Furgonetka Punkt

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Charakterystyka modelu franczyzowego.
Na rynku brokerów kurierskich działamy od ponad 11 lat i stale wprowadzamy do branży innowacyjne rozwiązania.
W ofercie franczyzowej posiadamy wszystkie liczące się firmy kurierskie połączone jednym, intuicyjnym (i autorskim!) systemem informatycznym.
Proponujemy dwa modele współpracy:
- Punkty partnerskie
Jeżeli Twoim celem jest kreatywne rozszerzenie oferty, rozwój istniejącego biznesu i zwiększenie zarobków, odpowiednia opcja dla Ciebie to punkt partnerski.
Nasze punkty partnerskie znajdują się w sklepach i lokalach usługowych. Umożliwiają klientom nadawanie i odbieranie paczek przy okazji zakupów czy załatwiania codziennych spraw.
Dla przykładu: zakład zajmujący się naprawą motocykli może dodatkowo obsługiwać przesyłki kurierskie oraz pobierać prowizję za każdą obsłużoną paczkę.
- Punkty dedykowane
Punkty dedykowane kierujemy do przedsiębiorców, którzy planują otworzyć zupełnie nowy biznes.
Działalność w tym przypadku skupia się jedynie na przesyłkach kurierskich i usługach z nimi powiązanych – obsłudze klientów i sprzedaży materiałów do pakowania.
Udostępnimy Ci możliwość nadawania i odbierania paczek, a za każdą z nich otrzymujesz prowizję. Ta forma współpracy gwarantuje wyłączność terytorialną, a co za tym idzie – bezkonkurencyjność.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
670
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
– Sprawne wdrożenie
– Praktyczne szkolenia
– Webinary
– Indywidualne podejście
– Działania marketingowe (dbałość o widoczność w Internecie – np. poprzez gotowe materiały i wskazówki dotyczące ich wykorzystania, działania reklamowe czy podpięcie adresu lokalu na naszej www – dla lepszego pozycjonowania i widoczności)
– Spersonalizowane materiały
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Otwarcie Punktu partnerskiego wiąże się z inwestycją w wysokości zaledwie 299 zł netto
- Wejście do sieci Punktów dedykowanych oznacza inwestycję w kwocie 8049 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
– Gotowość do zainwestowania w pakiet startowy
– Gotowość do otworzenia działalności lub przystosowania swojego lokalu do wytycznych (lokal minimum 25m2 na parterze – z witryną od strony ulicy, z parkingiem lub dostępem do parkingu).
Co nas wyróżnia?
Oferujemy solidny model biznesowy i sprawne wdrożenie – swoją działalność możesz otworzyć nawet w 7 dni. Gwarantujemy pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Nie musisz mieć doświadczenia w branży kurierskiej ani w prowadzeniu własnej firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Furgonetka sp. z o.o. sp. k.
al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa
666328220
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Oskar Aszendorf
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Furgonetka sp. z o.o. sp. k. (al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Furgonetka Punkt oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie furgonetka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do sieci Furgonetka w minionym roku dołączyło około 200 punktów kurierskich. W tym roku firma chce podwoić ten wynik.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Folkstar startuje z franczyzą, Xtreme Fitness przedstawia plany na najbliższe pięć lat, a Żabka uruchamia nowy projekt. Przegląd tygodnia 10-16 stycznia 2022 roku.

Car For You, sieć wynajmu aut, szykuje nową aplikację dla klientów oraz system dla partnerów. Jakie jeszcze zmiany są w planach?
Prowadzenie franczyzowych sieci gastronomicznych łączy się z nieustannym rozwojem kanałów dostarczania zamówień. Dla tych, którzy chętnie korzystają z opcji jedzenia na dowóz, najważniejsze są między innymi bezproblemowa i szybka dostawa zamówienia.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?

Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
– Nasz sposób serwisowania aut niedługo stanie się normą, ponieważ ludzie nie chcą tracić czasu na logistykę związaną z serwisem – mówi Jakub Dudzik, założyciel FORZA Engineering.
Auto Gamma znalazł masterfranczyzobiorców w Anglii i Niemczech. A jak rozwija się w Polsce?
Ship Center otwiera się na współpracę z osobami, które już prowadzą swój biznes w innej branży. Jakie są warunki?
Xomo's Energia szuka franczyzobiorców, którzy zajmą się sprzedażą urządzeń energetyki odnawialnej. Ile można zarobić w branży OZE?
Coraz chętniej Polacy korzystają z usług projektanta wnętrz. Kto może nim zostać i ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku zdradzamy, jak zarabiać, prowadząc: orientalny salon masażu, sklep z serami, burgerownię i zniczomat.
Sprawdź, jakie techniki i metody warto zastosować, żeby w siedmiu krokach zdobyć dużego klienta.
Ceny mieszkań wystrzeliły, a podaż nie nadąża za popytem. Czy warto obecnie otworzyć agencję nieruchomości?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.