Pijalnia Wódki i Piwa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 50 tysięcy mieszkańców , ale przystajemy na wyjątki od tej reguły po analizie rynku w danej lokalizacji. Proszę wskazać nam lokalizacje i razem ocenimy czy to będzie rentowna lokalizacja.
Jesteśmy znaną marką w segmencie barów bistro. W dużych miastach na terenie całej Polski otworzyliśmy z pełnym sukcesem pod szyldem Pijalni Wódki i Piwa już 34 lokale oraz 1 lokalizacje w Berlinie. Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa. Poszukujemy także osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią i chcą rozpocząć dochodową działalność.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
34 lokale oraz 1 lokalizacja w Berlinie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
- ciągłe wsparcie franczyzobiorcy przez franczyzodawcę,
- doradztwo „non stop” - dobre porady przez telefon lub osobiście,
- krótki czas zwrotu z inwestycji - maksymalnie 2 lata,
- opatentowana marka + wypracowane przez 17 lat „know how” sieci,
- pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych,
- koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
- sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane,
- w razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu, zakup wyposażenia,
- grafik sieci, który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu,
- pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
- przekazanie receptur naszych dań oraz drinków,
- szkolenie z zakresu przygotowania dań , drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu,
- zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji.
Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:
- od 60 tys. zł,
*orientacyjna cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 mkw. i charakterze gastronomicznym, - od 100-120 tys. zł,
*orientacyjna cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 mkw. i charakterze gastronomicznym.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- zaangażowanie i pracę własną zaczynając już od procesu budowy,
- czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem - bez tego będzie trudno o sukces,
- wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60-120 mkw. (do 150 mkw. max) lub gotowość do znalezienia lokalu,
- lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy,
- lokal przy rynkach i placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście,
- budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym,
- jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” naszej ekipy pracującej na Twoją rzecz w tym szkolenie oraz elementy „know how” sieci. Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto,
- opłaty franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie,
- utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków, shotów, obsługa barmańska,
- dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola, napoje alkoholowe, piwo,
- dbanie o wizerunek firmy,
- utrzymanie lokalu w klimacie jak lokal, które już powstały,
- odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70, 80, 90,
- dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
- wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci,
- uczestnictwo w promocji stałej sieci Halo poniedziałek,
- uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów,
- terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Klujew
manager ds. rozwoju sieci Pijalni Wódki i Piwa tel: +48 693 034 110
e- mail: tomasz.klujew@mexpolska.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.

Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.
Antoni Policht otworzył restaurację pomimo lockdownu gastronomii. Czy nie żałuje swojej decyzji?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.