Bafra Kebab

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Bafra Kebab to koncept należący do największej i najszybciej rozwijającej się sieci mobilnych punktów sprzedaży street food w Polsce. Sieć stawia przede wszystkim na jakość, dlatego oferuje przyczepy gastronomiczne, które są designerskie i stworzone z dbałością o każdy szczegół. Marka utrzymuje najwyższą jakość, czym chce odczarować postrzeganie tradycyjnego kebabu.
Polacy uwielbiają jedzenie na mieście, dlatego sprzedaż kebabu z mobilnego punktu sprzedaży to pomysł na biznes wpisujący się w modę na street food. W połączeniu z niepowtarzalnym smakiem opartym o autorską recepturę otrzymaliśmy sprawdzony pomysł na rentowny biznes. Jakość potraw, obsługa i estetyka punktu sprzedaży ma ogromne znaczenie dla współczesnego konsumenta. Dzięki wyjątkowemu produktowi i wykwalifikowanemu zespołowi możemy zaoferować im produkty, które znają, a to przekłada się na bezpośredni zysk franczyzobiorcy.
Mobilne punkty sprzedaży mają znaczącą przewagę nad restauracjami stacjonarnymi, ponieważ są zlokalizowane przed centrami handlowymi, na osiedlach oraz przy ruchliwych ulicach. Bafra Kebab zyskuje znaczne uznanie w mniejszych miejscowościach, ponieważ integruje lokalną społeczność. Franczyzobiorca nie ponosi kosztów związanych z adaptacją lokalu na restaurację.
Jaka jest nasza recepta na sukces?
- łatwo dostępny, lubiany przez każdego produktu;
- częste dostawy od lokalnych dostawców;
- rozpoznawalny smak oparty na autorskich recepturach;
- profesjonalnie wyszkolony zespół;
- wysokie standardy i rozpoznawalna marka;
- dopracowane procedury wewnętrzne.
NAJCZĘSTSZE PYTANIA:
1. Od czego zacząć?
Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń. Przedstawimy Ci wszystkie możliwości i zaprosimy na niezobowiązujące spotkanie w siedzibie naszej firmy, podczas którego poznasz nas od kuchni i spróbujesz naszych dań. Przed wejściem w biznes trzeba go poznać od podszewki.
2. Czy muszę rezygnować z dotychczasowej pracy?
Nie ma znaczenia czy pracujesz na etacie, prowadzisz swoją działalność czy zajmujesz się rodziną. Nasz koncept to jedyny biznes, dzięki któremu z niczego nie trzeba rezygnować. Każdy może zostać naszym franczyzobiorcą, niezależnie od doświadczenia i wykonywanego zawodu.
3. Jakiej kwoty potrzebuję na start?
Większość naszych klientów finansuje swój biznes leasingiem, dlatego już 50 tys. złotych umożliwia uruchomienie dochodowego biznesu. Nie musisz się na tym znać, poprowadzimy Cię krok po kroku.
4. Jak znaleźć odpowiednią lokalizację?
Mamy największe doświadczenie na rynku street food w pozyskiwaniu lokalizacji, dlatego w ramach współpracy zapewnimy Ci miejsce z dużym przepływem klientów. Do Ciebie należy decyzja, gdzie będziesz prowadzić swój biznes.
5. Czy muszę mieć magazyn?
Nasze przyczepy są tak skonstruowane, że pomieszczą towar na klika dni przy dużym ruchu, dlatego nie trzeba mieć magazynu. Ponadto zapewniamy dostawy kilka razy w tygodniu.
6. Czy muszę się na tym znać?
Nie musisz mieć doświadczenia. Przeszliśmy na własnej skórze każdy etap prowadzenia mobilnego biznesu, ponieważ sami pracowaliśmy na punktach sprzedaży i zdobyliśmy szerokie doświadczenie. Bez obaw, nauczymy Cię wszystkiego.
Naszym franczyzobiorcom zapewniamy:
- nowoczesną, w pełni wyposażoną przyczepę, gotową do pracy;
- najlepsze lokalizacje w całej Polsce;
- wsparcie w założeniu i prowadzeniu biznesu na każdym etapie;
- prawa do używania znaku Bafra Kebab;
- wsparcie marketingowe: social media, akcje promocyjne;
- pakiet szkoleń teoretycznych i praktycznych;
- kompleksowe zaopatrzenie z jednego centralnego magazynu;
- obsługę serwisową;
- stałą pomoc operacyjną.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
28
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyza Bafra Kebab została tak zaprojektowana, aby każdy franczyzobiorca poprzez szereg szkoleń zarówno praktycznych jak i teoretycznych nabył pełną wiedzę jak poprowadzić ten biznes. Franczyza Bafra Kebab to „Franczyza pod klucz”, co oznacza że franczyzobiorca zdobywa nie tylko wiedzę w zakresie prowadzenia sprzedaży kebabów, ale także całe know-how prowadzenia biznesu.
Naszym franczyzobiorcom zapewniamy:
- nowoczesną, w pełni wyposażoną przyczepę, gotową do pracy;
- najlepsze lokalizacje w całej Polsce;
- wsparcie w założeniu i prowadzeniu biznesu na każdym etapie;
- prawa do używania znaku Bafra Kebab;
- wsparcie marketingowe: social media, akcje promocyjne;
- pakiet szkoleń teoretycznych i praktycznych;
- kompleksowe zaopatrzenie z jednego centralnego magazynu;
- obsługę serwisową;
- stałą pomoc operacyjną.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Jutrzenki 99 lok. 101, 02-231 Warszawa
+48 537 631 631
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Olesiak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
W nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, w jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski.
Andrzej Stańczyk zainwestował w Bafra Kebab w środku toczącej się pandemii. Co przekonało franczyzobiorcę?
Bafra Kebab to sieć punktów sprzedaży street food, należąca do firmy Sweet Gallery. Marka mimo pandemii zanotowała wzrost sprzedaży o 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku.

– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!

Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.
Antoni Policht otworzył restaurację pomimo lockdownu gastronomii. Czy nie żałuje swojej decyzji?
Czy model biznesowy wymyślony w XIX wieku może działać w startupie? Franczyzowa firma Stava udowadnia, że tak.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.