Fit Cake

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Sieć franczyzowa Fit Cake

Zostań partnerem pierwszej w Polsce, a zarazem największej i najszybciej rozwijającej się sieci niecukierni w Polsce. Nie musisz mieć doświadczenia ani znać się na kulinariach, wystarczą chęci i zaangażowanie. Resztę zrobimy razem!

Jeśli masz świadomość, że cukier nie krzepi tylko szkodzi i chcesz wziąć udział w rewolucji, która zmienia nawyki żywieniowe Polaków na zdrowsze, Fit Cake jest dla Ciebie! W zgodzie ze swoimi przekonaniami możesz otworzyć biznes, w którym szybko wypracujesz zyski – nawet już po trzech miesiącach! 

Sieć franczyzowa Fit Cake to rewolucja w cukiernictwie, ponieważ z założenia rezygnuje właśnie z… cukru. Od początku, czyli od 2016 roku niezmiennie wierna jest hasłu „NO SUGAR, NO PROBLEM”. Przez kolejne lata do swoich priorytetów dopisała jeszcze: no gluten i vegan. W Internecie znajdziesz dziesiątki artykułów o marce, które przybliżą koncept oraz uwiarygodnią nasz profesjonalizm. Szczegóły znajdziesz też na stronie http://fitcake.pl/#franczyza

Wiarygodność i doświadczenie Fit Cake

Fit Cake to pierwszy tego typu koncept w kraju. Dziś jest liderem w swojej branży. Pod szyldem niecukierni działa blisko 20 lokali w całej Polsce. Marka znalazła też wielu naśladowców i imitatorów. Jednak żaden z nich nie zbliża się nawet do oryginału. Na korzyść sieci działa bowiem duże doświadczenie i wypracowana wiarygodność. Autorskie receptury tworzy Ewelina Choińska, która od lat z sukcesem wprowadza na rynek innowacyjne fit słodycze, a ponadto jest utytułowaną zawodniczką fitness. Wie więc czego poszukują osoby aktywne, chcące się zdrowo odżywia, a jest to główna grupa klientów sieci. Stawiamy na jakość. Potwierdzają to franczyzobiorcy, którzy podkreślają, że desery z Fit Cake bronią się same. A klienci, nawet jeśli próbują innych ciast bez cukru, zawsze wracają do naszej niecukierni. Marka ma też wysokie noty u fit recenzentów w całej Polsce. Pro publico bono współpracuje z fundacjami opiekującymi się diabetykami i osobami z celiakią.

Autorskie fit słodycze z Fit Cake

Fit Cake produkuje desery świeże, zbilansowane, tworzone na bieżąco, z krótkim terminem przydatności, ale także z krótką etykietą. Znajduje się na niej dokładny opis składu, kaloryczność oraz rozkład makroskładników. Wszystkie składniki są naturalne. Sieć posiada certyfikat producenta żywności bezglutenowej. Desery Fit Cake stanowią alternatywę dla tradycyjnych słodyczy z cukrem, którego Polacy spożywają niebezpiecznie dużo. 

Pierwsza polska sieć niecukierni oferuje szeroki asortyment fit słodyczy, w tym przede wszystkim: ciasta bez cukru, torty bezglutenowe, batony funkcjonalne, nowatorskie desery w słoiczkach, wegańskie lody czy koktajle warzywno-owocowe. 

Świadomi klienci Fit Cake

Marka adresuje swoje produkty do ludzi świadomie się odżywiających, sportowców, osób ze schorzeniami takimi jak: cukrzyca, celiakia, otyłość, do alergików. Fit Cake zaopatruje siłownie w dużych miastach, a także placówki dla dzieci na specjalnych dietach (przedszkola i szkoły), stowarzyszenia diabetyków, instytucje rozrywkowe. Przygotowuje wyjątkowe „słodkie” stoły na przyjęcia i imprezy okolicznościowe.

Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami i nie oszczędzają na zdrowiu. Dlatego jakościowy, zdrowy produkt może osiągać coraz wyższe ceny. Tradycyjne cukiernie odchodzą do przeszłości, a rynek zdrowych przekąsek z roku na rok jest coraz silniejszy. Jeśli chcesz dołączyć do fit rewolucji i zostać gastropionierem zadzwoń (tel. 506110030). Jeśli ktoś Cię ubiegnie, chętnie zobaczymy Cię w naszej sieci jako Gościa.

