Verbatoria
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Testowanie talentów z zasosowaniem neurofeedbacku. Unikalna technologia i specjalne zadania służące do pomiaru neuronalnych korelatów procesu myślenia, dekodowania ich przez algorytmy i dokonywania oceny w prostych raportach. Czas trwania testu to 60 min, z tego w ciągu 30 min uczestnik odpowiada na pytania/zadania, a 30 min zajmuje interpretacja raportu. Oprócz oceny każdego naturalnego talentu i innych kategorii psychologicznych, Verbatoria wskazuje również kierunki dalszego rozwoju.
Możesz znaleźć więcej informacji na naszej stronie internetowej (po angielsku): https://verbatoriamalaysia.com/
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Powyżej 200 na świecie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca otrzymuje dożywotnią licencję, sprzęt Verbatoria, 2 dni szkolenia, dostęp do oprogramowania dla 3 osób, wsparcie techniczne i inne wsparcie. Master-franczyzobiorca dodatkowo zyskuje wyłączność terytorialną i możliwość sprzedaży kolejnych franczyz na swoim terenie.
Wspieramy Cię:
- w otwarciu lokalizacji do testów (2 dni szkolenia stacjonarnego);
- przy zatrudnianiu specjalistów;
- w prowadzeniu marketingu;
- przez przezszkolenie i certyfikacęj Twojego zespołu (do 3 osób);
- przygotowując dla Twoich klientów indywidualny raport na podstawie otrzymanych od Ciebie surowych danych pomiarowych;
- konfigurując dla Ciebiw stronę Twojego miasta z ustawieniami na naszej stronie internetowej i automatycznie wysyłając do Ciebie wszystkie zgłoszenia klientów;
- włączając Twoj zespół do społeczności Verbatoria, aby ułatwić wymianę doświadczeń online;
- razie potrzeby pomagając w konsultacjach z klientami;
- przeprowadzamy nasze regularne szkolenia i webinaria, wspieramy udział w wystawach i konferencjach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 45 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Przedsiębiorcy z wykształceniem psychologicznym, psychoterapeutycznym, HR.
Jako nasz Partner będziesz musiał:
- Samodzielnie pozyskać lokalizację, wynająć biuro około 20m2.
- Zakupić od nas testy, lecencje i czujniki, licencje.
- Wnosić stałą opłatę za każdy raport.
- Określić lokalną cenę usługi. Rynkowa cena referencyjna za test wynosi od 60 do 100 USD (w Hongkongu nawet 400 USD).
- Prowadzić działania marketingowe (digital, Instagram, Pinterest, Facebook....).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Bizkomplex sp. z o.o.
Czwartaków 1; 86-005 Białe Błota
603 101 135
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Bizoń
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bizkomplex sp. z o.o. (Czwartaków 1; 86-005 Białe Błota). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Verbatoria oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie verbatoria.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.