Granit Parts Części Zamienne

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zostań ambasadorem marki Granit Parts
Zaoferuj coś, czego naprawdę szukają klienci – szeroki wybór części do maszyn rolniczych i budowlanych, bez kompromisów. Sprawdzona jakość, szybka dostępność i tysiące produktów w jednym miejscu to fundament twojej przewagi. Z takim zapleczem możesz budować sklep, który nie tylko działa, ale sprzedaje już od pierwszego dnia.
Granit oferuje gotowy model biznesowy, który został przetestowany na rynku. Dzięki temu partner SPG Granit unika wielu błędów charakterystycznych dla nowych podmiotów na lokalnym rynku.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
40
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Udział w początkowych kosztach
Sprzedajemy całe wyposażenie, tj. regały ekspozycyjne, obrandowanie (plafon Granit) zewnętrzne i wewnętrzne za przysłowiową złotówkę. - Sprawdzony model biznesowy
Granit oferuje gotowy model biznesowy, który został przetestowany na rynku. Dzięki temu partner SPG Granit unika wielu błędów charakterystycznych dla nowych podmiotów na lokalnym rynku. - Wsparcie w zarządzaniu
Granit oferuje wsparcie na różnych etapach prowadzenia biznesu, w tym szkolenia dla właścicieli i personelu, pomoc w wyborze lokalizacji oraz wsparcie operacyjne. - Rozpoznawalna marka
Dołączenie do sieci partnerskiej SPG Granit pozwala działać pod szyldem znanej i cenionej marki, największego dostawcy części dla rolnictwa w Europie, co ułatwia w pozyskiwaniu klientów oraz budowaniu solidnego zaufania. - Marketing i promocja
Granit prowadzi kampanie marketingowe na poziomie ogólnokrajowym, co zmniejsza koszty reklamy po stronie partnera SPG Granit. Dostęp do materiałów marketingowych i promocyjnych jest dodatkowym atutem. - Niższe ryzyko biznesowe
Statystyki pokazują, że biznes prowadzony w ramach znanej i rozpoznawalnej marki na rynku krajowym ma większe szanse na przetrwanie niż nowe, samodzielne przedsiębiorstwa, ponieważ korzystają z wiedzy i doświadczenia dostawcy systemu. - Gotowy plan rozwoju
Granit oferuje jasno określony pięcioletni plan rozwoju, dzięki czemu partner SPG Granit wie, jakie kroki powinien podjąć, aby rozwijać swój biznes - Narzędzie wspierające sprzedaż
Narzędzie PartnerShop – dostęp do tysięcy produktów GRANIT dla klienta detalicznego wprost ze strony Granit. Wsparcie sprzedaży dla rynków lokalnych. - Darmowa logistyka
Bezpłatne wysyłki towaru na adres sklepu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Początkowa inwestycja – zakup towaru ok. 300 tys. zł netto
- Brak opłat licencyjnych
- Brak opłat marketingowych
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wizualizacje zewnętrzna – Dbałość o jednoznaczną identyfikację marki, pod jaką prowadzony jest sklep SPG Granit Parts.
Wizualizacja wewnętrzna – Utrzymanie standardów ekspozycji produktów.
Nagradzamy dbałość o odpowiednią prezentację produktów SPG Granit Parts w sklepie,
w tym:
- ekspozycja kluczowych produktów;
- regularne monitorowanie zapasu na regałach i sukcesywne ich uzupełnianie (brak pustych miejsc na regale);
- ekspozycja materiałów promocyjnych, reklamowych dostarczanych przez Granit Parts.
Utrzymanie wysokich standardów obsługi klienta.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Granit Parts Części Zamienne Sp. z o.o. Sp. k.
Sady, ul. Rolna 8, 62-080 Tarnowo Podgórne
+48 667 747 080
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Filip Piczman
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Granit Parts Części Zamienne Sp. z o.o. Sp. k. (Sady, ul. Rolna 8, 62-080 Tarnowo Podgórne). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Granit Parts Części Zamienne oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie czescigranit.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Krok po kroku opisujemy, jak zarabiać na wynajmie mieszkań i lokali. Sprawdzamy, który biznes sezonowy jest najbardziej zyskowny. Radzimy, jak rozwinąć sieć franczyzową za granicą. Jarosław Szanajca, założyciel Dom Development, opowiada nam jak zbudował firmę gigant od zera.
Sklepy Granit to pomysł na biznes wart rozważenia na terenach, gdzie jest dużo gospodarstw rolnych. Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży.
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Gościem specjalnym Forum Edukacyjnego na XV Targach Franczyza będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”.

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.

Dowiedz się, jak otworzyć sklep pod marką Żabka. Bezpłatny webinar dla cudzoziemców.
Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.
Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.
– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.