Natura

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Drogerie Natura, to jedna z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym. Od 20 lat wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów, na bieżąco dostosowując ofertę do ich potrzeb i oczekiwań. Wśród produktów dostępnych w sklepach można znaleźć bogatą gamę marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym oraz asortyment dostępny wyłącznie w salonach sieci, w tym marki KOBO Professional, Natura Eko, Botanic.
Jeśli kierujesz się:
- korzyściami potwierdzonymi sukcesami naszych partnerów,
- renomą franczyzodawcy - ponad 20 letnie doświadczenie w branży,
- minimalizacją ryzyka biznesowego,
- odpornością biznesu na zawirowania rynkowe
- mocnym wsparciem franczyzodawcy,
Biznes z drogerią Natura jest właśnie dla Ciebie!
</b>JEDNOSTKI WŁASNE
243
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
32
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- przejrzyste zasady współpracy i szybko policzalny system marżowy (nawet 19 tys. zł przychodu*)
- pomoc w doborze właściwej lokalizacji,
- pełne zatowarowanie sklepu,
- przygotowanie projektów lokalu pod działalność (projekty, aranżacje, wyceny),
- kasy fiskalne oraz sprzęt IT,
- szkolenia dla agenta i kadry kierowniczej oraz stale aktualizowane materiały szkoleniowe dla pracowników drogerii,
- udział w ogólnopolskich programach i akcjach marketingowych,
- stałe konsultacje i pomoc w prowadzeniu drogerii,
- prawo do używanie rozpoznawalnej i lubianej przez klientów marki Natura,
- dostęp do know-how w obszarze prowadzenia drogerii.
*wartość szacowana dla sklepu o powierzchni minimum 120 mkw.. Wartość może być różna dla każdego sklepu w zależności od uwarunkowań ekonomicznych lokalu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Uzależniona od wielkości lokalu - około 150 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- przygotowania lokalu zgodnie z obowiązującymi standardami,
- zaangażowania agenta w działalność drogerii,
- dbania o dobry wizerunek marki,
- przestrzegania obowiązujących standardów Sieci Natura (standardy wizualizacyjne, standard obsługi klienta)
Dowiedz się więcej! Zadzwoń do nas: 887 800 560, napisz maila wspolpraca@drogerienatura.pl lub wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy, a nasi przedstawiciele skontaktują się z Tobą jak najszybciej!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Natura Sp. z o.o.
ul. Pojezierska 90A, Łódź
887 800 560
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Natura Sp. z o.o. (ul. Pojezierska 90A, Łódź ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Natura oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie drogerienatura.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Drogeria Natura chce otworzyć w 2019 roku 20 sklepów w modelu agencyjnym.
Do sieco Natura mogą przystąpić zarówno osoby prowadzące już własną drogerię czy aptekę, jak i te, które dopiero chcą wystartować w branży.
Sieć drogerii prowadzi remodelling w wersji smart. O co właściwie chodzi?
Regionalne targi franczyzy „Pomysł na firmę” dobiegły końca. Kto znalazł sposób na biznes, a kto pozyskał franczyzobiorców?
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.

– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.
Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.
Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?
W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?
Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?

Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.
Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.
NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.
– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.
Co robić, gdy własne oszczędności nie wystarczą na uruchomienie firmy? W nowym "FRANCHISING" radzimy, gdzie szukać dofinansowania i franczyzodawcy, który dołoży się do biznesu.
Agata Jabczyńska długo zastanawiała się, w jaki biznes zainwestować swoje oszczędności. W końcu jej wybór padł na NeoNail.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.