Pijalnia Wódki i Piwa
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
OBYWATELU, WEŹ SPRAWY W SWOJE RĘCE I OTWÓRZ KULTOWĄ PIJALNIĘ WÓDKI I PIWA W SWOIM MIEŚCIE
Pijalnia Wódki i Piwa to marka, która w Polsce działa od 2010 roku i obecnie posiada ponad 36 lokalizacji. Od początku pod szyldem Mex Polska S.A. spółki notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pijania Wódki i Piwa jest najszybciej rozwijającym się konceptem drink bary w segmencie bistro w Polsce. Zostań franczyzobiorcą i stań się częścią dynamicznej organizacji z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży restauracyjnej.
Ideą tego pomysłu jest, aby w niecodziennej scenerii, przez 24 godziny na dobę oferować swoim gościom, po bardzo przystępnych cenach, typowe dla tamtych czasów, proste przekąski takie jak: zimne nóżki, śledzik czy tatar oraz wybrane rodzaje napojów alkoholowych i bezalkoholowych.
NAJBARDZIEJ IKONICZNA MARKA DRINK BAR W SEGMENCIE BISTRO NA RYNKU W POLSCE
- Nasze lokale zna ponad 80% dorosłych Polaków
- Jesteśmy obecni na Polskim rynku gastronomicznym ponad 15 lat
- 95% Gości ocenia naszą cytrynówkę jako najlepszą.
NOWOCZESNA MARKA, KTÓRA UMIE ZNALEĆ POŁĄCZENIE Z HISTORIĄ
- wyjątkowy wystrój jak i specjalnie wyszkolony personel umożliwia konsumentom odbycie niezwykłej podróży w czasie i cofnięcie się do lat 60-tych XX w., tj. do Polski z okresu PRL.
- Rozwijamy się najszybciej w rosnącym segmencie rynku barów bistro.
- Budujemy sprzedaż dzięki centralnym i lokalnym kampaniom marketingowym. Wsparcie dla Twojej restauracji uszyjemy na miarę.
JESTEŚMY CZĘŚCIĄ GRUPY MEX POLSKA S. A.
- Dostarczymy Ci standardy, szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do samodzielnego prowadzenia Pijalni Wódki i Piwa.
- Zapewniamy najlepsze produkty alkoholowe oraz piwo w najlepszych cenach, dzięki sprawnej sieci dystrybucyjnej i certyfikowanym partnerom.
DYNAMICZNY I BEZPIECZNY MODEL BIZNESOWY
- W ciągu ostatnich trzech lat sieć naszych lokalizacji powiększyła się o ponad 90%! Pijalnia Wódki i Piwa w Polsce to obecnie 36 Pijalni.
- Niezależnie od tego jaką dużą powierzchnią dysponujesz, dostosujemy się do Ciebie
- Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 30 tysięcy mieszkańców na terenie całej Polski.
Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią, ale także przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
36 lokalizacji
- Augustów, Rynek Zygmunta Augusta 28
- Białystok, ul. Lipowa 3/5
- Bydgoszcz, ul. Podwale 12/Magdzińskiego
- Częstochowa, ul. Jerzego Waszyngtona 18
- Gdańsk, ul. Długi Targ 35/38
- Gliwice, ul. Raciborska 1
- Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 135
- Jelenia Góra, Pl. Niepodległości 1
- Katowice, ul. Mariacka 8
- Kielce, ul. Św. Leonarda 23
- Koszalin, ul. Zwycięstwa 25
- Kraków, Pl. Nowy 7
- Kraków, ul. Szewska 20
- Kraków, ul. Floriańska 34
- Legnica, ul. Zamkowa 8
- Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 24
- Łódź, ul. Piotrkowska 92
- Olsztyn, ul. Staromiejska 6
- Opole, ul. Książąt Opolskich 2-6
- Pabianice, ul. Zamkowa 1
- Poznań, Stary Rynek 85
- Poznań, ul. Wrocławska 8
- Radom, ul. Moniuszki 18
- Rzeszów, ul. Mickiewicza 4
- Sosnowiec, ul. Warszawska 3/36
- Suwałki, ul. Tadeusza Kościuszki 80
- Szczecin, ul. Ks. Bogusława X 4/2
- Toruń, Rynek Staromiejski 26/27/Chełmińska 1
- Tychy, Al. Jana Pawła II 10
- Warszawa, ul. Nowy Świat 19
- Warszawa, ul. Nowy Świat 22/28 pawilony 2 i 3
- Warszawa, ul. Nowogrodzka 27
- Wrocław, ul. Ruska 51/51B
- Wrocław, ul. Rynek – Ratusz 13-14
- Wrocław, ul. Św. Mikołaja 8-11
- Żary, ul. Zamkowa 1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wszystkie Pijalnie franczyzowe otrzymują dedykowane wsparcie w prowadzeniu biznesu. Franczyzobiorcy otrzymują opiekę Franchise Business Coacha, który na co dzień kontaktuje z menadżerami Pijalni i regularnie daje informację zwrotną w celu zwiększenia efektywności i zyskowności biznesu.
