Pijalnia Wódki i Piwa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 50 tysięcy mieszkańców , ale przystajemy na wyjątki od tej reguły po analizie rynku w danej lokalizacji. Proszę wskazać nam lokalizacje i razem ocenimy czy to będzie rentowna lokalizacja. 

Jesteśmy znaną marką w segmencie barów bistro. W dużych miastach na terenie całej Polski otworzyliśmy z pełnym sukcesem pod szyldem Pijalni Wódki i Piwa już 34 lokale oraz 1 lokalizacje w Berlinie. Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa. Poszukujemy także osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią i chcą rozpocząć dochodową działalność.

 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

34 lokale oraz 1 lokalizacja w Berlinie

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Oferujemy:

  • ciągłe wsparcie franczyzobiorcy przez franczyzodawcę,
  • doradztwo „non stop” - dobre porady przez telefon lub osobiście,
  • krótki czas zwrotu z inwestycji - maksymalnie 2 lata,
  • opatentowana marka + wypracowane przez 17 lat „know how” sieci,
  • pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych,
  • koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
  • sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane,
  • w razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu, zakup wyposażenia,
  • grafik sieci,  który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu,
  • pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
  • przekazanie receptur naszych dań oraz drinków,
  • szkolenie z zakresu przygotowania dań , drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu,
  • zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji.

Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:

  • od 60 tys. zł,
    *orientacyjna cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 mkw. i charakterze gastronomicznym,
  • od 100-120 tys. zł,
    *orientacyjna cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 mkw. i charakterze gastronomicznym.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • zaangażowanie i pracę własną zaczynając już od procesu budowy,
  • czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem - bez tego będzie trudno o sukces,
  • wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60-120 mkw. (do 150 mkw. max) lub gotowość do znalezienia lokalu,
  • lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy,
  • lokal przy rynkach i placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście,
  • budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym,
  • jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” naszej ekipy pracującej na Twoją rzecz w tym szkolenie oraz elementy „know how” sieci. Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto,
  • opłaty franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie,
  • utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków, shotów, obsługa barmańska,
  • dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola, napoje alkoholowe, piwo,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • utrzymanie lokalu w klimacie jak lokal, które już powstały,
  • odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70, 80, 90,
  • dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
  • wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci,
  • uczestnictwo w promocji stałej sieci Halo poniedziałek,
  • uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów,
  • terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Mex Polska S.A.

ul. Piotrkowska 60, 90-105 Łódź

(42) 634 67 30

biuro@mexpolska.pl

mexpolska.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Tomasz Klujew

manager ds. rozwoju sieci Pijalni Wódki i Piwa tel: +48 693 034 110

e- mail: tomasz.klujew@mexpolska.pl

 

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Pijalnia Wódki i Piwa.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.