Dobre Oko
![](https://img.franchising.pl/pl/512/84e/dobre_oko_logo_v1_granat.jpg)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dobre Oko jest grupą salonów optycznych oferującą swoim klientom produkty najwyższej jakości od ponad 10 lat. Pracujemy tylko ze sprawdzonymi i zaufanymi dostawcami. Stawiamy duży nacisk na nieustanny rozwój swój oraz personelu tak aby jakoś obsługi utrzymać na najwyższym poziomie.
Oferta franczyzy skierowana jest do osób otwartych i kontaktowych, które nie boją się wyzwań i dążą do podnoszenia swoich kompetencji. Zarówno do osób posiadających doświadczenie w branży optycznej jak i do tych które nie mają z nią kontaktu ale chcą założyć własny, dochodowy biznes.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
20
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Know How czyli jak prowadzić salon optyczny z sukcesem,
- Wypracowane rabaty u partnerów,
- Wsparcie marketingowe,
- Szkolenia,
- Wspólne programy zakupowe,
- Nieustanne doradztwo i wsparcie,
- Rozwój,
- Znak towarowy,
- Podręcznik operacyjny,
- Pomoc w wyborze lokalizacji,
- Pomoc w aranżacji lokalu,
- Indywidualne szkolenie franczyzobiorcy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
80-120 tys. zł:
- Towar ok. 20-25 tys. zł,
- Meble ok. 15 tys zł,
- Przystosowanie lokalu ok. 15 tys. zł,
- Wyposażenie lokalu ok. 10 tys. zł,
- Wyposażenie gabinetu (ok. 40 tys zł) możliwy leasing lub kredyt.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal 50-70 mkw.,
- Gabinet do badania wzroku,
- Pozytywne nastawienie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
P.H.U. Dobre Oko Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander
ul. Lotosowa 31, 60-175 Poznań
600 605 353
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aleksandra Pilaczyńska- Aleksander
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma P.H.U. Dobre Oko Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander (ul. Lotosowa 31, 60-175 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dobre Oko oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie .
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/0f9/25d/wbf-220-1080x1080.jpg)
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Katarzyna Graczyk była pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Z franczyzodawcą nie rozstała się do dziś. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży, żeby prowadzić salon optyczny?
Maria Janiak porzuciła korporację i otworzyła firmę we franczyzie. Jaką markę wybrała?
![](https://img.franchising.pl/pl/412/e86/micha_tarczyn_ski_zdrowie.jpeg)
Michał Tarczyński prowadzi rodzinną aptekę, a obok niej franczyzowy sklep medyczny Zdrowie. Jak łączy te biznesy?
Vision Optyk chce w tym roku osiągnąć liczbę 100 salonów. Jak daleko ma do celu?
W sobotę, 8 czerwca 2024 roku, w malowniczo położonym hotelu Warszawianka nad Zegrzem, odbyła się uroczysta gala z okazji otwarcia 100. lokalu sieci Kodano Optyk.
Marka Veni Vidi otwiera salony optyczne we franczyzie. Kto może poprowadzić taki biznes?
Franczyza Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, otwierając drzwi do biznesu optycznego osobom z różnych środowisk zawodowych.
![](https://img.franchising.pl/pl/46a/d78/vision-optyk01.jpg)
Coraz więcej osób nosi okulary, bo w dobie komputerów i smartfonów wzrok jest nadwyrężony. Dlatego też przybywa salonów optycznych, a skoro popyt nakręca sprzedaż, chętnych do wejścia w ten biznes nie brakuje.
Sieć Apteka Codzienna zapewnia, że obroty przyłączających się do niej aptek wzrastają co najmniej kilkukrotnie.
Kodano Optyk chce do końca roku podwoić liczbę salonów franczyzowych.
Izabela Wobszal próbowała swoich sił w różnych zawodach, aż wreszcie założyła własny salon optyczny. Jaka markę wybrała?
– Branża optyczna to jedna z niewielu, na które kryzysy popytowe czy podażowe nie wpływają w stopniu znaczącym – mówi Karol Kożusznik, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Kodano Optyk.
Kodano Optyk otworzył pierwsze salony franczyzowe. Jeden z nich prowadzi Grzegorz Gładysz. Jak ocenia współpracę z franczyzodawcą?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.