U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” to franczyza, która rozpowszechniła w Polsce modę na naturalne, rzemieślnicze lody. Prosty skład, najlepsze regionalne produkty, nietypowe smaki – to znaki rozpoznawcze naszych zimnych deserów. Obecnie pod szyldem sieci działa blisko 100 punktów w całym kraju. Franczyza Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” opiera się na koncepcie mobilnej lodziarni na kołach z funkcjonalną strefą relaksu. Wszyscy nasi partnerzy mogą liczyć na korzystne finansowanie, pomoc w uzyskaniu środków zewnętrznych, a także niskie opłaty franczyzowe. Zapewniamy kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji – od wyboru lokalizacji, przez dostarczenie w pełni wyposażonego punktu sprzedaży, aż po zaopatrzenie. Do tego oferujemy pakiet szkoleń i dostęp do bazy materiałowej.
Co nas wyróżnia:
- w pełni wyposażona lodziarnia ze strefą relaksu
- niska kwota wejścia: 25 tysięcy zł
- ponad 300 gotowych lokalizacji
- szybki czas uruchomienia - tylko 14 dni
- pomoc w uzyskaniu finansowania
- pełne wsparcie na każdym etapie współpracy
- rozpoznawalność marki
- całoroczne menu
- wysoka rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji
- gotowy opłacalny model biznesowy, z którego korzystają setki franczyzobiorców
Nasza franczyza opiera się na sprawdzonym modelu biznesowym i gwarantuje zyski już po kilku miesiącach działalności. Zaufaj naszemu doświadczeniu i dołącz do liderów branży!
Mobilna lodziarnia - w pełni wyposażona designerska lodziarnia na kołach ze składanym ogródkiem.
Łączy w sobie zalety lokalu stacjonarnego z mobilnym, ale bez pozwoleń na budowę - gotowy do zarabiania w kilkanaście dni!
Istnieje także możliwość uruchomienia lokalu stacjonarnego, rikszy oraz wyspy w galerii handlowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
96
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- możliwość prowadzenia lodziarni pod rozpoznawalną marką "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich®
- atrakcyjne formy finansowania oraz pomoc w pozyskaniu dotacji
- jasne zasady współpracy i pomoc specjalistów na każdym etapie prowadzenia lodziarni
- szkolenie pracowników w zakresie produkcji oraz technik sprzedaży
- pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia lodziarni obejmujący wzory menu, receptury produktów, materiały reklamowe
- przyczepki mobilne z odbiorem sanepidu oraz dokumentację sanitarną
- niezawodne maszyny, sprawdzone w ponad 1000 lodziarni w Polsce i za granicą
- gwarancja dostaw surowców oraz serwis maszyn
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalny wkład na początek - 25 tysięcy zł.
Nie pobieramy opłaty licencyjnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
-
zaangażowanie,
-
zdolność do sfinansowania inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Patrycja Wojno 570 303 032 Paulina Daniłowicz 570 303 059
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Prezentujemy pomysły na biznes, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie lub prowadzeniem innej firmy.
Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” pracuje nad takim modelem współpracy, który pozwoli franczyzobiorcom prowadzić sprzedaż przez cały rok.
W styczniowym "FRANCHISING" przedstawiamy koncepty franczyzowe z branży gastronomicznej. Sprawdź, o czym jeszcze przeczytasz w nowym numerze miesięcznika.

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!

Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.
Antoni Policht otworzył restaurację pomimo lockdownu gastronomii. Czy nie żałuje swojej decyzji?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.