Dobre Oko

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dobre Oko jest grupą salonów optycznych oferującą swoim klientom produkty najwyższej jakości od ponad 10 lat. Pracujemy tylko ze sprawdzonymi i zaufanymi dostawcami. Stawiamy duży nacisk na nieustanny rozwój swój oraz personelu tak aby jakoś obsługi utrzymać na najwyższym poziomie.
Oferta franczyzy skierowana jest do osób otwartych i kontaktowych, które nie boją się wyzwań i dążą do podnoszenia swoich kompetencji. Zarówno do osób posiadających doświadczenie w branży optycznej jak i do tych które nie mają z nią kontaktu ale chcą założyć własny, dochodowy biznes.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
16
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Know How czyli jak prowadzić salon optyczny z sukcesem,
- Wypracowane rabaty u partnerów,
- Wsparcie marketingowe,
- Szkolenia,
- Wspólne programy zakupowe,
- Nieustanne doradztwo i wsparcie,
- Rozwój,
- Znak towarowy,
- Podręcznik operacyjny,
- Pomoc w wyborze lokalizacji,
- Pomoc w aranżacji lokalu,
- Indywidualne szkolenie franczyzobiorcy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
80-120 tys. zł:
- Towar ok. 20-25 tys. zł,
- Meble ok. 15 tys zł,
- Przystosowanie lokalu ok. 15 tys. zł,
- Wyposażenie lokalu ok. 10 tys. zł,
- Wyposażenie gabinetu (ok. 40 tys zł) możliwy leasing lub kredyt.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal 50-70 mkw.,
- Gabinet do badania wzroku,
- Pozytywne nastawienie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
P.H.U. Dobre Oko Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander
ul. Lotosowa 31, 60-175 Poznań
600 605 353
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aleksandra Pilaczyńska- Aleksander
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma P.H.U. Dobre Oko Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander (ul. Lotosowa 31, 60-175 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dobre Oko oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie .
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Katarzyna Graczyk była pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Z franczyzodawcą nie rozstała się do dziś. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży, żeby prowadzić salon optyczny?
Maria Janiak porzuciła korporację i otworzyła firmę we franczyzie. Jaką markę wybrała?

Izabela Wobszal próbowała swoich sił w różnych zawodach, aż wreszcie założyła własny salon optyczny. Jaka markę wybrała?
– Branża optyczna to jedna z niewielu, na które kryzysy popytowe czy podażowe nie wpływają w stopniu znaczącym – mówi Karol Kożusznik, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Kodano Optyk.
Kodano Optyk otworzył pierwsze salony franczyzowe. Jeden z nich prowadzi Grzegorz Gładysz. Jak ocenia współpracę z franczyzodawcą?
Maria Wilczak najpierw pracowała w sklepie medycznym, a później została jego właścicielką. Czy prowadzenie takiej placówki jest trudne?
Kodano Optyk gwarantuje franczyzobiorcom marżę na poziomie minimum 60 proc. W przypadku gdy takiej marży nie uda się osiągnąć - franczyzodawca refunduje różnicę.

W tym roku VisionOptyk otworzył już 12 nowych salonów. Ile trzeba zainwestować w biznes optyczny i jak długo czeka się na zwrot?
– To franczyza nie tylko dla osób z wykształceniem medycznym. Naszym franczyzobiorcą może zostać też dobry menedżer – mówi Arkadiusz Stępniewski z Salveo Medical Devices.
W tym roku Kodano Optyk otworzył już cztery nowe salony. Jeśli utrzyma ubiegłoroczne tempo rozwoju, to sieć sporo urośnie.
Automaty vendingowe Pharmashop24 mogą stać w przeróżnych lokalizacjach. Marża na sprzedawanych w nich produktach jest bardzo wysoka.
Kodano Optyk zaczyna rozwój poprzez franczyzę. Jak otworzyć własny salon optyczny?
Marka Natura & Zdrowie buduje sieć sklepów zielarskich i ekologicznych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.