Natura

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Drogerie Natura, to jedna z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym. Od 20 lat wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów, na bieżąco dostosowując ofertę do ich potrzeb i oczekiwań. Wśród produktów dostępnych w sklepach można znaleźć bogatą gamę marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym oraz asortyment dostępny wyłącznie w salonach sieci, w tym marki KOBO Professional, Natura Eko, Botanic.
Jeśli kierujesz się:
- korzyściami potwierdzonymi sukcesami naszych partnerów,
- renomą franczyzodawcy - ponad 20 letnie doświadczenie w branży,
- minimalizacją ryzyka biznesowego,
- odpornością biznesu na zawirowania rynkowe
- mocnym wsparciem franczyzodawcy,
Biznes z drogerią Natura jest właśnie dla Ciebie!
JEDNOSTKI WŁASNE
243
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
32
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- przejrzyste zasady współpracy i szybko policzalny system marżowy (nawet 19 tys. zł przychodu*)
- pomoc w doborze właściwej lokalizacji,
- pełne zatowarowanie sklepu,
- przygotowanie projektów lokalu pod działalność (projekty, aranżacje, wyceny),
- kasy fiskalne oraz sprzęt IT,
- szkolenia dla agenta i kadry kierowniczej oraz stale aktualizowane materiały szkoleniowe dla pracowników drogerii,
- udział w ogólnopolskich programach i akcjach marketingowych,
- stałe konsultacje i pomoc w prowadzeniu drogerii,
- prawo do używanie rozpoznawalnej i lubianej przez klientów marki Natura,
- dostęp do know-how w obszarze prowadzenia drogerii.
*wartość szacowana dla sklepu o powierzchni minimum 120 mkw.. Wartość może być różna dla każdego sklepu w zależności od uwarunkowań ekonomicznych lokalu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Uzależniona od wielkości lokalu - około 150 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- przygotowania lokalu zgodnie z obowiązującymi standardami,
- zaangażowania agenta w działalność drogerii,
- dbania o dobry wizerunek marki,
- przestrzegania obowiązujących standardów Sieci Natura (standardy wizualizacyjne, standard obsługi klienta)
Dowiedz się więcej! Zadzwoń do nas: 887 800 560, napisz maila wspolpraca@drogerienatura.pl lub wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy, a nasi przedstawiciele skontaktują się z Tobą jak najszybciej!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Natura Sp. z o.o.
ul. Pojezierska 90A, Łódź
887 800 560
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Natura Sp. z o.o. (ul. Pojezierska 90A, Łódź ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Natura oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie drogerienatura.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Drogeria Natura chce otworzyć w 2019 roku 20 sklepów w modelu agencyjnym.
Do sieco Natura mogą przystąpić zarówno osoby prowadzące już własną drogerię czy aptekę, jak i te, które dopiero chcą wystartować w branży.
Sieć drogerii prowadzi remodelling w wersji smart. O co właściwie chodzi?
Regionalne targi franczyzy „Pomysł na firmę” dobiegły końca. Kto znalazł sposób na biznes, a kto pozyskał franczyzobiorców?

NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?
Iwona Tamborska znalazła sposób, żeby połączyć pasję z zarabianiem. Zdobyła dotację z Unii Europejskiej i założyła manufakturę produkującą biżuterię. Czy było warto?
Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.
– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.

Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.
Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?
W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?
Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?
Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.
Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.