U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” to franczyza, która rozpowszechniła w Polsce modę na naturalne, rzemieślnicze lody. Prosty skład, najlepsze regionalne produkty, nietypowe smaki – to znaki rozpoznawcze naszych zimnych deserów. Obecnie pod szyldem sieci działa blisko 100 punktów w całym kraju. Franczyza Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” opiera się na koncepcie mobilnej lodziarni na kołach z funkcjonalną strefą relaksu. Wszyscy nasi partnerzy mogą liczyć na korzystne finansowanie, pomoc w uzyskaniu środków zewnętrznych, a także niskie opłaty franczyzowe. Zapewniamy kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji – od wyboru lokalizacji, przez dostarczenie w pełni wyposażonego punktu sprzedaży, aż po zaopatrzenie. Do tego oferujemy pakiet szkoleń i dostęp do bazy materiałowej.
Co nas wyróżnia:
- w pełni wyposażona lodziarnia ze strefą relaksu
- niska kwota wejścia: 25 tysięcy zł
- ponad 300 gotowych lokalizacji
- szybki czas uruchomienia - tylko 14 dni
- pomoc w uzyskaniu finansowania
- pełne wsparcie na każdym etapie współpracy
- rozpoznawalność marki
- całoroczne menu
- wysoka rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji
- gotowy opłacalny model biznesowy, z którego korzystają setki franczyzobiorców
Nasza franczyza opiera się na sprawdzonym modelu biznesowym i gwarantuje zyski już po kilku miesiącach działalności. Zaufaj naszemu doświadczeniu i dołącz do liderów branży!
Mobilna lodziarnia - w pełni wyposażona designerska lodziarnia na kołach ze składanym ogródkiem.
Łączy w sobie zalety lokalu stacjonarnego z mobilnym, ale bez pozwoleń na budowę - gotowy do zarabiania w kilkanaście dni!
Istnieje także możliwość uruchomienia lokalu stacjonarnego, rikszy oraz wyspy w galerii handlowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
96
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- możliwość prowadzenia lodziarni pod rozpoznawalną marką "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich®
- atrakcyjne formy finansowania oraz pomoc w pozyskaniu dotacji
- jasne zasady współpracy i pomoc specjalistów na każdym etapie prowadzenia lodziarni
- szkolenie pracowników w zakresie produkcji oraz technik sprzedaży
- pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia lodziarni obejmujący wzory menu, receptury produktów, materiały reklamowe
- przyczepki mobilne z odbiorem sanepidu oraz dokumentację sanitarną
- niezawodne maszyny, sprawdzone w ponad 1000 lodziarni w Polsce i za granicą
- gwarancja dostaw surowców oraz serwis maszyn
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalny wkład na początek - 25 tysięcy zł.
Nie pobieramy opłaty licencyjnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Oczekujemy:
-
Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
-
Zaangażowania,
-
Minimalnego wkładu finansowego na pokrycie kosztów inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Multi Ice Group
ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki
570 303 032
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Multi Ice Group (ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ulodziarzy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Sprawdź, czy franczyza jest dla ciebie, dowiedz się w co warto zainwestować i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
– Interesują nas głównie mniejsze miejscowości, w których oferta gastronomiczna nie jest zbyt rozbudowana – mówi Radosław Charubin, współwłaściciel sieci Lody Bonano oraz “u Lodziarzy”.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?

W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Rosjanie chcą podrobić McDonald's? Nieco zmodyfikowane logo i nazwa Wujek Wania miałyby zastąpić szyldy światowej sieci w Rosji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.