Stokrotka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć supermarketów i marketów oferująca gotową koncepcję detaliczną, w skład której wchodzą unikalne, przetestowane rozwiązania operacyjne, handlowe i marketingowe stworzone z myślą o właścicielach sklepów spożywczo-przemysłowych. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu organizator sieci stwarza możliwość zarabiania na prowadzeniu własnego biznesu, z gwarancją bezpieczeństwa, jaką daje partnerska franczyza ze Stokrotką. Organizator posiada w ofercie ponad 12 tys. indeksów oraz bogatą ofertę produktów marki własnej.
JEDNOSTKI WŁASNE
977
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
86
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Kompleksowe wparcie Franczyzobiorców: sieć logistyczna na terenie całego kraju, stały grafik i częste dostawy, sprawdzona polityka asortymentowa, szeroka oferta produktów marki własnej, dedykowane dla każdego sklepu wsparcie marketingowe, stała opieka Doradcy Klienta, dostęp do przetestowanych standardów sieci, sprawdzone rozwiązania IT, zaplecze szkoleniowe dla personelu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- inwestycja początkowa: ustalana indywidualnie dla każdej placówki,
- opłata wstępna: 2 tys zł,
- opłata bieżąca: 0,5 proc. obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- posiadanie prawa do lokalu o powierzchni nie mniejszej niż 140 mkw,
- stabilna sytuacja finansowa,
- otwartość i gotowość do przyjęcia sprawdzonych i nowoczesnych standardów stosowanych w sklepach Stokrotka.
- mile widziane doświadczenie w branży FMCG.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Stokrotka Sp. z o.o.
Projektowa 1, 20-209 Lublin
515 110 003
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Stokrotka Sp. z o.o. (Projektowa 1, 20-209 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Stokrotka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.stokrotka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać. Przekonał się o tym Patryk Staniec.
Stokrotka proponuje nowym partnerom dofinansowanie w wysokości do 1 mln zł.
W majowym numerze „Własny Biznes FRANCHISING” odkrywamy m.in. tajniki sukcesu w biznesie motoryzacyjnym, finansach, a także opisujemy biznesy, w które chętnie inwestują młode mamy. Dowiedź się, ile płaci się za franczyzę i jak wygląda zarządzanie bez szefa.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.

Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Bezpieczna i rentowna współpraca - franczyza z Carrefour
Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.

Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
– Rynek w chwili obecnej czyści się z nieintratnych biznesów. Zostają tylko sprawdzone, dobrze poukładane, przemyślane firmy. – mówi Marcin Górski, członek zarządu Al. Capone.
Candy Pop szuka partnerów, którzy chcą się poważnie zaangażować i w przyszłości prowadzić więcej niż jeden sklep marki. Co im oferuje?
Żabka przygotowuje się do otwarcia sklepu z numerem 11 tys. i podlicza wyniki finansowe.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.