U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” to franczyza, która rozpowszechniła w Polsce modę na naturalne, rzemieślnicze lody. Prosty skład, najlepsze regionalne produkty, nietypowe smaki – to znaki rozpoznawcze naszych zimnych deserów. Obecnie pod szyldem sieci działa blisko 100 punktów w całym kraju. Franczyza Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” opiera się na koncepcie mobilnej lodziarni na kołach z funkcjonalną strefą relaksu. Wszyscy nasi partnerzy mogą liczyć na korzystne finansowanie, pomoc w uzyskaniu środków zewnętrznych, a także niskie opłaty franczyzowe. Zapewniamy kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji – od wyboru lokalizacji, przez dostarczenie w pełni wyposażonego punktu sprzedaży, aż po zaopatrzenie. Do tego oferujemy pakiet szkoleń i dostęp do bazy materiałowej.
Co nas wyróżnia:
- w pełni wyposażona lodziarnia ze strefą relaksu
- niska kwota wejścia: 25 tysięcy zł
- ponad 300 gotowych lokalizacji
- szybki czas uruchomienia - tylko 14 dni
- pomoc w uzyskaniu finansowania
- pełne wsparcie na każdym etapie współpracy
- rozpoznawalność marki
- całoroczne menu
- wysoka rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji
- gotowy opłacalny model biznesowy, z którego korzystają setki franczyzobiorców
Nasza franczyza opiera się na sprawdzonym modelu biznesowym i gwarantuje zyski już po kilku miesiącach działalności. Zaufaj naszemu doświadczeniu i dołącz do liderów branży!
Mobilna lodziarnia - w pełni wyposażona designerska lodziarnia na kołach ze składanym ogródkiem.
Łączy w sobie zalety lokalu stacjonarnego z mobilnym, ale bez pozwoleń na budowę - gotowy do zarabiania w kilkanaście dni!
Istnieje także możliwość uruchomienia lokalu stacjonarnego, rikszy oraz wyspy w galerii handlowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
96
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- możliwość prowadzenia lodziarni pod rozpoznawalną marką "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich®
- atrakcyjne formy finansowania oraz pomoc w pozyskaniu dotacji
- jasne zasady współpracy i pomoc specjalistów na każdym etapie prowadzenia lodziarni
- szkolenie pracowników w zakresie produkcji oraz technik sprzedaży
- pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia lodziarni obejmujący wzory menu, receptury produktów, materiały reklamowe
- przyczepki mobilne z odbiorem sanepidu oraz dokumentację sanitarną
- niezawodne maszyny, sprawdzone w ponad 1000 lodziarni w Polsce i za granicą
- gwarancja dostaw surowców oraz serwis maszyn
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalny wkład na początek - 25 tysięcy zł.
Nie pobieramy opłaty licencyjnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Oczekujemy:
-
Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
-
Zaangażowania,
-
Minimalnego wkładu finansowego na pokrycie kosztów inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Multi Ice Group
ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki
570 303 032
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Multi Ice Group (ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ulodziarzy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Podsumowania, plany i nowe otwarcia – w nowym roku franczyzobiorcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 8-13 stycznia.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Multi Ice Group we wszystkich swoich konceptach ma łącznie 400 placówek gastronomicznych. Do końca roku ta liczba może jeszcze wzrosnąć.

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.