Dr Materac
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dr Materac to przede wszystkim ludzie, którzy dbają o zdrowy sen naszych klientów poprzez dobór odpowiedniego materaca, który zapewni maksymalny komfort snu ale nie tylko. W salonach Dr Materac nasi klienci zaopatrzą się również w meble i akcesoria do sypialni. Naszych partnerów biznesowych wspieramy w znalezieniu lokalu i negocjacji warunków najmu oraz przystosowaniu obiektu do naszych wytycznych. Zapewniamy pełne wsparcie marketingowe jak i logistyczne. Przede wszystkim jednak biznes z nami to partnerstwo i współpraca na zasadach WIN – WIN. Nie szukamy rozwoju „na siłę” i nie z każdym. Chcemy utrzymać klimat przyjaznej współpracy biznesowej i takich przyszłych partnerów zapraszamy do kontaktu.
JEDNOSTKI WŁASNE
9
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
14
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- bardzo dobre warunki handlowe;
- bardzo duże wsparcie szkoleniowe;
- efektywne wsparcie marketingowych online i offline – który wspiera w generowaniu odpowiedniego ruchu klientów;
- pomoc w otwarciu i aranżacji salonu Dr Materac;
- dostęp do magazynu głównego z setką produktów dostępnych od ręki;
- bardzo szerokie portfolio produktowe (działamy na zasadzie multibrandu);
- pomagamy w pozyskaniu części środków finansowych na rozpoczęcie działalności.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wartość inwestycji jest zależna od wielkości obiektu oraz konieczności jego przystosowania do standardów sieci. Średnia inwestycja wynosi ok 500 zł netto za mkw. powierzchni lokalu przy czym należy pamiętać, że ponad 80% wartości inwestycji to zakup towaru ekspozycyjnego (który również jest towarem handlowym). Z naszego doświadczenia zwrot inwestycji mieści się w widełkach między 6 a 24 miesięcy (jest wiele zmiennych o których rozmawiamy już na spotkaniach z potencjalnymi partnerami).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Doświadczenie w sprzedaży na pewno pomoże – niekonieczne branżowe (świeże spojrzenie często pomaga). W kwestii lokalu wskazany metraż to zakres między 100 a 300 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sławomir Iskra
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dr Materac Sp. z o.o. (ul. Złota 30, 36-060 Głogów Młp.). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dr Materac oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie drmaterac.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Październikowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży. Znajdziesz w nim gratisowy bilet wstępu na Targi Franczyza!
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
W tym roku Sleeping Expert ma specjalną ofertę dla franczyzobiorców. Na starcie biznesu mogą sporo zaoszczędzić.
Komfort stawia na sklepy z szerokim asortymentem wyposażenia wnętrz. Jakie są warunki przystąpienia do franczyzy?
Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.