Furgonetka Punkt
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Charakterystyka modelu franczyzowego.
Na rynku brokerów kurierskich działamy od ponad 11 lat i stale wprowadzamy do branży innowacyjne rozwiązania.
W ofercie franczyzowej posiadamy wszystkie liczące się firmy kurierskie połączone jednym, intuicyjnym (i autorskim!) systemem informatycznym.
Proponujemy dwa modele współpracy:
- Punkty partnerskie
Jeżeli Twoim celem jest kreatywne rozszerzenie oferty, rozwój istniejącego biznesu i zwiększenie zarobków, odpowiednia opcja dla Ciebie to punkt partnerski.
Nasze punkty partnerskie znajdują się w sklepach i lokalach usługowych. Umożliwiają klientom nadawanie i odbieranie paczek przy okazji zakupów czy załatwiania codziennych spraw.
Dla przykładu: zakład zajmujący się naprawą motocykli może dodatkowo obsługiwać przesyłki kurierskie oraz pobierać prowizję za każdą obsłużoną paczkę.
- Punkty dedykowane
Punkty dedykowane kierujemy do przedsiębiorców, którzy planują otworzyć zupełnie nowy biznes.
Działalność w tym przypadku skupia się jedynie na przesyłkach kurierskich i usługach z nimi powiązanych – obsłudze klientów i sprzedaży materiałów do pakowania.
Udostępnimy Ci możliwość nadawania i odbierania paczek, a za każdą z nich otrzymujesz prowizję. Ta forma współpracy gwarantuje wyłączność terytorialną, a co za tym idzie – bezkonkurencyjność.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
670
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
– Sprawne wdrożenie
– Praktyczne szkolenia
– Webinary
– Indywidualne podejście
– Działania marketingowe (dbałość o widoczność w Internecie – np. poprzez gotowe materiały i wskazówki dotyczące ich wykorzystania, działania reklamowe czy podpięcie adresu lokalu na naszej www – dla lepszego pozycjonowania i widoczności)
– Spersonalizowane materiały
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Otwarcie Punktu partnerskiego wiąże się z inwestycją w wysokości zaledwie 299 zł netto
- Wejście do sieci Punktów dedykowanych oznacza inwestycję w kwocie 8049 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
– Gotowość do zainwestowania w pakiet startowy
– Gotowość do otworzenia działalności lub przystosowania swojego lokalu do wytycznych (lokal minimum 25m2 na parterze – z witryną od strony ulicy, z parkingiem lub dostępem do parkingu).
Co nas wyróżnia?
Oferujemy solidny model biznesowy i sprawne wdrożenie – swoją działalność możesz otworzyć nawet w 7 dni. Gwarantujemy pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Nie musisz mieć doświadczenia w branży kurierskiej ani w prowadzeniu własnej firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Furgonetka sp. z o.o. sp. k.
al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa
666328220
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Oskar Aszendorf
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Furgonetka sp. z o.o. sp. k. (al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Furgonetka Punkt oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie furgonetka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Usługi to szeroki segment rynku, obejmujący przeróżne branże. Takie właśnie szerokie spectrum pomysłów na biznes znajdą odwiedzający Targi Franczyza, które 15-16 marca odbędą się na PGE Narodowym.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
15-16 marca na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się wiosenna edycja Targów Franczyza. Kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes, wykłady znanych i popularnych ekspertów biznesu – tego, kto myśli o otwarciu własnej firmy, nie powinno na nich zabraknąć.
Wydawać by się mogło, że biura matrymonialne w czasach portali i aplikacji randkowych to biznes pozbawiony szans na powodzenie. A jak jest naprawdę – zdradza Katarzyna Dziuba, właścicielka Infinity Love.
Sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych Quick Ride ma już ośmiu franczyzobiorców. Jak sobie radzą?
Druga placówka Dzikich Pląsów już w pierwszym miesiącu działania osiągnęła wynik zaplanowany na pół roku. Co marka oferuje franczyzobiorcom?
Firma nie podnosi stawek, tylko nadrabia niższe marże większym obrotem. Czy to dobry sposób?
Miejsc do zagospodarowania na punkt Wynajmij Dostawczaka coraz mniej. Gdzie można jeszcze otworzyć taki biznes?
Car For You, sieć wynajmu aut, szykuje nową aplikację dla klientów oraz system dla partnerów. Jakie jeszcze zmiany są w planach?
Prowadzenie franczyzowych sieci gastronomicznych łączy się z nieustannym rozwojem kanałów dostarczania zamówień. Dla tych, którzy chętnie korzystają z opcji jedzenia na dowóz, najważniejsze są między innymi bezproblemowa i szybka dostawa zamówienia.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.