Dobre Oko

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dobre Oko jest grupą salonów optycznych oferującą swoim klientom produkty najwyższej jakości od ponad 10 lat. Pracujemy tylko ze sprawdzonymi i zaufanymi dostawcami. Stawiamy duży nacisk na nieustanny rozwój swój oraz personelu tak aby jakoś obsługi utrzymać na najwyższym poziomie.
Oferta franczyzy skierowana jest do osób otwartych i kontaktowych, które nie boją się wyzwań i dążą do podnoszenia swoich kompetencji. Zarówno do osób posiadających doświadczenie w branży optycznej jak i do tych które nie mają z nią kontaktu ale chcą założyć własny, dochodowy biznes.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
12
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Know How czyli jak prowadzić salon optyczny z sukcesem,
- Wypracowane rabaty u partnerów,
- Wsparcie marketingowe,
- Szkolenia,
- Wspólne programy zakupowe,
- Nieustanne doradztwo i wsparcie,
- Rozwój,
- Znak towarowy,
- Podręcznik operacyjny,
- Pomoc w wyborze lokalizacji,
- Pomoc w aranżacji lokalu,
- Indywidualne szkolenie franczyzobiorcy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
80-120 tys. zł:
- Towar ok. 20-25 tys. zł,
- Meble ok. 15 tys zł,
- Przystosowanie lokalu ok. 15 tys. zł,
- Wyposażenie lokalu ok. 10 tys. zł,
- Wyposażenie gabinetu (ok. 40 tys zł) możliwy leasing lub kredyt.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal 50-70 mkw.,
- Gabinet do badania wzroku,
- Pozytywne nastawienie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
P.H.U. Dobre Oko Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander
ul. Lotosowa 31, 60-175 Poznań
600 605 353
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aleksandra Pilaczyńska- Aleksander
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma P.H.U. Dobre Oko Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander (ul. Lotosowa 31, 60-175 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dobre Oko oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie .
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Salon optyczny to – wbrew pozorom – biznes dla każdego. Ile trzeba w niego zainwestować i jak szybko pojawią się zyski?
– Inwestycja w salon optyczny powinna zwrócić się w 12-15 miesięcy – mówi Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander z sieci Dobre Oko.
Koncept Dobre Oko pomaga franczyzobiorcom w otwarciu salonu optycznego. Czy taki sklep to dochodowy biznes?
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.

W tym roku Kodano Optyk otworzył już cztery nowe salony. Jeśli utrzyma ubiegłoroczne tempo rozwoju, to sieć sporo urośnie.
Automaty vendingowe Pharmashop24 mogą stać w przeróżnych lokalizacjach. Marża na sprzedawanych w nich produktach jest bardzo wysoka.
Kodano Optyk zaczyna rozwój poprzez franczyzę. Jak otworzyć własny salon optyczny?
Marka Natura & Zdrowie buduje sieć sklepów zielarskich i ekologicznych.
Sklep pod marką Medicanna Premium dobrze sprawdzi się zarówno w dużych miastach, jak i małych miasteczkach. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję?

Jeszcze w tym roku otworzy się dziesięć sklepów franczyzowych pod marką Coffee Shop Poland. Czy to opłacalny biznes?
Sklepy medyczne w czasie pandemii nie zamknęły się nawet na jeden dzień. Czy każdy może prowadzić taką działalność?
Natalia Grabińska i Filip Guzdek byli po dwudziestce, gdy otworzyli gabinet Naturhouse. Jak sobie radzą w biznesie?
Sprzedaż zdrowej żywności to pomysł na biznes marki Spichlerz Zdrowia. Współpracę z firmą można nawiązać na dwa sposoby.
Obecnie szukamy alternatywnych sposobów na zbudowanie odporności i dobre zdrowie. A gdyby połączyć dbanie o zdrowie z zarabianiem pieniędzy?
W ostatnich miesiącach sprzedaż w automatach vendingowych Pharmashop24 wzrosła o 20-30 proc. Teraz marka wprowadza na rynek nowe lekomaty, które umożliwią nawet rozmowę z farmaceutą.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.