MathRiders Polska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
MathRiders jest częścią Grupy Edukacyjnej Helen Doron, wielokrotnie wyróżnionego lidera rynku edukacyjnego z 35-letnim doświadczeniem.
Dzięki unikalnym metodom i zintegrowanemu programowi pomagamy dzieciom i młodzieży w wieku 2-19 lat w zbudowaniu solidnego fundamentu matematycznej wiedzy i właściwej postawy do wyzwań w przyszłości.
Naszą misją jest zagwarantowanie młodemu pokoleniu lepszego startu w życie.
Zapewniamy dzieciom zaplanowaną ścieżkę rozwoju edukacyjnego, dzięki której uczniowie nie tylko efektywnie podnoszą swoje matematyczne umiejętności, ale mogą kontynuować kurs w kolejnych latach.
Zróżnicowane nauczanie MathRiders oparte jest na badaniach i stworzone przez ekspertów w dziedzinie rozwoju i edukacji dziecięcej. Kombinacja nauki w małych grupach, pozytywnego wzmocnienia i dynamicznych lekcji, sprawia, iż uczniowie angażują się w zajęcia i chętnie wracają do nas co tydzień.
Nasza oferta oparta jest na sprawdzonym od lat modelu biznesowym.
MathRiders to:
- ponad 14 lat doświadczenia w nauczaniu matematyki w Polsce;
- 150 lokalizacji w Polsce;
- ponad 50 tys. absolwentów;
- 200 świetnie wyszkolonych nauczycieli;
- zintegrowany i stale aktualizowany program nauczania dla każdej grupy wiekowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
47
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co otrzymasz jako franczyzobiorca?
- unikalną metodę nauczania opracowaną przez ekspertów;
- dokładnie zaplanowaną ścieżkę rozwoju matematycznych kompetencji dla uczniów w wieku 2-19 lat;
- gotowe zestawy materiałów dydaktycznych dla każdego z oferowanych kursów;
- możliwość korzystania z naszego doświadczenia i know-how dotyczącego promocji i rozwoju szkoły;
- kompleksowe wsparcie formalnoprawne;
- dostęp do gotowych materiałów marketingowych;
- dostęp do nowoczesnych narzędzi IT: serwis i aplikacje;
- wsparcie w rekrutacji i szkolenia nauczycieli;
- wyłączność działania metodą na danym terenie;
- wspólne spotkania, konferencje i szkolenia dla nauczycieli i licencjobiorców;
- elementy brandingowe wystroju lokalu i gotowe materiały.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna - od 2500 EUR + VAT.
- Nowe Centrum/Studio przez pierwsze pół roku działania nie ponosi opłat licencyjnych.
- Wszystkie zajęcia (warsztaty, kolonie) prowadzone w czasie wakacji i ferii przez szkołę są zwolnione z opłat licencyjnych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Szukamy współpracowników, którzy:
- Chcą mieć wkład w lepszą edukację polskich dzieci;
- Są gotowi założyć własną działalność gospodarczą;
- Potrafią nawiązywać kontakty z rodzicami i dziećmi oraz utrzymywać z nimi dobre relacje;
- Posiadają własny lokal lub są zdecydowani na jego wynajęcie.
Administratorem danych osobowych jest firma MathRiders Polska (ul. Kameliowa 23, 05-077 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego MathRiders Polska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mathriders.pl.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Omega Małgorzata Grymuza
ul. Kameliowa 23, 05-077 Warszawa
502 471 371
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sylwia Aleksiejuk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Omega Małgorzata Grymuza (ul. Kameliowa 23, 05-077 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego MathRiders Polska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mathriders.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
Placówki przybliżające dzieciom i młodzieży królową nauk nie narzekają na brak klientów. Jak otworzyć taki biznes?
Z Mathriders można współpracować jako niezależny nauczyciel albo otworzyć placówkę pod logo marki. Który model przyciąga więcej chętnych?
Są marki, które jak magnes działają na franczyzobiorców. Sprawdzamy od kogo i dlaczego warto kupić licencję na biznes.
Duże miasta kuszą lepszym życiem. W jaki biznes zainwestować, by w wielkomiejskim ścisku znaleźć swoje miejsce i móc liczyć zyski?

Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.

Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.