Przewaga systemu franczyzowego Fit Cake nad innymi konceptami:

  • wiarygodność, wynikająca z tego, że marka nie jest nowicjuszem na rynku, zna jego realia, a wszystkie lokale franczyzowe utrzymały się mimo niesprzyjających warunków gospodarczych;
  • odporność na kryzysy - Fit Cake ma świetnie rozwinięty system dowozów, aplikację do zamówień online i system lojalnościowy;
  • niewysoki koszt inwestycji na poziomie 1 tys. zł do 1 m powierzchni lokalu przy wysokich obrotach zaraz po uruchomieniu (średnia wartość obrotów w miesiącu wynosi od 30 do 60 tys. zł);
  • księga autorskich przepisów na fit desery i ciasta bez cukru, regularnie odświeżana i wzbogacana (franczyzobiorcy przechodzą w tej kwestii bardzo szczegółowe przeszkolenie);
  • wsparcie marketingowe (sieć obsługuje medianie profesjonalna agencja PR, co zapewnia jej dobrą pozycję w sieci);
  • podręcznik operacyjny w którym znajdziesz wszystkich dostawców, zdjęcia, porady;
  • podręcznik HACCP – niezbędny i wymagany przez Sanepid; 
  • projekt technologiczny, zgodnie z którym będzie tworzona placówka, oraz dzięki któremu wykorzystamy w 101% możliwości lokalu 
  • motywujący system nagród dla najlepszych franczyzobiorców;
  • elastyczne podejście do każdego inwestora i pomoc na wszystkich etapach zakładania biznesu, a potem stała ewaluacja i wsparcie rozwoju.

Więcej informacji znajdziesz w naszych mediach franczyzowych: instagram ifacebook.

JEDNOSTKI WŁASNE

2

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  • Placówki franczyzowe gotowe: 20,
  • Placówki franczyzowe w realizacji: 10.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • na każdym etapie współpracy zapewniamy wszechstronną i aktywną pomoc opiekuna w prowadzeniu restauracji pod silną i rozpoznawalną marką w oparciu o sprawdzony przez wiele lat w sieci własnej model biznesowy,
  • kompleksowe szkolenia produktowe, operacyjne i techniczne oraz warsztaty dla cukierników,
  • aktualizowany przez cały okres trwania umowy „podręcznik operacyjny”- lista przepisów,
  • biznesowa ocena lokalizacji, projekt aranżacji wnętrza restauracji (rozwiązania minimalizujące koszty wystroju), dobór wyposażenia lokalu,
  • procedury BHP, instrukcje,
  • opatentowana marka + know how,
  • silne lokalne i ogólnopolskie wsparcie marketingowe,
  • współpraca reklamowa w zakresie produkcji etykiet oraz opakowań (gwarancja niskiej ceny),
  • współpraca na preferencyjnych warunkach ze wskazanymi, sprawdzonymi dostawcami produktów i usług niezbędnymi do funkcjonowania lokalu,
  • dostęp do nowoczesnych technik i urządzeń wspierających sprzedaż i obsługę,
  • gwarancja terytorialna.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • minimalna kwota inwestycji 50 tys. zł netto 
  • istnieje możliwość zrobienia wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy franczyzowej, co pozwala na dokładne oszacowanie kosztów adaptacji pomieszczeń 
  • opłata wstępna po podpisaniu umowy licencyjnej: 30 tys. zł netto 
  • miesięczna opłata franczyzowa ustalana indywidualnie lub stała kwota 500 zł netto.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • minimalna liczba mieszkańców: 20 tys.,
  • punkt w łatwo dostępnej i widocznej lokalizacji, o dużym natężeniu ruchu pieszego, przy ulicach handlowych, na dużych osiedlach lub w galeriach handlowych, witryny od strony ulicy,
  • minimalna powierzchnia lokalu to 70 mkw.,
  • od franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

4 You Sp. z o.o.

ul. Przepiórcza 8, 16-001 Księżyno

506 110 030

kontakt@fitcake.pl

fitcake.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Rafał Kościuk

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Fit Cake.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.