Oferujemy:
- DOŚWIADCZENIE wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy.
- PROCEDURY koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych.
- LOKALIZACJA pomoc - doradztwo „non stop” - dobre porady przez telefon i osobiście dotyczące wyboru koncepcji i lokalizacji.
- RENTOWNOŚĆ rozwiązania minimalizujące koszty wystroju.
- LEASING pomoc w uzyskaniu wsparcia finansowego na budowę lub zakup wyposażenia.
- MODEL FINANSOWY Atrakcyjny model finansowy, szybki zwrot z inwestycji.
- PROJEKT I BUDOWA Wsparcie w zaprojektowaniu i budowie Pijalni.
- PODRĘCZNIK OPERACYJNY Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków
- KNOW HOW Prawo do prowadzenia lokalu pod marką Pijalnia Wódki i Piwa.
- ROZWÓJ Szkolenia dla franczyzobiorcy i jego kadry kierowniczej.
- WSPARCIE I COACHING Ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych.
- WYMIANA DOŚWIADCZEŃ Przynależność do forum franczyzowego
- MARKETING Współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.
- PARTNERZY SIECI stałe zniżki u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napojów.
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa to prowadzenie własnego lokalu we współpracy z doświadczonym operatorem restauracji, firmą Mex Polska.
Wypracowany zysk z prowadzenia restauracji w całości zostaje u franczyzobiorcy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- UMOWA FRANCZYZOWA 5 lat z możliwością przedłużenia
- OPŁATA WSTĘPNA 5 000 PLN (jednorazowa)
- OPŁATA FRANCZYZOWA 2% comiesięcznego obrotu, nie mniej niż 1000 zł miesięcznie (opłata miesięczna)
INWESTYCJA:
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa wiąże się z koniecznością poniesienia jednorazowego kosztu od 75 000 PLN do 140 000 PLN w zależności od wielkości lokalu i jego przystosowania do potrzeb gastronomii oraz lokalizacji.
Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:
Od 75 tys. zł netto
*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60 m2 i charakterze gastronomicznym. Idealne dla małych miejscowości 30-40 tys. mieszkańców.
Od 110-140 tys. zł netto
*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 100 m2 i charakterze gastronomicznym.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Idealny Franczyzobiorca to osoba zmotywowana, pełna pasji do prowadzenia biznesu gastronomicznego i przedsiębiorcza. Poszukujemy osób, które są otwarte, gotowe do zdobywania nowej wiedzy. Doświadczenie w branży gastronomicznej jest dużym atutem kandydata, aczkolwiek każda zaangażowana osoba, po odpowiednim przeszkoleniu może prowadzić Pijalnie Wódki i piwa na wysokim poziomie.
Pijalnia Wódki i Piwa musi posiadać salą konsumpcyjną, która oferuje naszym Obywatelom dedykowaną przestrzeń do dzielenia się naszymi pysznymi smakołykami.
- lokalizacja na poziomie ulicy, miejsce z witryną lub oknami na ulicę.
- wejście od głównej ulicy
- duży ruch pieszy
- lokalizacje w centrum miasta
- miejsca na ogródek sezonowy dla gości i dostawców
- docelowa powierzchnia od 60 do 120 m2 (nie więcej niż 150m2)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Klujew
manager ds. rozwoju sieci Pijalni Wódki i Piwa tel: +48 693 034 110
e-mail: tomasz.klujew@mexpolska.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mex Polska S.A. (ul. P.O.W. 25; 90-105 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pijalnia Wódki i Piwa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mexpolska.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sfinks i Intermarché otwierają we franczyzie, Mex Polska Liczy zyski, a Żabka przygotowuje się do lata. Przegląd tygodnia 11-18 maja.
Da Grasso otwiera kolejny lokal, Sfinks chce do Egiptu, a Dr Irena Eris na giełdę. Przegląd tygodnia 17-24 czerwca.
Fit Cake otworzył placówkę w Rumunii, Bricomarché kontynuuje ekspansję w Polsce, a 7 Street wprowadził do menu burgera i pizzę z owadami. Przegląd tygodnia 20-25 marca.
Sfinks i Mex Polska podliczają zyski, Mr Hamburger chce ogłosić upadłość. Przegląd tygodnia 27 listopada – 3 grudnia.
4Mobility i Blinkee.city łączą floty i oferty, Bricomarché otwiera kolejne bricomarty, a Coccodrillo układa się z wierzycielami. Przegląd tygodnia 12-16 kwietnia.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.