
"przywiązanie Gości - program lojalnościowy".
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gastronom S.C.
Jana Kilińskiego 7/1, 15-089 Białystok
796 418 006
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mariusz Olechno
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gastronom S.C. (Jana Kilińskiego 7/1, 15-089 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Koku Sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kokusushi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W co zainwestować, aby dobrze zarobić – to pytanie nurtuje wielu z nas. Na jakie zarobki mamy szansę we franczyzie?
Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w najnowszym wydaniu "Własny Biznes FRANCHISING" oraz na Targach Franczyza, które odbędą się 20-22 października w PKiN w Warszawie.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.