Pijalnia Wódki i Piwa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 50 tysięcy mieszkańców , ale przystajemy na wyjątki od tej reguły po analizie rynku w danej lokalizacji. Proszę wskazać nam lokalizacje i razem ocenimy czy to będzie rentowna lokalizacja.
Jesteśmy znaną marką w segmencie barów bistro. W dużych miastach na terenie całej Polski otworzyliśmy z pełnym sukcesem pod szyldem Pijalni Wódki i Piwa już 34 lokale oraz 1 lokalizacje w Berlinie. Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa. Poszukujemy także osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią i chcą rozpocząć dochodową działalność.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
34 lokale oraz 1 lokalizacja w Berlinie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
- ciągłe wsparcie franczyzobiorcy przez franczyzodawcę,
- doradztwo „non stop” - dobre porady przez telefon lub osobiście,
- krótki czas zwrotu z inwestycji - maksymalnie 2 lata,
- opatentowana marka + wypracowane przez 17 lat „know how” sieci,
- pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych,
- koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
- sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane,
- w razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu, zakup wyposażenia,
- grafik sieci, który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu,
- pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
- przekazanie receptur naszych dań oraz drinków,
- szkolenie z zakresu przygotowania dań , drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu,
- zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji.
Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:
- od 60 tys. zł,
*orientacyjna cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 mkw. i charakterze gastronomicznym, - od 100-120 tys. zł,
*orientacyjna cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 mkw. i charakterze gastronomicznym.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- zaangażowanie i pracę własną zaczynając już od procesu budowy,
- czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem - bez tego będzie trudno o sukces,
- wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60-120 mkw. (do 150 mkw. max) lub gotowość do znalezienia lokalu,
- lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy,
- lokal przy rynkach i placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście,
- budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym,
- jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” naszej ekipy pracującej na Twoją rzecz w tym szkolenie oraz elementy „know how” sieci. Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto,
- opłaty franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie,
- utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków, shotów, obsługa barmańska,
- dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola, napoje alkoholowe, piwo,
- dbanie o wizerunek firmy,
- utrzymanie lokalu w klimacie jak lokal, które już powstały,
- odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70, 80, 90,
- dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
- wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci,
- uczestnictwo w promocji stałej sieci Halo poniedziałek,
- uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów,
- terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Klujew
manager ds. rozwoju sieci Pijalni Wódki i Piwa tel: +48 693 034 110
e- mail: tomasz.klujew@mexpolska.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mex Polska S.A. (ul. Piotrkowska 60, 90-105 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pijalnia Wódki i Piwa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mexpolska.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zdrowa Krowa otworzyła część swoich lokali, pomimo trwającego lockdownu gastronomii. Jak wygląda praca otwartych restauracji i czy klienci nie boją się do nich przychodzić?
Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.

Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.
Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.