Dr Materac

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dr Materac to przede wszystkim ludzie, którzy dbają o zdrowy sen naszych klientów poprzez dobór odpowiedniego materaca, który zapewni maksymalny komfort snu ale nie tylko. W salonach Dr Materac nasi klienci zaopatrzą się również w meble i akcesoria do sypialni. Naszych partnerów biznesowych wspieramy w znalezieniu lokalu i negocjacji warunków najmu oraz przystosowaniu obiektu do naszych wytycznych. Zapewniamy pełne wsparcie marketingowe jak i logistyczne. Przede wszystkim jednak biznes z nami to partnerstwo i współpraca na zasadach WIN – WIN. Nie szukamy rozwoju „na siłę” i nie z każdym. Chcemy utrzymać klimat przyjaznej współpracy biznesowej i takich przyszłych partnerów zapraszamy do kontaktu.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- bardzo dobre warunki handlowe;
- bardzo duże wsparcie szkoleniowe;
- efektywne wsparcie marketingowych online i offline – który wspiera w generowaniu odpowiedniego ruchu klientów;
- pomoc w otwarciu i aranżacji salonu Dr Materac;
- dostęp do magazynu głównego z setką produktów dostępnych od ręki;
- bardzo szerokie portfolio produktowe (działamy na zasadzie multibrandu);
- pomagamy w pozyskaniu części środków finansowych na rozpoczęcie działalności.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wartość inwestycji jest zależna od wielkości obiektu oraz konieczności jego przystosowania do standardów sieci. Średnia inwestycja wynosi ok 500 zł netto za mkw. powierzchni lokalu przy czym należy pamiętać, że ponad 80% wartości inwestycji to zakup towaru ekspozycyjnego (który również jest towarem handlowym). Z naszego doświadczenia zwrot inwestycji mieści się w widełkach między 6 a 24 miesięcy (jest wiele zmiennych o których rozmawiamy już na spotkaniach z potencjalnymi partnerami).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Doświadczenie w sprzedaży na pewno pomoże – niekonieczne branżowe (świeże spojrzenie często pomaga). W kwestii lokalu wskazany metraż to zakres między 100 a 300 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sławomir Iskra
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dr Materac Sp. z o.o. (ul. Złota 30, 36-060 Głogów Młp.). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dr Materac oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie drmaterac.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".

Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
Jeta otworzyła w tym roku dwa nowe salony łazienkowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes i na jakie wsparcie można liczyć od franczyzodawcy?
Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.
Branża wykończeniowa silnie zależna jest od budowlanki. Jak przedstawiają się perspektywy na bieżący rok?

Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?
Izodom 2000 chętnie nawiąże współpracę z firmami z branży budowlanej i okołobudowlanej. Proponuje im zarobek na energooszczędnym budownictwie.
– W naszym modelu franczyzy depozytowej franczyzobiorcy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe ich wynagrodzenie – mówi Marta Parafińska z Komfortu.
Ceny w branży wyposażenia domu idą w górę. Jak to się odbija na obrotach sklepów?
Izodom 2000 Polska startuje z franczyzą. Firma specjalizuje się w technologii, która pozwala szybciej tworzyć budynki charakteryzujące się niskimi kosztami utrzymania.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.