Pijalnia Wódki i Piwa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 50 tysięcy mieszkańców , ale przystajemy na wyjątki od tej reguły po analizie rynku w danej lokalizacji. Proszę wskazać nam lokalizacje i razem ocenimy czy to będzie rentowna lokalizacja. 

Jesteśmy znaną marką w segmencie barów bistro. W dużych miastach na terenie całej Polski otworzyliśmy z pełnym sukcesem pod szyldem Pijalni Wódki i Piwa już 34 lokale oraz 1 lokalizacje w Berlinie. Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa. Poszukujemy także osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią i chcą rozpocząć dochodową działalność.

 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

34 lokale oraz 1 lokalizacja w Berlinie

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

 

Oferujemy:

  • Ciągłe wsparcie Franczyzobiorcy przez Franczyzodawcę;
  • Doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon lub osobiście;
  • Krótki czas zwrotu z inwestycji – maksymalnie 2 lata;
  • Opatentowana marka + wypracowane przez 17 lat „know how” sieci;
  • Pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych. 
  • Koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju;
  • Sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane
  • W razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu , zakup wyposażenia.
  • Grafik sieci ,  który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu;
  • Pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów;
  • Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków;
  • Szkolenie z zakresu przygotowania dań , drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu;
  • Zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych;

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji.

Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:

  • Od 60 tys. zł 
    *ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 m2 i charakterze gastronomicznym.
  • Od 100-120 tys. zł 
    *ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 m2 i charakterze gastronomicznym.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Zaangażowanie i pracę własną zaczynając już od procesu budowy;
  • Czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem – BEZ tego będzie trudno o sukces;
  • Wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60 – 120 m2 (do 150 m2 max) lub gotowość do znalezienia lokalu;
  • Lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy;
  • Lokal przy rynkach i placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście.
  • Budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym.
  • Jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” naszej ekipy pracującej na Twoją rzecz w tym szkolenie oraz elementy „know how” sieci. Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto.
  • Opłaty Franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie.
  • Utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków , shotów , obsługa barmańska;
  • Dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola , napoje alkoholowe , piwo.
  • Dbanie o wizerunek firmy;
  • Utrzymanie lokalu w klimacie jak lokale , które już powstały;
  • Odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70,80,90;
  • Dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych.
  • Wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci;
  • Uczestnictwo w promocji stałej sieci HALO poniedziałek
  • Uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów
  • Terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Mex Polska SA

ul. Piotrkowska 60, 90-105 Łódź

(+48 42) 634 67 30

biuro@mexpolska.pl

mexpolska.pl/franczyza/

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Tomasz Klujew

Manager ds. rozwoju sieci Pijalni Wódki i Piwa

tel: +48 693 034 110

e- mail: tomasz.klujew@mexpolska.pl

 

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Pijalnia Wódki i Piwa.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.